- Mesaj
- 2.854
- Çözümler
- 299
- Beğeni
- 2.137
- Puan
- 1.850
- Ticaret Puanı
- 2
Kaynak kodlarınız var ise bu adımları uygulayın;
root/interfacemodule.py
game/src/char_dragonsoul.cpp
Daha önce görev ile açtıysanız Navicat Player tablosuna gelip New Query butonuna basın ve şunu yazın;
Kaynak kodlarınız yok ise bu adımları uygulayın;
root/interfacemodule.py
Arat:
def MakeInterface(self):
Bul:
self.DRAGON_SOUL_IS_QUALIFIED = False
Değiştir:
self.DRAGON_SOUL_IS_QUALIFIED = True
game/src/char_dragonsoul.cpp
Arat:
CHARACTER::DragonSoul_IsQualified()
Bul:
return FindAffect(AFFECT_DRAGON_SOUL_QUALIFIED) != NULL;
Değiştir:
return True;
Daha önce görev ile açtıysanız Navicat Player tablosuna gelip New Query butonuna basın ve şunu yazın;
Kod:
DELETE FROM `affect` WHERE `bType` = '540';
Kaynak kodlarınız yok ise bu adımları uygulayın;
simya_gorevsiz.quest:
quest dss_no_req begin
state start begin
when login with not ds.is_qualified() begin
ds.give_qualification()
end
end
end
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Son düzenleme: