Yardım veri tipi

  • Konuyu açan Konuyu açan enes turan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 136
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

enes turan

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
655
Çözümler
43
Beğeni
380
Puan
909
Ticaret Puanı
0
merhabalar vatansever2 dosyalarından bir sistemi söküyorumda
şöyle bir veri tipi kullanılmış

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    HPTYPE    dwMaxHP;

game src de build alırken hata veriyor bunun yerine hangi veri tipini kullanmalıyım sizce ? veya bu veri tipini görmesi için ne yapmalıyım ?
 
Nerede tanımlandığını bulman gerekiyor, büyük ihtimalle typedef blabla HPTYPE olarak eklidir typedef int HPTYPE; gibi, sistemi bilmediğim için yorum yapamıyorum ama hp ile ilgili bir şey olduğu için int veya unsigned int derim.
 
game source\libthecore\include\typedef.h içerisinde şöyle bir kısım var;

typedef LLONG HPTYPE;

bunu ekle öyle dene.
 
bunlar long long olarak ayarlamışta sen kendi kullandığın filesın,
tables.h dosyasında typedef struct SPlayerTable içindeki,
hp nin veri tine bak int se HPTYPE yi int olarak değiştir.
 
bunlar long long olarak ayarlamışta sen kendi kullandığın filesın,
tables.h dosyasında typedef struct SPlayerTable içindeki,
hp nin veri tine bak int se HPTYPE yi int olarak değiştir.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    short       hp;
    DWORD    dwMaxHP;

tables.h de bu şekilde packet.h de böyle mi değiştireyim
 
HPTYPE olan yerleri short olarak değiştir.
şöyle bir hata aldım

Adsız.webp


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef __TARGET_BOARD_RENEWAL__
bool ITEM_MANAGER::CreateDropItemVector(LPCHARACTER pkChr, LPCHARACTER pkKiller, std::vector<TMobInformationDropItem>& vec_item)
{
    if (pkChr->IsPC() || pkChr->IsDoor() || pkChr->IsWarp() || pkChr->IsGoto())
        return false;

    auto it = m_map_pkDropItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
    if (it != m_map_pkDropItemGroup.end())
    {
        typeof(it->second->GetVector()) v = it->second->GetVector();
        for (DWORD i = 0; i < v.size(); ++i)
        {
            vec_item.push_back({v[i].dwVnum, v[i].iCount});
        }
    }

    auto it2 = m_map_pkMobItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
    if (it2 != m_map_pkMobItemGroup.end())
    {
        CMobItemGroup* pGroup = it2->second;
        if (pGroup && !pGroup->IsEmpty())
        {
            const CMobItemGroup::SMobItemGroupInfo& info = pGroup->GetOne();
            vec_item.push_back({info.dwItemVnum, info.iCount});
        }
    }

    auto it3 = m_map_pkLevelItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
    if (it3 != m_map_pkLevelItemGroup.end())
    {
        typeof(it3->second->GetVector()) v = it3->second->GetVector();
        for (DWORD i = 0; i < v.size(); i++)
        {
            vec_item.push_back({v[i].dwVNum, v[i].iCount});
        }
    }

    auto it4 = m_map_pkGloveItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
    if (it4 != m_map_pkGloveItemGroup.end())
    {
        typeof(it4->second->GetVector()) v = it4->second->GetVector();
        for (DWORD i = 0; i < v.size(); ++i)
        {
            vec_item.push_back({v[i].dwVnum, v[i].iCount});
        }
    }

    if (pkChr->GetMobDropItemVnum())
    {
        auto it5 = m_map_dwEtcItemDropProb.find(pkChr->GetMobDropItemVnum());
        if (it5 != m_map_dwEtcItemDropProb.end())
        {
            vec_item.push_back({pkChr->GetMobDropItemVnum(), 1});
        }
    }

    return true;
}
#endif

hata verdiği satırları işaretledim
 
veri tipini de çeksene filesten niye uğraştınız ki bu kadar o şekilde yaptıysalar vardır bir bildikleri
 
Geri
Üst