Uzaklaşınca Zırhın Beyaz Gözükmesi Fix | MEKA-SF

  • Konuyu açan Konuyu açan MEKA
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 759

MEKA

Discord: mekaprojects
Süper Moderatör
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.852
Çözümler
297
Beğeni
2.134
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Merhaba arkadaşlar bugün karşılaştığım bir problemin çözümünü sizlerle paylaşacağım.




Videonun başında gösterdiğim gibi karakterden uzaklaşınca zırh beyaz gözüküyor yakınlaşınca düzgün gözükmeye başlıyor. Problem tamamen zırhın lod.gr2 sine bağlı olan ddsnin yolu bulamamasından kaynaklanıyor.

Videoda önceden zırhın gr2sini bulmuştum bu yüzden zırh gr2sini nasıl bulacağını soran arkadaşlar için yaptığım işlemler;
Beyaz gözüken zırhın kodunu item_protoda aratıyoruz
Value3e denk gelen kodu kopyalıyoruz ve root içerisinde bulunan karaktere ait olan msm içerisinden aratıyoruz
Benim şaman çeliğime ait olan value3 kodu 12 shaman_w.msm içinde bunu aratıyorum ilk başta saçlar vs gelebilir zırh gelene kadar aratıyoruz model kısmında bulunan gr2yi pc/pc2 içinden bulup videoda gösterdiğim işlemleri yapıyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    Group ShapeData16
    {
        ShapeIndex            12
        Model                "shaman_4-1.GR2"
        SourceSkin            "shaman_4-1.dds"
        TargetSkin            "shaman_4-1.dds"
    }

Videoda kullandığım texture yolu değiştirici : GR2 Texture yolunu değiştirme programı (Texture Changer Granny)
 
Son düzenleme:
Zamanında şu value3 olayını duyup öğrenene kadar bu zırh konularında kanser olmuştum resmen
 
Geri
Üst