Çözüldü Slot marking k envanterine uyarlama

  • Konuyu açan Konuyu açan theay
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 63
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

theay

mester2.tc
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
220
Çözümler
17
Beğeni
56
Puan
484
Ticaret Puanı
0
hata.webp



MERHABALA GÖRSELDE BELİRTTİĞİM GİBİ BİR HATA ALIYORUM.
HERHANGİ BİR SYSERR YOK.
BU KONUDA YARDIMCI OLABİLECEK VARMI
KAYNAK PY DOSYALAR :
 

Dosya Eklentileri

  • hata.webp
    hata.webp
    146,2 KB · Gösterim: 14
  • root.rar
    root.rar
    70,7 KB · Gösterim: 0
Çözüm
Çözüm :
onupdate güncellemesi
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def OnUpdate(self):
        USE_EXCHANGE_LIMIT_RANGE = 1000

        (x, y, z) = player.GetMainCharacterPosition()
        if abs(x - self.xStart) > USE_EXCHANGE_LIMIT_RANGE or abs(y - self.yStart) > USE_EXCHANGE_LIMIT_RANGE:
            (self.xStart, self.yStart, z) = player.GetMainCharacterPosition()
            net.SendExchangeExitPacket()

        if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
            if app.ENABLE_SPECIAL_INVENTORY_SYSTEM:
                if not self.inven or not self.invenSpecial:
                    return
            else:
                if not self.inven:
                    return

            page = self.inven.GetInventoryPageIndex() # range 0 ~ 1
            if...
Çözüm :
onupdate güncellemesi
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def OnUpdate(self):
        USE_EXCHANGE_LIMIT_RANGE = 1000

        (x, y, z) = player.GetMainCharacterPosition()
        if abs(x - self.xStart) > USE_EXCHANGE_LIMIT_RANGE or abs(y - self.yStart) > USE_EXCHANGE_LIMIT_RANGE:
            (self.xStart, self.yStart, z) = player.GetMainCharacterPosition()
            net.SendExchangeExitPacket()

        if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
            if app.ENABLE_SPECIAL_INVENTORY_SYSTEM:
                if not self.inven or not self.invenSpecial:
                    return
            else:
                if not self.inven:
                    return

            page = self.inven.GetInventoryPageIndex() # range 0 ~ 1
            if app.ENABLE_SPECIAL_INVENTORY_SYSTEM:
                special_page = self.invenSpecial.GetInventoryPageIndex()

            for i in self.ItemListIdx:
                if (page * INVENTORY_PAGE_SIZE) <= i < ((page + 1) * INVENTORY_PAGE_SIZE): # range 0 ~ 44, 45 ~ 89
                    lock_idx = i - (page * INVENTORY_PAGE_SIZE)
                    self.inven.wndItem.SetCantMouseEventSlot(lock_idx)

                if app.ENABLE_SPECIAL_INVENTORY_SYSTEM:
                    if self.invenSpecial.GetInventoryType() == 0:
                        if (item.SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE)) <= i < (item.SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START + (((special_page + 1) * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))):
                            lock_idx = i - (item.SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))
                            self.invenSpecial.wndItem.SetCantMouseEventSlot(lock_idx)

                    if self.invenSpecial.GetInventoryType() == 1:
                        if (item.UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE)) <= i < (item.UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_SLOT_START + (((special_page + 1) * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))):
                            lock_idx = i - (item.UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))
                            self.invenSpecial.wndItem.SetCantMouseEventSlot(lock_idx)

                    if self.invenSpecial.GetInventoryType() == 2:
                        if (item.STONE_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE)) <= i < (item.STONE_INVENTORY_SLOT_START + (((special_page + 1) * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))):
                            lock_idx = i - (item.STONE_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))
                            self.invenSpecial.wndItem.SetCantMouseEventSlot(lock_idx)

                    if self.invenSpecial.GetInventoryType() == 3:
                        if (item.GIFT_BOX_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE)) <= i < (item.GIFT_BOX_INVENTORY_SLOT_START + (((special_page + 1) * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))):
                            lock_idx = i - (item.GIFT_BOX_INVENTORY_SLOT_START + (special_page * SPECIAL_INVENTORY_PAGE_SIZE))
                            self.invenSpecial.wndItem.SetCantMouseEventSlot(lock_idx)

    if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
        def CantTradableItem(self, slotIndex):
            itemIndex = player.GetItemIndex(slotIndex)

            if itemIndex:
                return player.IsAntiFlagBySlot(slotIndex, item.ANTIFLAG_GIVE)

            return False

        def BindInterface(self, interface):
            from _weakref import proxy
            self.interface = proxy(interface)

        def OnTop(self):
            self.tooltipItem.SetTop()
            if not self.interface:
                return

            self.interface.SetOnTopWindow(player.ON_TOP_WND_EXCHANGE)
            self.interface.RefreshMarkInventoryBag()

        def SetInven(self, inven):
            self.inven = inven

        if app.ENABLE_SPECIAL_INVENTORY_SYSTEM:
            def SetSpecialInven(self, invenSpecial):
                self.invenSpecial = invenSpecial

        def AddExchangeItemSlotIndex(self, idx):
            self.ItemListIdx.append(idx)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst