Çözüldü Skill efektleri

  • Konuyu açan Konuyu açan SinopLu57
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 1K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

SinopLu57

Üye
Üye
Mesaj
76
Çözümler
2
Beğeni
64
Puan
699
Ticaret Puanı
0
Selam MMOTutkunları

İstediğim skill efektlerini bir unpack üzerinde buldum ve bu efektleri eksiksiz söküp sunucuma eklemek istiyorum, şimdi gelelim soruma.

1-)Bir skill efektinin sorunsuz çalışması için hangi dosyalara ihtiyacım vardır? ( gr2, msa, msk - Bu uzantılar haricinde gerekli bir dosya varmı?
2-) Sökeceğim skill efektlerini, orjinal metin2 skill efektlerini değiştirmeden nasıl ekleyebilirim?

2. Sorumun alternatifi olarak, MaviRuh adlı arkadaşımız saltanat sunucusunun skill efektlerini paylaşmıştı eix-epk şeklinde, burdan anladığım kadarıyla skill efektlerini aynı bir ymir work packi adı altında bir dosyaya aktarıp ordan çekmesini sağlayabiliyoruz ama nasıl?

Bu konu benim için önemli eğer bilgili arkadaşlar var ise yardımcı olunmasını isterim, şimdiden teşekkürler <3
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
1. Efekte ait görselleride alman gerekecek dds

2 ve 3. Yeni bir klasör oluştur içine d ymir work skill pc ıvır zıvır ekle içine efektleri koy kapat örnek sinoplu.eix/epk index dosyasının en üstüne eklersen önce onu okur böylelikle eskisini bozmadan eklemiş olursun
1. Efekte ait görselleride alman gerekecek dds

2 ve 3. Yeni bir klasör oluştur içine d ymir work skill pc ıvır zıvır ekle içine efektleri koy kapat örnek sinoplu.eix/epk index dosyasının en üstüne eklersen önce onu okur böylelikle eskisini bozmadan eklemiş olursun
 
Çözüm
dds dosyalarını nasıl bulabilirim peki, normal şartlarda dds leri GrannyTexturePathChanger yardımıyla bulabiliyorum ama bu skillerin gr2 modellerine bağlı dds leri program okumuyor yada dds yok :oops:
 
dds dosyalarını nasıl bulabilirim peki, normal şartlarda dds leri GrannyTexturePathChanger yardımıyla bulabiliyorum ama bu skillerin gr2 modellerine bağlı dds leri program okumuyor yada dds yok :oops:
Çünkü skillerin gr2 dosyası model değil animasyondur. Skille ait .msa dosyası .mse dosyasını çağırır, .mse dosyası da .ddsleri çağırır.
Yani notepad++ ile msa dosyasını açıp .mse dosyasının, .mse dosyasını da açıp efekte ait ddslerin yerini görebilirsin.
 
Şimdi oturdu işte, bende diyorum birşey eksik ama ne :D
mse dosyalarına bakıyorum bakıyorum yok çıkmıyor demek msa dosyasının içinde yazılıymış mse nin nerde olduğu.

Konu 1 2 gün daha açık kalırsa iyi olur, efektleri söktükten sonra ekleme işlemine geçicem bu süreçte bir hata alırsam konuyu devam ettirebilirim :whistle:

Teşekkürler cevaplar için <3
 
Merhaba hocam bahsettiğin işlemleri pack dosyası korumalıysa da yapabilir miyiz bazı korumalı sunucularda pack içine giremıyorum aynı işlemleri yapabilir miyiz , dc adresin varsa paylaşır mısın?
 
Çünkü skillerin gr2 dosyası model değil animasyondur. Skille ait .msa dosyası .mse dosyasını çağırır, .mse dosyası da .ddsleri çağırır.
Yani notepad++ ile msa dosyasını açıp .mse dosyasının, .mse dosyasını da açıp efekte ait ddslerin yerini görebilirsin.
1695842878457.webp
1695842898878.webp
1695842926039.webp

1695843294528.webp

1695843310484.webp

Suikast efektini eklemek için dosya içeriklerinde yazan tüm gerekli dosyaları söktüm ve kendi eix-epk dosyamı oluşturdum.
Resimlerdede görmüş olduğunuz gibi sadece dosyaların bulunduğu konumu ve gr2, msa, msk dosyalarınının ismini değiştirdim ve tabiki ilk hatamı istediğim efekti göremediğim için almış bulundum.
Bu hatanın bence 3 farklı sebebi olabilir.

1-) Dosya yollarını değiştirdiğim için.
2-) GR2, MSA, MSK dosyalarının isimlerini değiştirdiğim için.
3-) sadece 1 skill efektini değiştirmek istediğim için.

Sizce sorun nerdedir :)
 
13804 eklentisini görüntüle13805 eklentisini görüntüle13806 eklentisini görüntüle
13807 eklentisini görüntüle
13808 eklentisini görüntüle
Suikast efektini eklemek için dosya içeriklerinde yazan tüm gerekli dosyaları söktüm ve kendi eix-epk dosyamı oluşturdum.
Resimlerdede görmüş olduğunuz gibi sadece dosyaların bulunduğu konumu ve gr2, msa, msk dosyalarınının ismini değiştirdim ve tabiki ilk hatamı istediğim efekti göremediğim için almış bulundum.
Bu hatanın bence 3 farklı sebebi olabilir.

1-) Dosya yollarını değiştirdiğim için.
2-) GR2, MSA, MSK dosyalarının isimlerini değiştirdiğim için.
3-) sadece 1 skill efektini değiştirmek istediğim için.

Sizce sorun nerdedir :)
1. ve 2. madde daha yüksek ihtimal. Bu işlemlerde isimleri ve dosya yollarını değiştirmemeye özen göstermeniz daha doğru olur.
3.maddenin bu durumla bir alakası yok.
 
Güncel durumdan bahsedeyim, sadece pc dosya içeriğini sökmüştüm o yüzden hiçbir sonuç alamadım.

Bu sefer pc2 dosyasınıda olduğu gibi aldım denedim bu sefer oldu demekki pc2 içeriğide önemli.

Bugünlük bu kadar yarın devam edicem, kafamın takıldığı bir nokta oldu. Söktüğüm skill efektlerinde suranın karanlık koruma skili açık olduğunda etrafında 4 kuru kafa değilde 9 10 adet kuru kafa dönüyordu sanırım bunun için farklı yerlere bakmam gerekicek yinede bu konuda bilgin varsa konuya yazmanı isterim Kaiser.

Demek istediğim skilleri kullanırken ki animasyonlarda bir problem yok fakat buff olarak açık kalan skillde bir sorun var bunun için farklı bir dosya yolunamı bakmam gerek.
 
1695930257913.png

Merak ettim ve efekt dosyasında istediğim efektlerin olup olmadığını kontrol ettim ve istediğimi buldum yinede oyunda neden bu efektin gözükmediğine dair bir ipucu yakalayamadım birazdan efektlerin içeriğine detaylı olarak bakıcam.

Edindiğim bilgileri bu konu altına yazarım.

//

Bu efektlerin mde dosyası mevcut ve bildiğim kadarıyla mde dosyalarının konumları sadece 3dsmax üzerinden değiştiriliyor.
Şimdi bu efektleri new_skill adı altına atmak yerine direk orjinal dosyaların içine atıp tekrar denicem güncel bilgileri paylaşırım.

//

Bu mse uzantılı efekt dosyasının ismini bu skile bağlı olan msa dosyalarının içinde bulamadım. Mantıken oyunda bu kafaların gözükmemesi normal sanırım, bunun için biraz daha odaklı ve kafamın yerinde olması gerekecek çalıştığım için eve geldiğimde yorgun düşüyorum ve 1 2 saatimide buna ayırıyorum fakat yarın haftanın son günü ve 2 gün tatilim var bu sorununda altından kalkıcaz inşallah :)
 
Son düzenleme:
Şimdi, bir çok dosya yoluna baktım ama hiç bir msa uzantılı dosyalarda skilin açık kalan mse dosyasını bulamadım.
Ne kadar söylemek istemesemde benim boyumu aştı :D
Şimdi, yaptığım adımları ilerlediğim yolu size özetliyeyim belki yardımcı olabilecek bir arkadaş çıkar :)

Normalde tüm skillerin animasyon ve efekt yollarını düzenli bir şekilde sökecektim fakat skillerde eksiklik olduğunu düşündüğüm için klosörleri olduğu gibi alıp değiştirme yaptım ve skillerin bir çoğu stabil çalışırken sadece buff skillerinde eksiklik olduğunu farkettim bunun üzerine bir kaç çalışma yaptım, world editor desteği ile skilin efektinin olup olmadığını kontrol ettim ve olduğunu gördüm fakat msa dosyalarında bu efektlerin kayıtlı olmadığını gördüm bunun üzerine buraya ayrıntılı şekilde yaptığım işlemleri yazarak ortaya daha net bir çözüm çıkmasını umuyorum.

Bir metin2 sunucusunun pack dosyasından söktüğüm dosyalar;

1- ymir work/pc/sura/effect

2- ymir work/pc/sura/skill

3- ymir work/pc2/sura/skill

Diğer skill efektlerinin bulunduğu klosörleride bu şekilde söktüm ve kendi sunucuma kurulumunu yaptım.

Bu konuda destek verebilecek arkadaşları arıyorum <3
 
1696109619196.png

Arkadaşlar öncelikle konu altına yorum yazıp destek olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ediyorum sorun çözülmüştür.
Bir arkadaşa danıştım ve bana dosya isimleri farklı olabilir dedi sonra world editor yardımıyla sıkıntı çıkartan skillerin mse dosyalarını buldum ve aynı efektlerin 3 4 farklı dosyası olduğunu keşfettim, isimleri farklı ama işlevleri aynıydı bende bu skill efektinin mse dosyasını orjinal dosya yoluna atıp 3 4 kez kopyalayıp o 3 4 farklı isme sahip olan dosyaların isimlerini verdim ve sonuç başarılı.

Sonuç olarak yolun 1. aşamasını bitirdim artık zor olan temiz bir şekilde tek tek söküp orjinal skill efektlerinden ayrı bir klosör oluşturup oradan çekmesini sağlamak, tabi bunun için mdaların değişmesi gerekicek ve binbir türlü değişiklik isticek ama ne kadar düzenli o kadar iyi demektir neyse çok çok teşekkür ediyorum tekrardan herkese iyi forumlar <3

Konu kapatılabilir.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst