Speedtree değişikliği güncellemesi

  • Konuyu açan Konuyu açan elchikapu
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 987
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

elchikapu

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
1.032
Çözümler
21
Beğeni
1.418
Puan
1.239
Ticaret Puanı
0
GameLib/ActorInstance.cpp açılır ve altta yazan aratılır

void CActorInstance::__DestroyTree()

altında bulunur

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
CSpeedTreeForestDirectX8::Instance().DeleteInstance(m_pkTree);

alttakiyle değiştirilir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
delete m_pkTree;
 
Ağaçların hitboxında mı düzenleme yapıyor bu değişiklik
 
Ağaçların hitboxında mı düzenleme yapıyor bu değişiklik
Hayır, pointer destroy aslında detaylı anlatıcak olursak zaten oyunda varolan birşeydi ancak değiştirmemin asıl sebebi speedtree kullanmamasını sağlamaktı, şuan tamamen kaldırma konusu da olmadığı için deneme yanılma yöntemleriyle ileride bu konuyu güncelleyip speedtree nasıl silinir ve kullanım dışı bırakılır ve farklı bir speedtree alternatifi uygulanır devamını getireceğim.
 
Tam olarak ne işe yarıyor acaba?
Oyunu bozmuyor client sourcede bulunan speedtree kodları arındırmaya çalıştım oyunda herhangi bir sorun çıkartmadı, bu sistemi komple kaldırmakla ilgili bir konuya henüz denk gelmedim bende bu şekilde düzenleme yaptım isteyen kullanır isteyen kullanmaz oyunu bozmuyor ama speedtree komple kaldırılabilse iyi olurdu bununla ilgili bir kaynak bulamadım
 
Kullanıcı isteği üzerine konu kapatılmıştır.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst