Yanında Gezen Binek Sistemini At Kodlarıyla Kullanın

  • Konuyu açan Konuyu açan themanji
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 659

themanji

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
199
Çözümler
10
Beğeni
533
Puan
829
Ticaret Puanı
0
Sistem sahibi : Mitachi

Yanında gezen binek sistemi kurmadan doğrudan at kodlarını kullanarak yanında gezen binek sistemi yapmanıza olanak sağlar.

Bu durumda karakter ışınlanınca oyundan çıkıp girince gibi durumlarda binek üzerinde kalmaya devam edersiniz ve binlerce kod yerine basit bir şekilde binek sisteminiz olmuş olur binek bonusları binek üzerinizdeyken gelir yanınızdayken gelmez ; daha önce paylaşıldıysa konu kapanabilir

Sistemi kullanabilmek için yanında gezmeli binek sisteminizi tamamen kaldırmanız gerekiyor.

CTRL-B YAPINCA BİNEK GİDİNCE MÜHÜRÜNDE ÇIKMASINI İSTİYORSNIZ


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
// Srcs-Server/game/src/cmd_general.cpp, arat ACMD(do_user_horse_back) değiştir

ACMD(do_user_horse_back)
{
    if (ch->GetHorse())
    {
        ch->HorseSummon(false);
#ifdef ENABLE_MOUNT_LIKE_HORSE
        if (const LPITEM pMount = ch->GetWear(WEAR_COSTUME_MOUNT))
            ch->UnequipItem(pMount);
#endif
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»À» µ¹·Áº¸³Â½À´Ï´Ù."));
    }
    else if (ch->IsHorseRiding())
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»¿¡¼ ¸ÕÀú ³»·Á¾ß ÇÕ´Ï´Ù."));
    else
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»À» ¸ÕÀú ¼ÒȯÇØÁÖ¼¼¿ä."));
}

.png


Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 
Son düzenleme:
Üst