KANIT =
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
C++:
service.h Müsait bir yere eklenir
#define OK_KALDIRMA
char_battle.cpp Açılır
//FONKSİYONU BUL
int CHARACTER::GetArrowAndBow
//FONKSİYONUN TAMAMINI DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
int CHARACTER::GetBow(LPITEM* ppkBow)
#else
int CHARACTER::GetArrowAndBow(LPITEM* ppkBow, LPITEM* ppkArrow, int iArrowCount)
#endif
{
LPITEM pkBow;
if (!(pkBow = GetWear(WEAR_WEAPON)) || pkBow->GetProto()->bSubType != WEAPON_BOW)
{
return 0;
}
#ifdef OK_KALDIRMA
*ppkBow = pkBow;
return 1;
#else
LPITEM pkArrow;
if (!(pkArrow = GetWear(WEAR_ARROW)) || pkArrow->GetType() != ITEM_WEAPON ||
pkArrow->GetProto()->bSubType != WEAPON_ARROW)
{
return 0;
}
iArrowCount = MIN(iArrowCount, pkArrow->GetCount());
*ppkBow = pkBow;
*ppkArrow = pkArrow;
return iArrowCount;
#endif
}
// ARAT
LPITEM pkBow, pkArrow;
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
LPITEM pkBow;
#else
LPITEM pkBow, pkArrow;
#endif
// ARAT
if (0 == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow))
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
if (0 == m_me->GetBow(&pkBow))
#else
if (0 == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow))
#endif
// ARAT
iDam = CalcArrowDamage(m_me, pkVictim, pkBow, pkArrow)
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
iDam = CalcArrowDamage(m_me, pkVictim, pkBow);
#else
iDam = CalcArrowDamage(m_me, pkVictim, pkBow, pkArrow);
m_me->UseArrow(pkArrow, 1);
#endif
// ARAT
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
if (iUseArrow == m_me->GetBow(&pkBow))
#else
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
#endif
// ARAT
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
// DEĞİŞTİR
#ifndef OK_KALDIRMA
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
#endif
// ARAT
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
if (iUseArrow == m_me->GetBow(&pkBow))
#else
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
#endif
// ARAT
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
// DEĞİŞTİR
#ifndef OK_KALDIRMA
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
#endif
// ARAT
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
if (iUseArrow == m_me->GetBow(&pkBow))
#else
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
#endif
// ARAT
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
// DEĞİŞTİR
#ifndef OK_KALDIRMA
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
#endif
// ARAT
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
if (iUseArrow == m_me->GetBow(&pkBow))
#else
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
#endif
// ARAT
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
// DEĞİŞTİR
#ifndef OK_KALDIRMA
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
#endif
// ARAT
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
if (iUseArrow == m_me->GetBow(&pkBow))
#else
if (iUseArrow == m_me->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, iUseArrow))
#endif
// ARAT
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
// DEĞİŞTİR
#ifndef OK_KALDIRMA
m_me->UseArrow(pkArrow, iUseArrow);
#endif
char.h Açılır
// BULUNUR
GetArrowAndBow
// DEĞİŞTİRİLİR
#ifdef OK_KALDIRMA
int GetBow(LPITEM* ppkBow);
#else
int GetArrowAndBow(LPITEM* ppkBow, LPITEM* ppkArrow, int iArrowCount = 1);
#endif
char_skill.cpp Açılır
// BULUNUR
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == m_pkChr->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
m_pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(m_pkChr, pkChrVictim, pkBow, pkArrow, true));
// DEĞİŞTİRİLİR
#ifdef OK_KALDIRMA
LPITEM pkBow;
if (1 == m_pkChr->GetBow(&pkBow))
m_pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(m_pkChr, pkChrVictim, pkBow, true));
#else
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == m_pkChr->GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
m_pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(m_pkChr, pkChrVictim, pkBow, pkArrow, true));
#endif
// BULUNUR
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
{
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, this, pkBow, pkArrow, true));
}
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
LPITEM pkBow;
if (1 == GetBow(&pkBow))
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, this, pkBow, true));
#else
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
{
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, this, pkBow, pkArrow, true));
}
#endif
// BULUNUR
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
{
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, pkVictim, pkBow, pkArrow, true));
}
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
LPITEM pkBow;
if (1 == GetBow(&pkBow))
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, pkVictim, pkBow, true));
#else
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
{
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, pkVictim, pkBow, pkArrow, true));
}
#endif
// BULUNUR
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
{
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, pkVictim, pkBow, pkArrow, true));
}
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
LPITEM pkBow;
if (1 == GetBow(&pkBow))
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, pkVictim, pkBow, true));
#else
LPITEM pkBow, pkArrow;
if (1 == GetArrowAndBow(&pkBow, &pkArrow, 1))
{
pkSk->SetPointVar("atk", CalcArrowDamage(this, pkVictim, pkBow, pkArrow, true));
}
#endif
battle.h Açılır
// BULUNUR
extern int CalcArrowDamage
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
extern int CalcArrowDamage(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, LPITEM pkBow, bool bIgnoreDefense = false);
#else
extern int CalcArrowDamage(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, LPITEM pkBow, LPITEM pkArrow, bool bIgnoreDefense = false);
#endif
battle.cpp Açılır
// FONKSİYONU BUL
int CalcArrowDamage
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
int CalcArrowDamage(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, LPITEM pkBow, bool bIgnoreDefense)
#else
int CalcArrowDamage(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, LPITEM pkBow, LPITEM pkArrow, bool bIgnoreDefense)
#endif
// FONKSİYONUN İÇİNDE BUL
if (!pkArrow)
return 0;
// DEĞİŞTİR
#ifndef OK_KALDIRMA
if (!pkArrow)
return 0;
#endif
// FONKSİYONUN İÇİNDE BUL
iDam = number(pkBow->GetValue(3), pkBow->GetValue(4)) * 2 + pkArrow->GetValue(3);
// DEĞİŞTİR
#ifdef OK_KALDIRMA
iDam = number(pkBow->GetValue(3), pkBow->GetValue(4)) * 2;
#else
iDam = number(pkBow->GetValue(3), pkBow->GetValue(4)) * 2 + pkArrow->GetValue(3);
#endif
locale_inc.h Açılır müsait bir yere eklenir
#define OK_KALDIRMA
PythonPlayerSkill.cpp Açılır
// FONKSİYON BULUNUR
bool CPythonPlayer::__HasEnoughArrow()
// FONKSİYONUN TAMAMI DEĞİŞTİRİLİR
bool CPythonPlayer::__HasEnoughArrow()
{
#ifdef OK_KALDIRMA
return true;
#else
CItemData* pItemData;
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(GetItemIndex(TItemPos(INVENTORY, c_Equipment_Arrow)), &pItemData))
if (CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON == pItemData->GetType())
if (CItemData::WEAPON_ARROW == pItemData->GetSubType())
{
return true;
}
PyCallClassMemberFunc(m_ppyGameWindow, "OnCannotShotError", Py_BuildValue("(is)", GetMainCharacterIndex(), "EMPTY_ARROW"));
return false;
#endif
}
Unuttuğum birşey varsa yada takıldığınız bir yer varsa yorumda belirtirsiniz.
Son düzenleme: