Çözüldü src derleme syserr (üvan sistemi)

  • Konuyu açan Konuyu açan nesterali
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 359
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

nesterali

Üye
Üye
Mesaj
149
Beğeni
62
Puan
726
Ticaret Puanı
0
merhabalar ünvan sistemi ekledim filese fakat yaklaşık 1 haftadır uğraşıyorum çok fazla sorunla karşılaştım ve sonuna geldiğimi düşünüyorum src derlemede bu syserri alıyorum
problem nedir acaba nasıl çözeriz. başka fileste ekli olan ünvan sistemine baktım karşılaştırdım hatam varmı diye bakarak bunda ilerledim ama başka birşey göremedim bide siz bilen kişiler olarak baksanız çok makbule geçer
@Whistle @Trashy
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
 char.cpp
char.cpp: In member function 'void CHARACTER::UpdatePacket()':
char.cpp:1084:7: error: 'TPacketGCCharacterUpdate' has no member named 'sPrestige'
  pack.sPrestige = m_iPrestige;
       ^
char.cpp:1098:8: error: 'TPacketGCCharacterUpdate' has no member named 'sPrestige'
  pack2.sPrestige = 0;
        ^
gmake: *** [.obj/char.o] Error 1

char.cpp
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::UpdatePacket()
{
    if (GetSectree() == NULL) return;

    TPacketGCCharacterUpdate pack;
    TPacketGCCharacterUpdate pack2;

    pack.header = HEADER_GC_CHARACTER_UPDATE;
    pack.dwVID = m_vid;

    pack.awPart[CHR_EQUIPPART_ARMOR] = GetPart(PART_MAIN);
    pack.awPart[CHR_EQUIPPART_WEAPON] = GetPart(PART_WEAPON);
    pack.awPart[CHR_EQUIPPART_HEAD] = GetPart(PART_HEAD);
    pack.awPart[CHR_EQUIPPART_HAIR] = GetPart(PART_HAIR);

    pack.bMovingSpeed    = GetLimitPoint(POINT_MOV_SPEED);
    pack.bAttackSpeed    = GetLimitPoint(POINT_ATT_SPEED);
    pack.bStateFlag    = m_bAddChrState;
    pack.dwAffectFlag[0] = m_afAffectFlag.bits[0];
    pack.dwAffectFlag[1] = m_afAffectFlag.bits[1];
    pack.dwGuildID    = 0;
    pack.sAlignment    = m_iAlignment / 10;
#ifdef ENABLE_TITLE_SYSTEM
    pack.sPrestige    = m_iPrestige;                (1084. satır )
#endif
    pack.dwLevel    = GetLevel();
    pack.bPKMode    = m_bPKMode;

    if (GetGuild())
        pack.dwGuildID = GetGuild()->GetID();

    pack.dwMountVnum    = GetMountVnum();

    pack2 = pack;
    pack2.dwGuildID = 0;
    pack2.sAlignment = 0;
#ifdef ENABLE_TITLE_SYSTEM
    pack2.sPrestige = 0;                                    (1098. satır )
#endif
 
packet.h gir game srcde

typedef struct packet_update_char

arat olması gereken aşagıda büyük ihtimal burayı eklemeyi unuttun

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
typedef struct packet_update_char
{
    BYTE    header;
    DWORD    dwVID;

    WORD        awPart[CHR_EQUIPPART_NUM];
    BYTE    bMovingSpeed;
    BYTE    bAttackSpeed;

    BYTE    bStateFlag;
    DWORD    dwAffectFlag[2];

    DWORD    dwGuildID;
    short    sAlignment;
#ifdef ENABLE_TITLE_SYSTEM
    short    sPrestige;
#endif
    DWORD    dwLevel;
    BYTE    bPKMode;
    DWORD    dwMountVnum;
    //WORD    wRaceNum;
} TPacketGCCharacterUpdate;
 
böyle bişey olabilirmi ya özellikle diğer filesten bakıp burayı düzettim kaydedim yükledim ya şimdi açıyorum eski halindeki gibi tekrar ekledim . Allah razı olsun gerçekten şuanda hata vermeden geçti ama başka syserr aldım ve tekrar gözden geçirdiğim dosyalar eski haline dönmüş gibi gözüküyor sebebini anlamadım ama şuanda derlemeye tekrar başladım İnşaAllah bi problem çıkmaz tekrar çok teşekkür ederim minnettarım
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst