Çözüldü Yanına çağırılan bossu diğer oyunculara gizeleme

  • Konuyu açan Konuyu açan batuan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 263
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

batuan

Üye
Üye
Mesaj
128
Çözümler
2
Beğeni
18
Puan
479
Ticaret Puanı
0
Merhaba , yanına bos çağırma sistemini söktüm ekledim ama bossu diğer oyuncularda görüyor ve hasar vurup drop alabiliyor bunu engellemem için hangi dosyalara bakmam gerekli söktüğüm files orion v3
 
Çözüm
Bu tarz konuların foruma açılma sebebi sorunları özelden çözmek değil, sorunları forum üzerinden çözüp bu sorunu yaşayan herkesin çözüme ulaşmasını sağlamak. Özelden çözecekseniz foruma konu açmayın özelden mesajlaşın.
char.cpp açılır

Aratılır:


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::EncodeInsertPacket(LPENTITY entity)
{

    LPDESC d;

    if (!(d = entity->GetDesc()))
        return;
    
    

    LPCHARACTER ch = (LPCHARACTER)entity;
    ch->SendGuildName(GetGuild());

Altına Eklenir:


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
 if (ch->IsPC() && GetMonsterOwner() > 0 && GetMonsterOwner() != ch->GetPlayerID())
        return;

Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için çözüm olucaktır.
Boss ilk çağrıldığında karaktere gözüküyor ama uzaklaştıktan sonra karakterler vs silinince geri geldiğinde bosslarda siliniyor bunu anlık olarak yapmam mümkün mü ?

 
orion v3 wareze düştümü yav
 
Görünmez yapacağına çağırdığın canavara senin dışında başka kimsenin hasar veremeyeceği şekilde yapsana bisikletle dik bayır çıkmaya çalışıyorsun.
 
Bu tarz konuların foruma açılma sebebi sorunları özelden çözmek değil, sorunları forum üzerinden çözüp bu sorunu yaşayan herkesin çözüme ulaşmasını sağlamak. Özelden çözecekseniz foruma konu açmayın özelden mesajlaşın.
 
Bu tarz konuların foruma açılma sebebi sorunları özelden çözmek değil, sorunları forum üzerinden çözüp bu sorunu yaşayan herkesin çözüme ulaşmasını sağlamak. Özelden çözecekseniz foruma konu açmayın özelden mesajlaşın.
char.cpp açılır

Aratılır:


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::EncodeInsertPacket(LPENTITY entity)
{

    LPDESC d;

    if (!(d = entity->GetDesc()))
        return;
    
    

    LPCHARACTER ch = (LPCHARACTER)entity;
    ch->SendGuildName(GetGuild());

Altına Eklenir:


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
 if (ch->IsPC() && GetMonsterOwner() > 0 && GetMonsterOwner() != ch->GetPlayerID())
        return;

Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için çözüm olucaktır.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst