Çözüldü Standart Beceriler P yapma

  • Konuyu açan Konuyu açan enesaydemir
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 709
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

enesaydemir

Üye
Üye
Mesaj
149
Çözümler
4
Beğeni
50
Puan
464
Ticaret Puanı
0
Az önce bir p skill quest yükledim.
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest skill_group begin
    state start begin
        when login with pc.level>=5 and pc.skillgroup ==0 begin
            set_state(run)
        end

        when levelup with pc.level>=5 and pc.skillgroup == 0 begin
            set_state(run)
        end
    end

    state run begin
        when login with pc.get_skill_group()!=0 begin
            restart_quest()
        end

        when letter with pc.get_skill_group()==0 begin
            send_letter(locale.skill_group.invite)

            local job=pc.get_job()

            if job==0 then
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
                if 0!=v then target.vid("teacher1", v, "¼C©v") end
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
                if 0!=v then target.vid("teacher2", v, "®ğ©v") end
            elseif job==1 then
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
                if 0!=v then target.vid("teacher3", v, "¾W¤M") end
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
                if 0!=v then target.vid("teacher4", v, "¦ÊÁl") end
            elseif job==2 then
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
                if 0!=v then target.vid("teacher5", v, "¤Û»R") end
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
                if 0!=v then target.vid("teacher6", v, "¶ÂÅ]") end
            elseif job==3 then
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
                if 0!=v then target.vid("teacher7", v, "¼çÀs") end
                local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
                if 0!=v then target.vid("teacher8", v, "¨g¹p") end
            end
        end

        when leave begin
            target.delete("teacher1")
            target.delete("teacher2")
            target.delete("teacher3")
            target.delete("teacher4")
            target.delete("teacher5")
            target.delete("teacher6")
            target.delete("teacher7")
            target.delete("teacher8")
        end

        when button or info begin
            say(locale.skill_group.lets_join_skill_group[pc.job+1])
            setleftimage("")
            setmapcenterposition(-200, 0)
            select(locale.confirm)
            setskin(NOWINDOW)
        end

    function join(job, group, title, text, error_msg)
        local pc_job=pc.get_job()
        if pc_job!=job then
                say(error_msg)
                if pc_job==0 then
                    say_reward("²r±N")
                    say_reward("¥i¥H¿ï¾Ü¼C©v ©Î ®ğ©v")
                elseif pc_job==1 then
                    say_reward("¨ë«È")
                    say_reward("¥i¥H¿ï¾Ü¤M®p ©Î ¦ÊÁl")
                elseif pc_job==2 then
                    say_reward("×ù")
                    say_reward("¥i¥H¿ï¾Ü¤Û»R ©Î ¶ÂÅ]")
                elseif pc_job==3 then
                    say_reward("¯«¤k")
                    say_reward("¥i¥H¿ï¾Ü¼çÀs ©Î ¨g¹p")
            end
            say("")
        else
            say_title(title)
            say(text)
            local s=select("Tamam", "Iptal")
            if 1==s then
            if pc.get_job()==job and pc.get_skill_group()==0 then
                set_state("start")
                pc.set_skill_group(group)

                pc.clear_skill()
                char_log(0, "CLEAR_SKILL", "Clear Skill By Skill Teacher")

                makequestbutton("¾·~Âà´«¦¨¥\")
                return true
            else
                test_chat("npc_is_same_job:"..bool_to_str(npc_is_same_job()))
                test_chat("pc.get_skill_group:"..pc.get_skill_group())
                test_chat("pc_job:"..pc.get_job())
            end
            end
        end
        return false
    end

    -- ???
    when teacher1.target.click or
        skill_group1_1.chat."²r±N¥[¤J¼C©v³q¹L" or
        skill_group2_1.chat." ²r±N¥[¤J¼C©v³q¹L" or
        skill_group3_1.chat." ²r±N¥[¤J¼C©v³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher1")
        if skill_group.join(0, 1, "Savasci",
            "Ben bedensel savaş öğretmeniyim.[ENTER]Sana bu skilleri öğretebilirim.[ENTER]Bunun dönüşü yok biliyorsun.[ENTER]Bedenselin amacı hızlı olmaktır..",
            "Malesef[ENTER]Ben bedensel öğretmeniyim.") then

            say_title("Savasci")
            say("Başarılı!")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (1,59)
                                pc.set_skill_level (2,59)
                                pc.set_skill_level (3,59)
                                pc.set_skill_level (4,59)
                                pc.set_skill_level (5,59)
                say("Sana")
                say("levelin kadar becerin")
                say("verildi.")
                say("")
                say_reward("Kazandığın beceri sayısı "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")

            end
        end
    end

    when teacher2.target.click or
        skill_group1_2.chat." ²r±N¥[¤J®ğ©v³q¹L" or
        skill_group2_2.chat." ²r±N¥[¤J®ğ©v³q¹L" or
        skill_group3_2.chat." ²r±N¥[¤J®ğ©v³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher2")
        if skill_group.join(0, 2, "Savasci",
            "Ben zihinsel savaş öğretmeniyim.[ENTER]Sana bu skilleri öğretebilirim.[ENTER]Bunun dönüşü yok biliyorsun.[ENTER]Bedenselin amacı hızlı olmaktır..",
            "Malesef[ENTER]Ben bedensel öğretmeniyim.") then

            say_title("Savasci")
            say("Başarılı!")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (16,59)
                                pc.set_skill_level (17,59)
                                pc.set_skill_level (18,59)
                                pc.set_skill_level (19,59)
                                pc.set_skill_level (20,59)
                say("Sana")
                say("levelin kadar becerin")
                say("verildi.")
                say("")
                say_reward("Kazandığın beceri sayısı "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")

            end

        end
    end

    -- ???
    when teacher3.target.click or
        skill_group1_3.chat." ¨ë«È¥[¤J¾W¤M³q¹L" or
        skill_group2_3.chat." ¨ë«È¥[¤J¾W¤M³q¹L" or
        skill_group3_3.chat." ¨ë«È¥[¤J¾W¤M³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher3")
        if skill_group.join(1, 1, "Ninja",
            "Ben ninja yakın dövüş öğretmeniyim.[ENTER]Sana becerilerini verebilirim.[ENTER][ENTER]Rakibini hızlı ve[ENTER]sessiz bir şekilde halt edebilrsin..", "Üzgünüm.[ENTER]Ben yakın dövüş ninja öğretmeniyim..") then      
            say_title("Ninja")
            say("Başarılı!")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (31,59)
                                pc.set_skill_level (32,59)
                                pc.set_skill_level (33,59)
                                pc.set_skill_level (34,59)
                                pc.set_skill_level (35,59)
                say("Sana")
                say("levelin kadar")
                say("beceri verildi.")
                say("")
                say_reward("Verilen beceri sayısı : "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")

            end
        end
    end

    -- ???
    when teacher4.target.click or
        skill_group1_4.chat." ¨ë«È¥[¤J¦ÊÁl³q¹L" or
        skill_group2_4.chat." ¨ë«È¥[¤J¦ÊÁl³q¹L" or
        skill_group3_4.chat." ¨ë«È¥[¤J¦ÊÁl³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher4")
    if skill_group.join(1, 2, "Ninja",
            "Ben ninja uzak dövüş öğretmeniyim.[ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER][ENTER]Yayı düzgün kullanırsan çok güçlü olursun.[ENTER]Ozellikle lonca savaşlarında[ENTER]...", "Üzgünüm[ENTER]Ben uzak dövüş ninja öğretmeniyim..") then

            say_title("Ninja")
            say("Başarılı!")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (46,59)
                                pc.set_skill_level (47,59)
                                pc.set_skill_level (48,59)
                                pc.set_skill_level (49,59)
                                pc.set_skill_level (50,59)
                say("Sana")
                say("Levelin kadar")
                say("beceri verildi..")
                say("")
                say_reward("Kazandığın beceri sayısı : "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")

            end
        end
    end

    -- ???
    when teacher5.target.click or
        skill_group1_5.chat." ×ù¥[¤J¤Û»R³q¹L" or
        skill_group2_5.chat." ×ù¥[¤J¤Û»R³q¹L" or
        skill_group3_5.chat." ×ù¥[¤J¤Û»R³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher5")
        if skill_group.join(2, 1,
            "Sura",
            "Ben büyülü silah öğretmeniyim.[ENTER]Sana becerilerini verebilirim.[ENTER][ENTER]Büyülü silah hızlıdır.", "Üzgünüm[ENTER]Ben büyülü silah öğretmeniyim.") then

            say_title("Sura")
            say("Başarılı!")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (61,59)
                                pc.set_skill_level (62,59)
                                pc.set_skill_level (63,59)
                                pc.set_skill_level (64,59)
                                pc.set_skill_level (65,59)
                                pc.set_skill_level (66,59)
                say("Levelin")
                say("kadar beceri")
                say("verildi.")
                say("")
                say_reward("Kazandığın beceri sayısı : "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")

            end
        end
    end

    -- ???
    when teacher6.target.click or
        skill_group1_6.chat." ×ù¥[¤J¶ÂÅ]³q¹L" or
        skill_group2_6.chat." ×ù¥[¤J¶ÂÅ]³q¹L" or
        skill_group3_6.chat." ×ù¥[¤J¶ÂÅ]³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher6")
        if skill_group.join(2, 2,
            "Sura",
            "Merhaba[ENTER]Ben karabuyu ogretmeniyim[ENTER][ENTER]Sana becerilerini ogretebilirim[ENTER]Karabuyu ws'de gucludur[ENTER][ENTER]", "Üzgünüm.[ENTER]Ben karabuyu öğretmeniyim") then

            say_title("Sura")
            say("Basarili")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                                pc.set_skill_level (76,59)
                                pc.set_skill_level (77,59)
                                pc.set_skill_level (78,59)
                                pc.set_skill_level (79,59)
                                pc.set_skill_level (80,59)
                                pc.set_skill_level (81,59)
                say("Levelin")
                say("kadar becerini verdim")
                say_reward("Àò±o4ӧޯà×½mÂI")
                say("")
            else
                say("Ne duruyorsun?")
                say("Oyuna devam.")
                say("")
            end
        end
    end

    -- ???
    when teacher7.target.click or
        skill_group1_7.chat." ¯«¤k¥[¤J¼çÀs³q¹L" or
        skill_group2_7.chat." ¯«¤k¥[¤J¼çÀs³q¹L" or
        skill_group3_7.chat." ¯«¤k¥[¤J¼çÀs³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher7")
        if skill_group.join(3, 1,
            "Saman",
            "Ben ejderha gücü öğretmeniyim..[ENTER]sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]arkadaşların için çok[ENTER]yardımcı olabilirsin.", "Üzgünüm.[ENTER]Ben şaman ejderha gücü öğretmeniyim..") then

            say_title("Saman")
            say("Basarili")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (91,59)
                                pc.set_skill_level (92,59)
                                pc.set_skill_level (93,59)
                                pc.set_skill_level (94,59)
                                pc.set_skill_level (95,59)
                                pc.set_skill_level (96,59)
                say("Levelin")
                say("kadar beceri")
                say("verildi..")
                say("")
                say_reward("Kazandığın beceri sayısı : "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")
            end
        end
    end

    -- ???
    when teacher8.target.click or
        skill_group1_8.chat." ¯«¤k¥[¤J¨g¹p³q¹L" or
        skill_group2_8.chat." ¯«¤k¥[¤J¨g¹p³q¹L" or
        skill_group3_8.chat." ¯«¤k¥[¤J¨g¹p³q¹L"
        begin
        target.delete("teacher8")
        if skill_group.join(3, 2,
            "Saman",
            "Ben iyileştirme şaman öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Iyileştirme şaman[ENTER]canını doldurabildiği için güçlüdür..[ENTER][ENTER]", "Üzgünüö[ENTER]Ben Iyileştirme şaman öğretmeniyim.") then

            say_title("Saman")
            say("Başarılı!")
            say("")

            if not pc.is_clear_skill_group() then
                pc.set_skill_level (106,59)
                                pc.set_skill_level (107,59)
                                pc.set_skill_level (108,59)
                                pc.set_skill_level (109,59)
                                pc.set_skill_level (110,59)
                                pc.set_skill_level (111,59)
                say("Levelin")
                say("kadar beceri")
                say("verildi..")
                say("")
                say_reward("Kazandığın beceri sayısı: "..point.." .")
                say("")
            else
                say("ªì¯Å¤Æ¾·~ªº¤Hª«")
                say("µLªkÀò±o§Ş¯à×½mÂI.")
                say("")
            end
        end
    end
    end
end
Ancak temel becerileri yani madencilik filan p yapmadı onları nasıl p yapabilirim
 
Çözüm
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
                pc.set_skill_level (137,20)
                pc.set_skill_level (138,20)
                pc.set_skill_level (139,20)
                pc.set_skill_level (140,20)
                pc.set_skill_level (131,20)
                pc.set_skill_level (129,40)
                pc.set_skill_level (128,20)
                pc.set_skill_level (127,20)
                pc.set_skill_level (126,20)
                pc.set_skill_level (124,40)
                pc.set_skill_level (121,40)
                pc.set_skill_level (122,2)

bunlar p olmayabilir bi oyun içinde setskilother ile gm çardan test et öyle tektek ekle 59 yapınca p mi veriyor bunları bilmiyorum
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
                pc.set_skill_level (137,20)
                pc.set_skill_level (138,20)
                pc.set_skill_level (139,20)
                pc.set_skill_level (140,20)
                pc.set_skill_level (131,20)
                pc.set_skill_level (129,40)
                pc.set_skill_level (128,20)
                pc.set_skill_level (127,20)
                pc.set_skill_level (126,20)
                pc.set_skill_level (124,40)
                pc.set_skill_level (121,40)
                pc.set_skill_level (122,2)

bunlar p olmayabilir bi oyun içinde setskilother ile gm çardan test et öyle tektek ekle 59 yapınca p mi veriyor bunları bilmiyorum
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst