- Mesaj
- 563
- Çözümler
- 20
- Beğeni
- 1.058
- Puan
- 1.009
- Ticaret Puanı
- 0
Bu Aralar Files Geliştirmeye Karar Verdim Biraz Kolay Sistemlerden Ziyada Eklemesi Daha Karmaşık veya Uzun Olan Sistemler Ekleyeyim Dedim.
Makrosu WJ_SPLIT_INVENTORY Olan Değil SPECIAL_STORAGE_SYSTEM Olan'ın Fixidir.
uiSpecialStorage.py Açın
Aratın:
Makrosu WJ_SPLIT_INVENTORY Olan Değil SPECIAL_STORAGE_SYSTEM Olan'ın Fixidir.
uiSpecialStorage.py Açın
Aratın:
Kod:
def SellItem(self):[/B][/COLOR][/CENTER]
[COLOR=rgb(204, 204, 204)][B][CENTER] net.SendShopSellPacket(self.sellingSlotNumber, self.questionDialog.count, self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"])
snd.PlaySound("sound/ui/money.wav")
self.OnCloseQuestionDialog()
Değiştirin:
Kod:
def SellItem(self):[/B][/COLOR][/CENTER]
[COLOR=rgb(204, 204, 204)][B][CENTER] net.SendShopSellPacketNew(self.sellingSlotNumber, self.questionDialog.count, self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"])
snd.PlaySound("sound/ui/money.wav")
self.OnCloseQuestionDialog()
input_main.cpp'de hem SELL için hem de SELL2 İçin Değişiklik Yapılmış.
SELL'e Gerek Yok Sadece SELL2 İçin Yeterli. Eğer Sizde SELL için Değişiklik Yaptıysanız Eski Haline Geri Alın. Çünkü Client Tarafında SELL ile Server Tarafındaki SELL aynı Boyutda Olmayacak. Client Tarafında Sadece SELL2 İçin Değişiklik Var.
Umarım Anlatabilmişimdir. (Bu Anlattığım Eklerken Karşılaştığım Hatanın Düzeltmesi)
Konudaki Hata İse Şu Şekilde:
K Envanterinden İtemi Markete Sürükleyip Sattığımızda Problem Yok Fakat Sat Butonuna Tıklayıp K Envanterden İteme Tıklayıp Sat Dediğimizde Oyun Sanki Core Yemiş Gibi Saçmalıyor Bazen Normal Envanterden İtem Satıyor.
Söktüğüm Files'da Böyleydi.