Çözüldü Silah Kostüm Sistemi Bug

  • Konuyu açan Konuyu açan dePayens
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 320
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

dePayens

Üye
Üye
Mesaj
53
Çözümler
2
Beğeni
10
Puan
444
Ticaret Puanı
0
Daha önce Silah kostümü hakkında konu açmıştım. Sonunda sistemi ekleyebildim başka bir sistem ile. Ancak bu sefer de başka filesten söktüğüm bir kostüm itemi çağırdığımda Ortalama Zarar ve Beceri hasarı efsunuyla geliyor.(Ek Aşağıda) Bu problemi nasıl çözebilirim? Nerden çekiyor olabilir? Sistemi eklediğim SRC'leri kontrol ettim pek alakası yok gibi.
item_proto:
Genişlet Daralt Kopyala
40129    여름 한손검(무)    ITEM_COSTUME    COSTUME_WEAPON_SWORD    2    ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    REAL_TIME    604800    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0

Sistemi eklediğim yer de burası:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.jpg
    Adsız.jpg
    345,8 KB · Gösterim: 59
Çözüm
0 0 0 0 0 0 0 30 0 0 item_protodaki şu son kodlarda sanırım 30değeri benim fileste ortalama zarar gelmesini sağlıyor. Onu sildim. Costume Weapon ile Costume Attr Enchant sistem kullananlar için de aşağıdaki kodu ekledim.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
open serversource game/src/item_attribute.cpp

find

else if (GetType() == ITEM_COSTUME)
    {
        switch (GetSubType())
        {
            case COSTUME_BODY: // ??? ??? ?? ??? ??? Attribute Set? ???? ???? ?? (ARMOR_BODY == COSTUME_BODY)
                return ATTRIBUTE_SET_BODY;

            case COSTUME_HAIR: // ??? ??? ?? ?? ???? ??? Attribute Set? ???? ???? ?? (ARMOR_HEAD == COSTUME_HAIR)
                return ATTRIBUTE_SET_HEAD;

 

add

            case COSTUME_WEAPON...
benim bildiğim silah kostüm sisteminde şu şekil bir flag değeri yok

COSTUME_WEAPON_SWORD

sadece COSTUME_WEAPON yazar. söktüğün yada eklediğin sistemde acaba kostüm silahlara efsun gelmesi mi ayarlı?
 
benim bildiğim silah kostüm sisteminde şu şekil bir flag değeri yok

COSTUME_WEAPON_SWORD

sadece COSTUME_WEAPON yazar. söktüğün yada eklediğin sistemde acaba kostüm silahlara efsun gelmesi mi ayarlı?
Aslında şöyle önceki yardım konumda da birkaç sistem atılmıştı ancak sistemi eklediğimde çok problemle karşılaştım ve çözülemedi. Kullandığım files
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
sanırım uyuşmazlık var. Bu konudaki yazıda en altta da kaynak dosyalarını bıraktım. İşin ilginç kısmı şu "eklediğin sistemde acaba kostüm silahlara efsun gelmesi mi ayarlı?" hayır değil. Çünkü Efsun nesnesi ve arttırma kağıdı atılmıyor. Sadece başlangıçta bu şekilde geliyor.
 
Aslında şöyle önceki yardım konumda da birkaç sistem atılmıştı ancak sistemi eklediğimde çok problemle karşılaştım ve çözülemedi. Kullandığım files
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
sanırım uyuşmazlık var. Bu konudaki yazıda en altta da kaynak dosyalarını bıraktım. İşin ilginç kısmı şu "eklediğin sistemde acaba kostüm silahlara efsun gelmesi mi ayarlı?" hayır değil. Çünkü Efsun nesnesi ve arttırma kağıdı atılmıyor. Sadece başlangıçta bu şekilde geliyor.
bilgisayara geçince bi inceleyim
 
Tüm sorunum çözüldü. :rolleyes: Baya bi saat pc başında durunca çok farklı bir sistemle çözebildim. İlgilenen herkese çok teşekkür ediyorum.Sağolun varolun.
 
0 0 0 0 0 0 0 30 0 0 item_protodaki şu son kodlarda sanırım 30değeri benim fileste ortalama zarar gelmesini sağlıyor. Onu sildim. Costume Weapon ile Costume Attr Enchant sistem kullananlar için de aşağıdaki kodu ekledim.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
open serversource game/src/item_attribute.cpp

find

else if (GetType() == ITEM_COSTUME)
    {
        switch (GetSubType())
        {
            case COSTUME_BODY: // ??? ??? ?? ??? ??? Attribute Set? ???? ???? ?? (ARMOR_BODY == COSTUME_BODY)
                return ATTRIBUTE_SET_BODY;

            case COSTUME_HAIR: // ??? ??? ?? ?? ???? ??? Attribute Set? ???? ???? ?? (ARMOR_HEAD == COSTUME_HAIR)
                return ATTRIBUTE_SET_HEAD;

 

add

            case COSTUME_WEAPON:
                return ATTRIBUTE_SET_WEAPON;
Bu sayede tüm sorunlarım çözüldü.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst