titreme olmadan 4k 8k texture zemini ekleme

  • Konuyu açan Konuyu açan martysama
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 180

martysama

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
250
Beğeni
109
Puan
466
Ticaret Puanı
0
Merhabalar
daha önceden
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

bu siteden textureleri inidirp oyuna entegre edince

zeminde titremeler meydana geliyordu.

bu sorunu çözemeyince yapay zekaya sordum.
yapay zekada bunun sebebinin
1733911505322.webp


yani ben textureleri .jpg oalrak indiriyorum fakat.
oyuna aktarınca .jpg .dds olarak çevirip ekliyorum fakat.

mipmap ayarları varmış

onuda nvidia textureden yapıcakmışız

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


1733911610157.webp


bc1i seçtikden sonra oyuna atın düzeliyor.
bu bc sınıflarını araştırın hangisini entegre etmek isityorsnaız oyuna onu eklemeniz gerek.
örneğin bc7 sçerseniz oyunda gözükmez.
neyse



after
 
Son düzenleme:
Texture öğelerinden mipmapi tamamen kaldırmak GPU'ya binen yükü 2-3 katına çıkarıp, mevcut performansı da aynı oradan düşürecektir. Ve bu işlem zaten C++ ile de yapılabiliyor. Dolayısıyla dokunun kendisini tamamen mipmapsiz bir şekilde exportlayıp kullanmak c++ tarafından yapılabilecek düzenlemeleri kısıtlayabilir veya beklenmeyen sonuçlar ortaya çıkarabilir. Sonuç olarak tavsiye etmeyeceğim bir yöntem.
 
Texture öğelerinden mipmapi tamamen kaldırmak GPU'ya binen yükü 2-3 katına çıkarıp, mevcut performansı da aynı oradan düşürecektir. Ve bu işlem zaten C++ ile de yapılabiliyor. Dolayısıyla dokunun kendisini tamamen mipmapsiz bir şekilde exportlayıp kullanmak c++ tarafından yapılabilecek düzenlemeleri kısıtlayabilir veya beklenmeyen sonuçlar ortaya çıkarabilir. Sonuç olarak tavsiye etmeyeceğim bir yöntem.
ben anlayamadım biraz açıklarmısın
 
Geri
Üst