STOP animasyonlarını aktif etmek.

  • Konuyu açan Konuyu açan Denizeri24
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 16
  • Gösterim Gösterim 1K

Denizeri24

Gentleman
Geliştirici
Usta Üye
Mesaj
571
Çözümler
18
Beğeni
559
Puan
829
Ticaret Puanı
0
At animasyonlarını incelerken dosyalara eklenilen ama hiç kullanılmayan birkaç animasyon gördüm, bunlardan bir tanesi kayma animasyonuydu;


Animasyonu sadece at koştuktan sonra gelecek şekilde ayarladım, diğer türlü normal yürüme animasyonu sonrası kötü duruyor.

GameLib/ActorInstance.cpp açılır ve aratılır: void CActorInstance::Stop

kod bloğu bu şekilde değiştirilir:
Ekran görüntüsü_20221120_025956.png
 
Güzel paylaşım, teşekkürler.
14.saniyedeki bug dikkatimi çekmedi değil, neden oluyor acaba..
 
Güzel paylaşım, teşekkürler.
14.saniyedeki bug dikkatimi çekmedi değil, neden oluyor acaba..
kayma animasyonu her koşma animasyonu sonrası 1 kere tetikleniyor. at oyuncunun uzaklığına göre koşuyor veya yürüyor.


oyuncu - at uzaklığını atın koşma / yürüme sınırı arasına yakın tutarsan bu sorun oluşur, at bir yürür bir koşar. bu olayı sürekli hızlıca yapacağı için kayma animasyonuda sürekli tetiklenir.
 
Alla alla o kadar inceledim niye hiç görmedim bunu yav xd eline sağlık
 
Atın o anki tepkimesi çok hoşuma gitti 15 20 saniye koştuktan sonra durduğumuzda o animasyonun çıkması gerçekçilik katar. Paylaşım için teşekkürler.
 
Değiştirmeme rağmen çalışmadı :( hata yaptığımı düşünmüyorum
 
animasyonlar güzelmişte çok sıkıntı çıkarır diye kaldırmışlardır buguyla uğraşılmaz
 
Üst