Çözüldü simya sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan TheAdmin33
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 15
  • Gösterim Gösterim 133
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

TheAdmin33

Geliştirme günlüğü olmayan adam
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
1.023
Çözümler
58
Beğeni
2.571
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Ekran Alıntısı.webp


simya normal olması gerektiği gibi çalışıyor ama görüntü de sıkıntı var sanki simyaların süresi bitmiş gibi gösteriyor ama süreleri var. Neyden dolayı böyle yapıyordur fikri olan var mı?
 
Çözüm
Yok, pasha sadece lzo güncelledi, eski dump protoyla arasında okuma farkı yok.
ben razuv5 de çalıştığım için ve sen de protodan pc_bang kodlarını çıkardığından böyle oluyormuş, pc_bang le ilgili kısımları ekledim düzeldi.

farklı bir şey daha fark ettim ne olur ne olmaz deyip düzelttim o da şu simya nın arSub numarası yanlış.(hem game source/db de hemde protoda düzenledim)


ilgili kısım;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        0,            //25
        0,            //26
        arSub27,    //27
        arSub28,    //28
        arSub28,    //29
        arSub30,    //30

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        0,                                    // 25
        0,                                    // 26
        sizeof(arSub27)/sizeof(arSub27[0]),    // 27...
acaba tradable icon sistemiyle alakası olabilir mi? hani markette satılamayacak şeyleri felan bu şekil kırmızıyla gösteriyor ya belki uyarlama kısmında felan bir hata olmuştur o yüzden böyle gözüküyorlardır?
 
acaba tradable icon sistemiyle alakası olabilir mi? hani markette satılamayacak şeyleri felan bu şekil kırmızıyla gösteriyor ya belki uyarlama kısmında felan bir hata olmuştur o yüzden böyle gözüküyorlardır?
öyle bir şey eklemedim ki. mart nin fixlerini almıştım galiba orda bir sıkıntı oldu ama nerde onu bulamıyorum.

senin en son paylaştığın filesta böyle bir sorun var mı? Highlight olmaması gibi
 
öyle bir şey eklemedim ki. mart nin fixlerini almıştım galiba orda bir sıkıntı oldu ama nerde onu bulamıyorum.

senin en son paylaştığın filesta böyle bir sorun var mı? Highlight olmaması gibi
ben hiç simya açmadım o fileste o yüzden bilmiyorum ama kur bir kontrol et istersen.
 
Etkinleştir dediğinde mi kırmızı oluyor yoksa sürekli kırmızı mı?
 
Son düzenleme:
bilgisayarda mısın şu an
İşten geldim şimdi 2 dakika açtım bilgisayarı ne kırmızı yapıyor diye baktım wndItem miydi wndEquip miydi RefreshEquipmentSlot da galiba DisableSlot var o kırmızı yapıyor.

Mesela şöyle

if remain_time <= 0:
wndEquip.DisableSlot(……. + i)

Burayı kontrol et başka bir işlev isminde yine aynısı var. Süreyi ekrana yazdır ne geliyor.
 
İşten geldim şimdi 2 dakika açtım bilgisayarı ne kırmızı yapıyor diye baktım wndItem miydi wndEquip miydi RefreshEquipmentSlot da galiba DisableSlot var o kırmızı yapıyor.

Mesela şöyle

if remain_time <= 0:
wndEquip.DisableSlot(……. + i)

Burayı kontrol et başka bir işlev isminde yine aynısı var. Süreyi ekrana yazdır ne geliyor.
Akşam müsait olduğum da kontrol edicem teşekkürler.
 
Belki protodan da olabilir simyanin süresi var gözüküyor ama yinede bir kontrol et istersen bu konudan
eksi protoyu denedim ve düzeldi sorun. protodan kaynaklıymış ama tam olarak neresinde sorun var onu bilmiyorum bulmaya çalışacam çünkü eksi proyu derleyipte kullanamıyorum.

@Kaptan Yosun sen @pasha37 nın verdiği protoyu kullanırken böyle bir sorun yaşadın mı?
 
eksi protoyu denedim ve düzeldi sorun. protodan kaynaklıymış ama tam olarak neresinde sorun var onu bilmiyorum bulmaya çalışacam çünkü eksi proyu derleyipte kullanamıyorum.

@Kaptan Yosun sen @pasha37 nın verdiği protoyu kullanırken böyle bir sorun yaşadın mı?
Yok, pasha sadece lzo güncelledi, eski dump protoyla arasında okuma farkı yok.
 
eksi protoyu denedim ve düzeldi sorun. protodan kaynaklıymış ama tam olarak neresinde sorun var onu bilmiyorum bulmaya çalışacam çünkü eksi proyu derleyipte kullanamıyorum.

@Kaptan Yosun sen @pasha37 nın verdiği protoyu kullanırken böyle bir sorun yaşadın mı?
Eski ve yeni protoda simya sürelerini Real_time den mi çekiyor karşılaştırdığında bence sorunu çözersin
 
Yok, pasha sadece lzo güncelledi, eski dump protoyla arasında okuma farkı yok.
ben razuv5 de çalıştığım için ve sen de protodan pc_bang kodlarını çıkardığından böyle oluyormuş, pc_bang le ilgili kısımları ekledim düzeldi.

farklı bir şey daha fark ettim ne olur ne olmaz deyip düzelttim o da şu simya nın arSub numarası yanlış.(hem game source/db de hemde protoda düzenledim)


ilgili kısım;

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        0,            //25
        0,            //26
        arSub27,    //27
        arSub28,    //28
        arSub28,    //29
        arSub30,    //30

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        0,                                    // 25
        0,                                    // 26
        sizeof(arSub27)/sizeof(arSub27[0]),    // 27
        sizeof(arSub28)/sizeof(arSub28[0]),    // 28
        sizeof(arSub28)/sizeof(arSub28[0]),    // 29
        sizeof(arSub30)/sizeof(arSub30[0]),    // 30
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst