- Mesaj
- 119
- Çözümler
- 8
- Beğeni
- 38
- Puan
- 119
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar, oyunuma yeni binek ekledim iki adet sorunsuz çalışıyorlar. Fakat şöyle bir syserr veriyor.
Sorunlar:
Yapılanlar:
Şuan ki mevcut dosya yolu:
d:/ymir work/npc/plechi_wild_mount00/plechi_wild_mount00.msm
fakat syserr'da /npc2/ şeklinde veriyor.
Buda msm dosyam:
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
SYSERR:
0704 18:35:22736 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40002] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/plechi_wild_mount02/plechi_wild_mount02.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0704 18:38:01713 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40001] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/plechi_wild_mount00/plechi_wild_mount00.msm] ERROR. Will Find Another Path.
Sorunlar:
Sorunlar:
Ayrıca binekler hızlı olduğu için bazen geri atıyor ve chatte "pvp koruma etkinleştirildi" diyor.
Ayrıca binekler hızlı olduğu için slotlar ve npcler biraz geç yükleniyor.
Yapılanlar:
Yapılanlar:
npc_list.txt dosyasına eklendi ve en altına boşluk atıldı.
mob_proto'ya eklendi
mob_names'e eklendi
Şuan ki mevcut dosya yolu:
d:/ymir work/npc/plechi_wild_mount00/plechi_wild_mount00.msm
fakat syserr'da /npc2/ şeklinde veriyor.
Buda msm dosyam:
plechi_wild_mount00.msm:
ScriptType RaceDataScript
BaseModelFileName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\plechi_wild_mount00.GR2"
Group AttachingData
{
AttachingDataCount 10
Group AttachingData00
{
AttachingDataType 1
isAttaching 0
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "horse_bip01"
CollisionType 1
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 100.000000
Position 0.000000 0.000000 100.000000
}
}
Group AttachingData01
{
AttachingDataType 1
isAttaching 0
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "horse_bip01"
CollisionType 3
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 110.000000
Position 0.000000 0.000000 100.000000
}
}
Group AttachingData02
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-L-Finger11"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData03
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-R-Finger11"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData04
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-L-Hand"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData05
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-R-Hand"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData06
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-R-Toe11"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData07
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-R-Foot"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData08
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-L-Toe11"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group AttachingData09
{
AttachingDataType 2
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01-L-Foot"
EffectScriptName "D:\Ymir Work\npc\plechi_wild_mount00\foot_eff.mse"
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
EffectRotation 0.000000 0.000000 0.000000
}
}
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Son düzenleme: