Çözüldü Slotlara level exp limiti koymak

  • Konuyu açan Konuyu açan asilords
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 182
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

asilords

MT Üye
MT Üye
Mesaj
293
Çözümler
12
Beğeni
75
Puan
704
Ticaret Puanı
0
karekterin levelinin 15 level üstündeki slotları kestiğinde exp vermesini istemiyorum böyle bir konu varmıydı bilgisi olan var mı?
 
Çözüm
Tamamdır bekliyorum.

to işaretçisinden senin levelini al from işaretçisinden kesilen canavarın levelini al
işine karışmak gibi olmasın ama bende bir şey denettirmek istiyorum hazır şöyle bir konu açılmışken.

char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//Ara
static void GiveExp(LPCHARACTER from, LPCHARACTER to, int iExp)
{
    // 레벨차 경험치 가감비율
    iExp = CALCULATE_VALUE_LVDELTA(to->GetLevel(), from->GetLevel(), iExp);

//Altına ekle
    if (from->GetLevel() > (to->GetLevel() + 15))
        iExp = 0;

1734097411459.webp
karakter levelinin 15 level üstü mü? Örneğin sen 15 levelsin saldırdığın canavar 31 level ve üstü ise exp vermesini istemiyorsun.
 
karakter levelinin 15 level üstü mü? Örneğin sen 15 levelsin saldırdığın canavar 31 level ve üstü ise exp vermesini istemiyorsun.
Aynen öyle bu sayede düşük levelleri yüksek haritalara götürüp anında level kasmalarını engellemek istiyorum ve tüm haritalarda bir hareketlilik eşitlik ve aynı oranda doluluk hedefliyorum
 
Aynen öyle bu sayede düşük levelleri yüksek haritalara götürüp anında level kasmalarını engellemek istiyorum ve tüm haritalarda bir hareketlilik eşitlik ve aynı oranda doluluk hedefliyorum

char_battle.cpp'de burası senin işini görecektir. 2 tane işaretçi var zaten.


1.webp


Biraz altında

3.webp


to-> Sana exp veriyor.
from-> Exp veren canavardan exp efekti çıkıp to'ya gönderiyor (yani sana) sanırım.

sen bu GiveExp fonksiyonun başına gerekli level koşullarını ekleyip engel'i yapıştır bi dene bakalım. Fakat bu GiveExp (senin isteğin doğrultusunda) yalnızca canavar kesildiğinde exp vermek için çağrılan isim olduğuna dikkat et.
 
char_battle.cpp'de burası senin işini görecektir. 2 tane işaretçi var zaten.


20597 eklentisini görüntüle

Biraz altında

20598 eklentisini görüntüle

to-> Sana exp veriyor.
from-> Exp veren canavardan exp efekti çıkıp to'ya gönderiyor (yani sana) sanırım.

sen bu GiveExp fonksiyonun başına gerekli level koşullarını ekleyip engel'i yapıştır bi dene bakalım. Fakat bu GiveExp (senin isteğin doğrultusunda) yalnızca canavar kesildiğinde exp vermek için çağrılan isim olduğuna dikkat et.
Deneyeceğim teşekkürler geri dönüş yaparım
 
Tamamdır bekliyorum.

to işaretçisinden senin levelini al from işaretçisinden kesilen canavarın levelini al
işine karışmak gibi olmasın ama bende bir şey denettirmek istiyorum hazır şöyle bir konu açılmışken.

char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//Ara
static void GiveExp(LPCHARACTER from, LPCHARACTER to, int iExp)
{
    // 레벨차 경험치 가감비율
    iExp = CALCULATE_VALUE_LVDELTA(to->GetLevel(), from->GetLevel(), iExp);

//Altına ekle
    if (from->GetLevel() > (to->GetLevel() + 15))
        iExp = 0;

1734097411459.webp
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst