Çözüldü Silahsız at sorun Genel bir sorun

  • Konuyu açan Konuyu açan Aporia
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 78
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Aporia

MT Üye
MT Üye
Mesaj
153
Çözümler
3
Beğeni
61
Puan
464
Ticaret Puanı
0
öncelikle Selam Aleyküm söyle bir sorun farketim at binip hareket edip space tuşun yani vur tuşunu basıca elinde silah varsa vuruyor

1725817577181.webp




elinde silah yoken harket edip space yani vurma tuşun basıca firen basmış gibi oluyor donup kalıyor ve syser veriyor



1725817690595.webp


vermiş olduğu syser bu bunun genel bir sorun olduğunu düşünüyorum



Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0908 20:48:18346 :: CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=9, &pComboData) == NULL
0908 20:48:18361 :: CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=9, &pComboData) == NULL
0908 20:48:18378 :: CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=9, &pComboData) == NULL
0908 20:48:18394 :: CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=9, &pComboData) == NULL
0908 20:48:18415 :: CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=9, &pComboData) == NULL
 
Son düzenleme:
Çözüm
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CActorInstance::CanAttack()
{
    if (!CanAct())
        return false;

    if (IsUsingSkill())
    {
        if (!CanCancelSkill())
            return false;
    }

    if (CRaceMotionData::MODE_HORSE == GetMotionMode()) // @fix
        return false;

    return true;
}
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CActorInstance::CanAttack()
{
    if (!CanAct())
        return false;

    if (IsUsingSkill())
    {
        if (!CanCancelSkill())
            return false;
    }

    if (CRaceMotionData::MODE_HORSE == GetMotionMode()) // @fix
        return false;

    return true;
}
 
Çözüm
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CActorInstance::CanAttack()
{
    if (!CanAct())
        return false;

    if (IsUsingSkill())
    {
        if (!CanCancelSkill())
            return false;
    }

    if (CRaceMotionData::MODE_HORSE == GetMotionMode()) // @fix
        return false;

    return true;
}
çok sağol eline sağlık sorun çözüldü :) bende aynısı vardı
 
GameLib/ActorInstanceBattle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CActorInstance::CanAttack()
{
    if (!CanAct())
        return false;

    if (IsUsingSkill())
    {
        if (!CanCancelSkill())
            return false;
    }

    if (CRaceMotionData::MODE_HORSE == GetMotionMode()) // @fix
        return false;

    return true;
}
sorun çüzülmüştür tşkler
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst