Yardım Toplu sil sat - k envanter

  • Konuyu açan Konuyu açan qundir
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 127
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

qundir

Üye
Üye
Mesaj
25
Çözümler
3
Beğeni
6
Puan
53
Ticaret Puanı
0
altyapı files'a toplu sil sat eklemeye çalışıyorum normal envanter üzerinden sağ tık ve ya sürekle ile item silip satabiliyorum k envanterdeki itemleri ise ne sürükleyerek ne de sağ tıklayarak silebiliyorum çünkü gui üzerine gelmiyor seçmiyor bile.

K envanterdeki itemleri npc ye satabiliyorum pazar kurabiliyorum , pazardan çekince geri k envantere geliyor, eklemiş olduğum sistem için gereken diğer sitedeki sistemde kurulu, itemleri tek tek yere sürükleyerekte sil sat düşür yapabiliyorum ancak bir türlü beceremedim nasıl topluya ekleyeceğimi.

kullanıyor olduğum k envanter, herhangi bir syserr almıyorum o yüzden ne yapacağımı da bilmiyorum
 

Dosya Eklentileri

altyapı files'a toplu sil sat eklemeye çalışıyorum normal envanter üzerinden sağ tık ve ya sürekle ile item silip satabiliyorum k envanterdeki itemleri ise ne sürükleyerek ne de sağ tıklayarak silebiliyorum çünkü gui üzerine gelmiyor seçmiyor bile.

K envanterdeki itemleri npc ye satabiliyorum pazar kurabiliyorum , pazardan çekince geri k envantere geliyor, eklemiş olduğum sistem için gereken diğer sitedeki sistemde kurulu, itemleri tek tek yere sürükleyerekte sil sat düşür yapabiliyorum ancak bir türlü beceremedim nasıl topluya ekleyeceğimi.

kullanıyor olduğum k envanter, herhangi bir syserr almıyorum o yüzden ne yapacağımı da bilmiyorum
Oto silme sisteminin olduğu pyde ara:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
if (player.INVENTORY != slotWindow and player.DRAGON_SOUL_INVENTORY != slotWindow):

slotWindow değişkeni farklılık gösterebilir


Değiştir:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
if (player.SLOT_TYPE_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY != slotWindow):

Söylediğim gibi slotWindow değişkeni senin dosyalarına göre farklılık gösterebilir
 
Oto silme sisteminin olduğu pyde ara:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
if (player.INVENTORY != slotWindow and player.DRAGON_SOUL_INVENTORY != slotWindow):

slotWindow değişkeni farklılık gösterebilir


Değiştir:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
if (player.SLOT_TYPE_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY != slotWindow and player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY != slotWindow):

Söylediğim gibi slotWindow değişkeni senin dosyalarına göre farklılık gösterebilir
evet değişiklik gösteriyor bundan dolayı ben de güncellenecek alanı bulamadım SLOT_TYPE şeklinde arama yapıp ya da dragonsoul tüm alanları güncelledim ama sonuç hala aynı
 
Artık K envanterden item sürükleyip koyabiliyorum ancak sağ tık çalışmıyor örnek olması açısından son halini koyuyorum aynı hatayı alanlar karşılaştırabilir aslında ben düzenlediğimi sanıyordum dosyaları ancak

uideleteitem.py:
Genişlet Daralt Kopyala
def OnSelectEmptySlot(self, selectedSlotPos):

        isAttached = mouseModule.mouseController.isAttached()
        if (isAttached):
            attachedSlotType = mouseModule.mouseController.GetAttachedType()
            attachedSlotPos = mouseModule.mouseController.GetAttachedSlotNumber()
            mouseModule.mouseController.DeattachObject()

            if app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM:
                if player.SLOT_TYPE_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY != attachedSlotType and \
                    player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY != attachedSlotType:
                    return
            else: #üstteki satırları yorum satırından çıkartmıştım ancak else hala yorumdu muhtemelen alt kontrollere geçmiyordu bu yüzden
                if (player.SLOT_TYPE_INVENTORY != attachedSlotType and player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY != attachedSlotType):
                    return

            if (selectedSlotPos in self.itemStock):
                return

            attachedInvenType = player.SlotTypeToInvenType(attachedSlotType)

            itemVNum = player.GetItemIndex(attachedInvenType, attachedSlotPos)
            item.SelectItem(itemVNum)

            attrSlot = [player.GetItemAttribute(attachedSlotPos, i) for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM)]
 

Dosya Eklentileri

Geri
Üst