Takılan bir iteme ek bonus verme

MEKA

Discord: mekaprojects
Süper Moderatör
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.852
Çözümler
297
Beğeni
2.134
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Sistemi ekleyip test etmedim fakat kodlarda bi problem gözükmüyor.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

affect.h

Arat​

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    AFFECT_RAMADAN_ABILITY = 300,

Üstüne Ekle​

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    ITEM_BONUS = 590,

item.cpp

Arat​

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    else
    {
        ModifyPoints(true);
        StartUniqueExpireEvent();
        if (-1 != GetProto()->cLimitTimerBasedOnWearIndex)
            StartTimerBasedOnWearExpireEvent();

        // ACCESSORY_REFINE
        StartAccessorySocketExpireEvent();
        // END_OF_ACCESSORY_REFINE
    }

Altına Ekle​

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        if(GetVnum() == 13309) )
            ch->AddAffect(ITEM_BONUS, POINT_MAX_HP, 2000, 0, 60*60*24*365*60, 0, false);

Arat​

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (this != m_pOwner->GetWear(GetCell() - INVENTORY_MAX_NUM))
    {
        sys_err("m_pOwner->GetWear() != this");
        return false;
    }

Altına Ekle​

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (GetVnum() == 13309)
        m_pOwner->RemoveAffect(ITEM_BONUS);

Hangi itemin bonus vermesini istiyorsanız 13309 kodunu o item ile degistirmeniz gerekiyor.​

Alıntı Yapılan Kaynak :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Geri
Üst