yeni çıkan item kopyalama & crash çözümü

  • Konuyu açan Konuyu açan bosymax
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 2K

bosymax

Development
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
230
Çözümler
14
Beğeni
113
Puan
749
Ticaret Puanı
0
cBaran'dan Alıntıdır.
input_main.cpp arat:
input_main.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
int CInputMain::Analyze(LPDESC d, BYTE bHeader, const char * c_pData)
{
    LPCHARACTER ch;

    if (!(ch = d->GetCharacter()))
    {
        sys_err("no character on desc");
        d->SetPhase(PHASE_CLOSE);
        return (0);
    }

    int iExtraLen = 0;

    if (test_server && bHeader != HEADER_CG_MOVE)
        sys_log(0, "CInputMain::Analyze() ==> Header [%d] ", bHeader);

Altıne ekle:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (ch->GetDesc()->GetPhase() != PHASE_GAME && ch->GetDesc()->GetPhase() != PHASE_DEAD)
    {
        sys_err("no character in game");
        sys_log(0, "no character in game %u %u %u", ch->GetPlayerID(), ch->GetDesc()->GetPhase(), bHeader);
        d->SetPhase(PHASE_CLOSE);
        return (0);
    }

desc.h arat:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
bool            IsPhase(int phase) const    { return m_iPhase == phase ? true : false; }

altıne ekle:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int            GetPhase() const    { return m_iPhase; }
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
nasıl kopyalanıyor muş bir detay verir misin bilmeden paylaşılmış ama nasıl kopyalanıyor bilmeden insanlar direk neden eklesin ki
Dostum esas paylaşan kişi diğer forumda var orada yazmış bişeyler konusuna ama nasıl yapıldığını yazmamış çünkü bu çoğu serverde kullanılabilecek bir açık olabilir ondan anlatmamıştır ama görsel olarak bişeyler eklemiş o konuda.
 
Sanırım safeboxa yang girişi yapılmış. Tıpkı bir item gibi. Bu alışılmışın dışında bir durum bence ve bugüne kadar da hiç duyulmamış bir şey.
Ya da ben duymadım, şahit olmadım. Böyle bir şeye yönelik paylaşılan bir fix de hiç görmedim hiç bir forumda. Bu da sorunun genel olmama ihtimalini bir hayli yükseltiyor. Bazen olaylara sadece "kod" olarak bakmamak gerek.

Yang'ın, bir item olarak safeboxa giriş yapabilmesi normal şartlarda zaten imkansız bir şey. Üstüne bir de sanırım direkt core yemiş, syserr veya sys_log da değil..
Metin2 özünde bir çok buga sahip ve yerli yersiz syserr verebilen bir oyun olsa da, core yeme olayı çoğunlukla geliştirici kaynaklı olur.
Ya bir düzenlemeden dolayı, ya da bir sistemden dolayı yada bellek sızıntısından dolayı. Ki bu da genellikle geliştirici kaynaklı bir problemdir.

Belkide tamamen yanılıyorumdur bu da bir ihtimal. Ama fixin sahibi(yada bir başkası) sorunun tam olarak ne olduğunu net bir şekilde herkese açıklamadığı sürece gereksiz gördüğüm bir fixtir bu benim niyazımda.
Eğer gizliliği ısrarla korunacaksa da, netlik kazanması açısından birçok soruya net cevap verilmesi gerek diye düşünüyorum.

Hoş, ortada bir çözüm var ama sorunun ne olduğu belli değil. Bu da ayrı bir ironi. Genel de tam tersi olurdu..
 
Sanırım safeboxa yang girişi yapılmış. Tıpkı bir item gibi. Bu alışılmışın dışında bir durum bence ve bugüne kadar da hiç duyulmamış bir şey.
Ya da ben duymadım, şahit olmadım. Böyle bir şeye yönelik paylaşılan bir fix de hiç görmedim hiç bir forumda. Bu da sorunun genel olmama ihtimalini bir hayli yükseltiyor. Bazen olaylara sadece "kod" olarak bakmamak gerek.

Yang'ın, bir item olarak safeboxa giriş yapabilmesi normal şartlarda zaten imkansız bir şey. Üstüne bir de sanırım direkt core yemiş, syserr veya sys_log da değil..
Metin2 özünde bir çok buga sahip ve yerli yersiz syserr verebilen bir oyun olsa da, core yeme olayı çoğunlukla geliştirici kaynaklı olur.
Ya bir düzenlemeden dolayı, ya da bir sistemden dolayı yada bellek sızıntısından dolayı. Ki bu da genellikle geliştirici kaynaklı bir problemdir.

Belkide tamamen yanılıyorumdur bu da bir ihtimal. Ama fixin sahibi(yada bir başkası) sorunun tam olarak ne olduğunu net bir şekilde herkese açıklamadığı sürece gereksiz gördüğüm bir fixtir bu benim niyazımda.
Eğer gizliliği ısrarla korunacaksa da, netlik kazanması açısından birçok soruya net cevap verilmesi gerek diye düşünüyorum.

Hoş, ortada bir çözüm var ama sorunun ne olduğu belli değil. Bu da ayrı bir ironi. Genel de tam tersi olurdu..
Üşenmeden hayranlıkla okudum
 
Sanırım safeboxa yang girişi yapılmış. Tıpkı bir item gibi. Bu alışılmışın dışında bir durum bence ve bugüne kadar da hiç duyulmamış bir şey.
Ya da ben duymadım, şahit olmadım. Böyle bir şeye yönelik paylaşılan bir fix de hiç görmedim hiç bir forumda. Bu da sorunun genel olmama ihtimalini bir hayli yükseltiyor. Bazen olaylara sadece "kod" olarak bakmamak gerek.

Yang'ın, bir item olarak safeboxa giriş yapabilmesi normal şartlarda zaten imkansız bir şey. Üstüne bir de sanırım direkt core yemiş, syserr veya sys_log da değil..
Metin2 özünde bir çok buga sahip ve yerli yersiz syserr verebilen bir oyun olsa da, core yeme olayı çoğunlukla geliştirici kaynaklı olur.
Ya bir düzenlemeden dolayı, ya da bir sistemden dolayı yada bellek sızıntısından dolayı. Ki bu da genellikle geliştirici kaynaklı bir problemdir.

Belkide tamamen yanılıyorumdur bu da bir ihtimal. Ama fixin sahibi(yada bir başkası) sorunun tam olarak ne olduğunu net bir şekilde herkese açıklamadığı sürece gereksiz gördüğüm bir fixtir bu benim niyazımda.
Eğer gizliliği ısrarla korunacaksa da, netlik kazanması açısından birçok soruya net cevap verilmesi gerek diye düşünüyorum.

Hoş, ortada bir çözüm var ama sorunun ne olduğu belli değil. Bu da ayrı bir ironi. Genel de tam tersi olurdu..
Paylaşan kişi işte sözde diyor ki son zamanda açılan büyük bütçeli serverler bu açıktan dolayı açıldığı gibi batmış vs. Bilmiyorum.
 
Hikaye gibi geldi.. ama dediğin gibi, bilinmezlikten ibaret.
Bunlar zaten ayrı bir dünya insanları hep bi büyük bütçeli serverlar açılıyor ama şunu eklemek istiyorum. Bu büyük bütçeli dedikleri sürekli açılıp parayı vurup tekrardan kapatıp sonra bir iki bişey değiştirip tekrardan açılan serverler hep belli başlı kişiler açtığından ve bu açılan serverlar hep aynı source üzerinden açıldığından dolayı bu son açılıp bu açık yüzünden battı dediği serverlar aynı sourceyi kullandığından dolayı battı bir çok yeni server demesi bundan kaynaklıdır eminim. Çünkü dediğin gibi depoya item gibi yang eklemek mümkün değil. Bir sourceyi kullanıyorlar ekli sistemleri kapatıp açıp oyun yapısını değiştiriyorlar bunlar farklı farklı source yok zaten genelinde. Atıyorum zodiac eklidir sourcede 1-120 server diye reklam yaparlar sonra o serveri kapatıp 1-99 emek açıyoruz diyip sourceden zodiac deaktif edip işte 1-99 source oldu bitti. :)
 
Bu konuda açık ve net söyleyeyim Türklerden her şeyi beklerim. O yüzden söylediklerine inanmamam için bir sebep yok.
Bu açıktan dolayı olduğu gibi batmış olayı aşırı saçma geldi. Madem büyük bütçeliydi(ler) ve bu sebepten dolayı battı(lar), nasıl oluyor da hiç duyulmuyor bugüne kadar..dediğim gibi ne yerli ne de yabancı hiç bir forumda böyle bir hata için açılmış bir soru yada fix paylaşımı görmedim. Bunca yıllık oyunun geliştirme hayatında illaki bu soruna denk gelinirdi,ve illaki bir forumda adı geçer ve duyulurdu..

Bütün bunlar gereksiz bir gövde gösterisinden başka bir anlam ifade etmiyor benim için.(Yanılmadığım sürece)
Fixin paylaşılma şekli bile dalga geçilir gibi. 0 ciddiyet.
 
Sorun nedir bilmiyorum, sorun çözümü veya fix kavramlarından bağımsız olarak söyleyebilirim ki konudaki kodu incelediğiniz zaman ekstra bir kontrol eklendiğini görebilirsiniz, bu kontrolün ortada her hangi bir sorun yokken de kaynakta ekli olması gerektiğini düşünüyorum o yüzden kullanılabilir, saygılar.
 
Geri
Üst