Arkadaşlar tılsım sistemini ekledim fakat tılsımı giyiyorum giyiyor ama görünmüyor sebebi sizce ne olabilir
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Son düzenleme:
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif
gameype.h Bu kısmı doğru ekle
C++:#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21; const DWORD c_New_Equipment_Count = 3; const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0; const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1; const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2; #endif
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING1;
#ifdef ENABLE_PENDANT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Count = 4;
#else
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
#endif
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING1;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING2;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BELT;
#ifdef ENABLE_PENDANT_SYSTEM
const DWORD c_Equipment_Pendant = c_New_Equipment_Start + CItemData::WEAR_PENDANT;
#endif
#endif
ora ayarlı olmasa giymez bile hatta soketi bile aktif olmazKoordinatları ayarlı mı inventorywindow.pyde?
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 24;
#ifdef ENABLE_PENDANT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Count = 4;
#else
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
#endif
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;;
#ifdef ENABLE_PENDANT_SYSTEM
const DWORD c_Equipment_Pendant = c_New_Equipment_Start + 3;
#endif
#endif
benimkide aynı işteolması gereken buKod:#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 24; #ifdef ENABLE_PENDANT_SYSTEM const DWORD c_New_Equipment_Count = 4; #else const DWORD c_New_Equipment_Count = 3; #endif const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0; const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1; const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;; #ifdef ENABLE_PENDANT_SYSTEM const DWORD c_Equipment_Pendant = c_New_Equipment_Start + 3; #endif #endif
Değilbenimkide aynı işte
Adam bu sourceyi yapan adam 0 1 2 3 gibi sıralamamışta direk onun yerine item data üzerinden direk yerini belirtmiş aynı şey onunla o aynı değişen birşey yok
Kemer takabiliyomusun şuanAdam bu sourceyi yapan adam 0 1 2 3 gibi sıralamamışta direk onun yerine item data üzerinden direk yerini belirtmiş aynı şey onunla o aynı değişen birşey yok
Bu olayın gametype ile alakası var local içindeki işlemleri yaptıysanevet takabiliyorum kemerde problem yok
if (item != NULL)
ch->StopRiding();
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO("stopriding"));
// Veya (sadece örnek veriyorum)
ch->WearItem();
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO("giymekomutu")) ;
Çok teşekkür ederim verdiğiniz yolu deneyeceğim. Fakat giymesinde bir problem görmedim çünkü değiştiriyor giyiyor hatta navicattan item.sqldan bakıyorum giyili görünüyor orda