Çözüldü vs2013 to 2019 warningler

  • Konuyu açan Konuyu açan adv1453
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 417
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

adv1453

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
441
Çözümler
42
Beğeni
219
Puan
844
Ticaret Puanı
0
build işlemlerinde sorun yok, oyuna falan girebiliyorum ancak 305 tane uyarı mevcut bunlar bir sorun yaratır mı?

1652304955093.png


warningler;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Çözüm
Muhtemelen varsayılan değerlere sahip olmadıkları için böyle bir hata veriyor olabilir.
Mesela GameLib/Area.h 51.satırda gösterdiği blok:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        typedef struct SObjectData
        {
            TObjectPosition        Position;
            DWORD                dwCRC;
            BYTE                abyPortalID[PORTAL_ID_MAX_NUM];

            // For Tree
            //  - Nothing

            // For Granny Thing
            float                m_fYaw;
            float                m_fPitch;
            float                m_fRoll;
            float                m_fHeightBias;

            // For Effect
            //  - Nothing

            // For Ambience
            DWORD                dwRange;
            float...
Muhtemelen varsayılan değerlere sahip olmadıkları için böyle bir hata veriyor olabilir.
Mesela GameLib/Area.h 51.satırda gösterdiği blok:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        typedef struct SObjectData
        {
            TObjectPosition        Position;
            DWORD                dwCRC;
            BYTE                abyPortalID[PORTAL_ID_MAX_NUM];

            // For Tree
            //  - Nothing

            // For Granny Thing
            float                m_fYaw;
            float                m_fPitch;
            float                m_fRoll;
            float                m_fHeightBias;

            // For Effect
            //  - Nothing

            // For Ambience
            DWORD                dwRange;
            float                fMaxVolumeAreaPercentage;

            void InitializeRotation();
        } TObjectData;

Bunu şu şekilde düzenlediğinde tahminimce warningin çözülmesi gerekiyor:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        typedef struct SObjectData
        {
            TObjectPosition        Position;
            DWORD                dwCRC = 0;
            BYTE                abyPortalID[PORTAL_ID_MAX_NUM] = {};

            // For Tree
            //  - Nothing

            // For Granny Thing
            float                m_fYaw = 0;
            float                m_fPitch = 0;
            float                m_fRoll = 0;
            float                m_fHeightBias = 0;

            // For Effect
            //  - Nothing

            // For Ambience
            DWORD                dwRange = 0;
            float                fMaxVolumeAreaPercentage = 0;

            void InitializeRotation();
        } TObjectData;

Bu işe yarasa bile, bunu böyle tanımlamak ne kadar mantıklı veya doğru olur bilmiyorum. Çünkü neredeyse tüm clientlerde orjinalde olduğu gibi tanımlı.
Bunun yerine VS'de warning seviyesini düşürmeyi deneyebilirsin. Nihayetinde önemli olduklarını sanmıyorum.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst