Merhaba arkadaşlar AVA2 files içerisinden Multi Farm Block sistemini söktüm ancak build alırken 8 adet hata ile karşılaştım. Aşağıda görsel olarak da yükledim.
yardımcı olursanız sevinirim şimdiden kolay gelsin herkese
PythonApplicationModule.cpp:
PyObject* appCreate(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
char* szName;
//mKizilagac -- Discord Sistemi
#ifdef ENABLE_DISCORD_STUFF
char* szMiniName;
#endif
//-----------------------------
int width, height, Windowed;
PyTuple_GetString(poArgs, 0, &szName);
//mKizilagac -- Discord Sistemi
#ifdef ENABLE_DISCORD_STUFF
PyTuple_GetString(poArgs, 1, &szMiniName);
PyTuple_GetInteger(poArgs, 2, &width);
PyTuple_GetInteger(poArgs, 3, &height);
PyTuple_GetInteger(poArgs, 4, &Windowed);
#else
PyTuple_GetInteger(poArgs, 1, &width);
PyTuple_GetInteger(poArgs, 2, &height);
PyTuple_GetInteger(poArgs, 3, &Windowed);
#endif
//-----------------------------
static auto& app = CPythonApplication::Instance();
static auto& player_settings_module = CPythonPlayerSettingsModule::instance();
//mKizilagac -- Discord Sistemi
#ifdef ENABLE_DISCORD_STUFF
if (!CPythonApplication::Instance().Create(poSelf, szName, szMiniName, width, height, Windowed))
#else
if (!CPythonApplication::Instance().Create(poSelf, szName, width, height, Windowed))
#endif
//-----------------------------
return nullptr;
TCHAR buf[FILENAME_MAX];
GetModuleFileName(nullptr, buf, FILENAME_MAX);
LoadPythonPlayerSettingsModuleLibrary(buf);
CPythonPlayerSettingsModule::Load();
app.SetVisibleMode(true);
return Py_BuildNone();
}
yardımcı olursanız sevinirim şimdiden kolay gelsin herkese