Silverhand - Geliştirme Günlüğü

  • Konuyu açan Konuyu açan Silverhand
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 20
  • Gösterim Gösterim 614

Silverhand

Premium Üye
Premium Üye
Üye
Mesaj
33
Beğeni
54
Puan
331
Ticaret Puanı
0

Herkese selam, geliştirme günlüğü konsepti hem bizler için hem de okurlar için çok keyifli bir konsept. Bu geliştirme günlüğü içerisinde hazırlayacağımız yapıda bir çok konuyu ele açacağız. En başta güvenlik düzenlemeleri ile ilerleyeceğiz, ardından bir altyapıda olması gereken her şeyi mantık çerçevesinde ele alacağız.

Altyapı ilk etapta sadece güvenlik, genel fixler ve performans üzerine geliştirmeler alacak. Bu geliştirmeler sonlandığında temel sistemler ile devam edeceğiz.

Güvenlik Güncellemeleri:
Genişlet Daralt Kopyala
/********************************************************/
/* DOSYA:    SecurityDefines.h                          */
/********************************************************/

1. __LOGIN_TIMEOUT__ // Kötü amaçlı giriş denemelerine engel eklemek için başarısız giriş denemesi sınırlandırması getirildi / 5 dakika bekleme süresi eklendi.
2. __LOGIN_SECURITY_ADV__ // Login esnasında güncel IP, Hwid, Mac, Router Hwid, Bilgisayar Adı, Bilgisayara Oluşturulan Özel ID Guvenlik -> Account içerisine yazdırılmakta.
3. __ADV_USER_BAN__ // Login esnasında güncel IP, Hwid, Mac, Router Hwid, Bilgisayar Adı, Bilgisayara Oluşturulan Özel ID kontrol edilir, eğer yasaklı ise oyuncu giriş yapamaz.
4. __ADV_USER_BAN_SELECT__ // Hileler tarafından karakter ekranında bekletilen hesaplar dolayısı ile banlı hesaba da giriş yapılabilmesi probleminin önüne geçmek için, karakter select sonrasında hesabın banlı olup olmadığını kontrol ediyor.
5. __SPEED_HACK_CHECK__  // Saldırı ve Hareket hızı belirttiğiniz miktarın üzerinde iste, Log -> SpeedHackLog tablosuna veri yazdırır ve hareket hızı ile saldırı hızının o limitin üstüne çıkmasına izin vermez.
6. __DUPLICATE_FIX__  // https://forum.turkmmo.com/konu/3845742-isim-degistirme-sonrasi-coreler-arasi-dupe-fix/
7. __ANTI_DEBUGGER_NORMAL__ // Cheat Engine ve benzeri programların Client üzerinden veri scan edenemesi, etmeye çalıştığı sırada Client'in kendisini kapatması.
8. __LOGIN_SMS_SECURITY__ // Karaktere yeni bir cihaz üzerinden giriş yapıldığında, SMS doğrulaması aktif olur ve hesap sahibinin telefonuna SMS gönderilir. Onay kodu girilmeden hesaba erişilemez.

SilverhandDefines.h:
Genişlet Daralt Kopyala
/********************************************************/
/* DOSYA:    SilverhandDefines.h                         */
/********************************************************/

1. BK_EXP_ISTESIN // Oyuncuların Beceri Kitabı okurken EXP'ye ihtiyaç duyup duyamayacağını ayarlamanız içindir. Eğer kaldırırsanız BK okurken EXP azalmaz ve EXP'ye ihtiyaç duymaz.
2. __ZINDAN_GERI_DONUS__ // Zindanlara geri dönüş için Dungeon Index ve Koordinatını kaydeder. Dungeon Index belirtilen süre kadar aktif kalır ve o süre boyunca oyuncu zindana tekrar geri dönebilir.
3. __METIN_EFEKT_OPTIMIZASYONU__ // Metin taşlarının ölüm efektinin iletileceği mesafe ile ilgili ayar.
4. __METIN_VE_MOB_OLUM_OPTIMIZASYONU__ // Slotların ve metin taşlarının ölümü sonrası ne kadar süre oyunda gözükeceği ile ilgili ayar.

Performans Düzenlemeleleri

Test Cihazı Bilgileri :

Intel Core i5 - 7500 CPU, 16 GB DDR3 Ram, Windows 10 İşletim Sistemi

Test cihazı üzerinde video çekilirken After Effect ve Photoshop aktif tutulmuştur.



Anti Debug

Cheat Engine ve diğer Debugger Programları tarafından Client seçilip, bir veri arandığında veri bulunması engellenmektedir. Aynı zamanda Client herhangi bir debugger tespit ettiğinde kendisini kapatmaktadır.



Road Map

Sürekli güncellenecek.

Yol Haritası (Road Map):
Genişlet Daralt Kopyala
-------------------------------------------------------------------
-                                                                 -
- Belirtilen tüm sistemler kendimiz tarafından 0 yapılmalıdır.    -
- Leak, w@rez sistem alınıp eklenilmemelidir.                     -
-                                                                 -
-------------------------------------------------------------------

1. Special Inventory ( K Envanteri )
2. Offline Shop ( Official )
3. Kaldırılmış Yang Limiti ( Max Yang Defineler ile belirlenecek. )
4. Kaldırılmış Hasar Limiti ( Max Hasar Defineler ile belirlenecek. )
5. Official Cube Penceresi ( Hem .TXT, hem SQL ile düzenlenebilen. )
6. Rework OX Eventi ( Soru gönderilmeden hemen önce Yönetici tarafından teyit edilebilmesi. )
7. Chest Preview ( Sandık Önizleme )
8. Drop Info ( Drop Önizleme )
9. CEF Browser
10. Event Calender ( Etkinlik Takvimi, Official )
11. Otomatik Event Sistemi ( Temel ve İleri Bazı Etkinlikler ile )
12. Balıkçılık Sistemi Düzenlemesi ( Fishing.txt yerine MySQL üzerinden düzenleyebilme. )
13. Balıkçılık Etkinliği
14. Biyolog Sistemi (Core Tabanlı Normal Biyolog Görevleri) (MYSQL tablosu ile 1 ve 0 mantığı kullanarak uzaktan biyolog'a dönüştürebilme eklentisi)
15. Multi Language
16. YMIR Havai Fişek & Topaç Sersemletme Etkisi
17. 0'dan Şeytan Kulesi Zindanı (Core + Quest)
18. 0'dan Catacomb Zindanı (Core + Quest)
19. 0'dan Barones Zindanı (Core + Quest)
20. 0'dan Ork Zindanı (Core + Quest)
21. 0'dan Razador Zindanı (Core + Quest)
22. 0'dan Nemere Zindanı (Core + Quest)
23. 0'dan Mavi Ejderha Odası (Core + Quest)
 
Son düzenleme:
çöp files üstteki kazık parana yazık depocu şişman bu filesi alan pişman
 
__LOGIN_SECURITY_ADV__
Şunu paylaşma şansın varmı ? Yada nasıl yapılacağı hakkında bilgi verebilrmisin.


Bu arada kolay gelsin. Optimizasyon konusunda baya başarılısın.
 
__LOGIN_SECURITY_ADV__
Şunu paylaşma şansın varmı ? Yada nasıl yapılacağı hakkında bilgi verebilrmisin.


Bu arada kolay gelsin. Optimizasyon konusunda baya başarılısın.
Henüz değil ancak ilerleyen aşamalarda olabilir.

Anti Debug

Cheat Engine ve diğer Debugger Programları tarafından Client seçilip, bir veri arandığında veri bulunması engellenmektedir. Aynı zamanda Client herhangi bir debugger tespit ettiğinde kendisini kapatmaktadır.

 
Herkese selam,

Files ile ilgili güncelleme notu paylaşıyorum. Daha önce Darbe2 isimli projede kullanmış olduğumuz SMS doğrulamasını bu altyapıya dahil ettim. Account Security kısmının üzerinde özellikle durmamın sebebi aktif projede en çok bu konudan baş ağrıması.

1725096230941.webp
NETGSM Apisine bağlıdır.
 
Herkese selam,

Files ile ilgili güncelleme notu paylaşıyorum. Daha önce Darbe2 isimli projede kullanmış olduğumuz SMS doğrulamasını bu altyapıya dahil ettim. Account Security kısmının üzerinde özellikle durmamın sebebi aktif projede en çok bu konudan baş ağrıması.
NETGSM Apisine bağlıdır.
Bunu ben de uzun zamandır düşündüm ancak güzel bir API bulamadığım için bir türlü yazma fırsatım olmamıştı. NETGSM bu konuda sağlam ve güvenilir midir?
 
Bunu ben de uzun zamandır düşündüm ancak güzel bir API bulamadığım için bir türlü yazma fırsatım olmamıştı. NETGSM bu konuda sağlam ve güvenilir midir?

Güvenle kullanabilirsin. Aktif projede kullandım bizzat ve çok memnun kaldım. Normal SMS paketi şeklinde kullanmanı, OTP şifresini kendi üzerinden oluşturup iletmeni öneririm. Ben o şekilde yapıyordum. OTP SMS'leri pahalı ve entegresi saçma. Direkt rastgele 6 hanelik şifre oluşturtup SMS göndermen çok daha mantıklı ve ucuz. NETGSM sorun olmayacağını iletti.
 
Saçma değil hocam bence yüksek yang limiti won sisteminden daha isabetli bir proje

Ama neden Config'den ayarlansın ki? Saçma yani. CONFIG'den limiti belirleyeceksin CONSTINFO'dan değeri ona göre düzenleyip pack kapatacaksın falan. İşte 9.999.999.999.999 değil de 1.999.999.999.9999 istersen diye. Peki neden? Sadece fantezi. Her şey olsun
 
Ama neden Config'den ayarlansın ki? Saçma yani. CONFIG'den limiti belirleyeceksin CONSTINFO'dan değeri ona göre düzenleyip pack kapatacaksın falan. İşte 9.999.999.999.999 değil de 1.999.999.999.9999 istersen diye. Peki neden? Sadece fantezi. Her şey olsun
Pratik açıdan düşününce evet biraz kullanışsız olmuş :D
Olası senaryo: yang sınırı 100T iken zor bela 100T kasan oyuncunun, sınırı 50T ye çekince sıfatül eşgal:
31853f96ad68a9054d2b450955003451.webp


Ama yine de tek bir yerden kontrol etme imkanının olması iyidir. Dikkatli kullanıldığı sürece..
 
Pratik açıdan düşününce evet biraz kullanışsız olmuş :D
Olası senaryo: yang sınırı 100T iken zor bela 100T kasan oyuncunun, sınırı 50T ye çekince sıfatül eşgal:
18647 eklentisini görüntüle

Ama yine de tek bir yerden kontrol etme imkanının olması iyidir. Dikkatli kullanıldığı sürece..

Zaten amaç da o adam maksat kontrol elimde harikayım ben developerim diyebilsin. Biz de bunu da yaptık diyebilelim hahah :D
 
Üst