İstek TAG SİSTEMİ

  • Konuyu açan Konuyu açan DarkNight
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 214
Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

DarkNight

Üye
Üye
Mesaj
161
Çözümler
8
Beğeni
36
Puan
454
Ticaret Puanı
0
Gm karakterle komut girildiğinde anlık olarak diğer oyuncu da belirecek olan ve süreye bağlı işleyecek bir tag sistemi arıyorum öneriniz nedir var mı paylaşımda böyle bir sistem?
 
Gm karakterle komut girildiğinde anlık olarak diğer oyuncu da belirecek olan ve süreye bağlı işleyecek bir tag sistemi arıyorum öneriniz nedir var mı paylaşımda böyle bir sistem?
GM komut girdiğinde tag verilme sistemi görmedim ama VİP tagı sistemi diye arat forumlarda sistemi kur istediğin oyuncuya verirsin GM logosu gibi VİP logosu veya istediğin logoyu koyarsın yanıp söner kısa bir fikir.
 
En iyi çalışan sistem affectli sistemdir gm affecti gibi istediğin kadar ekleyebilirsin biraz kod bilgin varsa gm koduyla istediğin kadar tag oluştura bilirsin. Zehir yiyince nasıl affect oluyorsa karekterde ve effekt cıkıyorsa aynısını vip olarak falanda ekleye bilirsin.
 
En iyi çalışan sistem affectli sistemdir gm affecti gibi istediğin kadar ekleyebilirsin biraz kod bilgin varsa gm koduyla istediğin kadar tag oluştura bilirsin. Zehir yiyince nasıl affect oluyorsa karekterde ve effekt cıkıyorsa aynısını vip olarak falanda ekleye bilirsin.
Önereceğiniz referans bir konu var mı?
 
Asilordun dediği mantıkla yapabilirsin.

/tag oyuncuismi

Yaptığın zaman cmd_gm.cpp de

const LPCHARACTER vip_player =

Burada char_manager.cpp de girilen isim argümanını FindPC ile arat eğer o isim bellekte bulunursa

vip_player->AddAffect(………….);

Burada dwFlag kullanacaksın AFF_VIP gibi bunu affect.h ve clientsource vs eklemelerini yap py’de mse dosyasını tanımla oyuncuya AddAffect’i çağırdığın zaman zaman efekti üstünde görebilirsin.
 
Asilordun dediği mantıkla yapabilirsin.

/tag oyuncuismi

Yaptığın zaman cmd_gm.cpp de

const LPCHARACTER vip_player =

Burada char_manager.cpp de girilen isim argümanını FindPC ile arat eğer o isim bellekte bulunursa

vip_player->AddAffect(………….);

Burada dwFlag kullanacaksın AFF_VIP gibi bunu affect.h ve clientsource vs eklemelerini yap py’de mse dosyasını tanımla oyuncuya AddAffect’i çağırdığın zaman zaman efekti üstünde görebilirsin.
reeltime ile mi çalışır bu sistem, reboot sonrası affectler kalır mı, bineğe inip binmek, ışınlanmak, ch99 dahil maplere gitmek vs hepsine uyar mı
 
reeltime ile mi çalışır bu sistem, reboot sonrası affectler kalır mı, bineğe inip binmek, ışınlanmak, ch99 dahil maplere gitmek vs hepsine uyar mı
AddAffectin ilk argümanı olan bir AffectType bağlayacaksın. Süreyide mesela 3 günlük vip ise süreyi 3 günlük yaparsın sonra o süre bittiğinde vip efekti kendiliğinden remove olur.
 
Geri
Üst