- Mesaj
- 302
- Çözümler
- 3
- Beğeni
- 19
- Puan
- 454
- Ticaret Puanı
- 0
Evet hocam pc3 için de efektler var ama syserr yok amaSys falan varsa yollaman lazım, ymir work pc3 içinde ilgili efekt mevcut mu
Merhaba,Evet hocam pc3 için de efektler var ama syserr yok ama
Nasıl uyarlarım bilginiz varmıdırMerhaba,
Syser yoksa eğer uyarlama sorunu var demektir.
Bunu anlamanın yolu zırha efekt eklemek eğer zırhta efekt gözükürse silahı ve kostüm silahı shining sisteme uyarlaman gerekicek. Yok eğer zırhda da görünmesse shining sistemin çalışmıyor. Yanlış eklemişsindir.
Sadece kılıçlarda yok dimi kesinmiyiz. Ona göre söyliycem. Zırhlarda efekt geliyo muNasıl uyarlarım bilginiz varmıdır
Evet silahSadece kılıçlarda yok dimi kesinmiyiz. Ona göre söyliycem. Zırhlarda efekt geliyo mu
Evet silah
//InstanceBase.cpp içinde arat
if (pItem->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME && pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY )
// kod bitimine ekle
if (pItem->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME && pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON)
{
__ClearWeaponShiningEffect();
if (shiningTable.Any() && removeRefineEffect)
{
__ClearWeaponRefineEffect();
}
for (int i = 0; i < CItemData::ITEM_SHINING_MAX_COUNT; i++)
{
if (strcmp(shiningTable.szShinings[i], ""))
{
if (pItem->GetSubType() == CItemData::WEAPON_BOW)
{
__AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON_LEFT");
}
else
{
//Check for double sided weapons or fan which is attached on both sides when mounted.
bool twoSidedWeapon = pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_DAGGER || (IsMountingHorse() && pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_FAN) || pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_CLAW;
if (twoSidedWeapon)
{
__AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON_LEFT");
}
if (pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_BOW)
__AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON_LEFT");
else
__AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON");
}
}
}
}
Eve gidince denip haber vericemC++://InstanceBase.cpp içinde arat if (pItem->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME && pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY ) // kod bitimine ekle if (pItem->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME && pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON) { __ClearWeaponShiningEffect(); if (shiningTable.Any() && removeRefineEffect) { __ClearWeaponRefineEffect(); } for (int i = 0; i < CItemData::ITEM_SHINING_MAX_COUNT; i++) { if (strcmp(shiningTable.szShinings[i], "")) { if (pItem->GetSubType() == CItemData::WEAPON_BOW) { __AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON_LEFT"); } else { //Check for double sided weapons or fan which is attached on both sides when mounted. bool twoSidedWeapon = pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_DAGGER || (IsMountingHorse() && pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_FAN) || pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_CLAW; if (twoSidedWeapon) { __AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON_LEFT"); } if (pItem->GetValue(3) == CItemData::WEAPON_BOW) __AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON_LEFT"); else __AttachWeaponShiningEffect(i, shiningTable.szShinings[i], "PART_WEAPON"); } } } }
Instancabase.cpp ekleseneekledim başarıyla ama yine aynı
ekledim hocam aynıInstancabase.cpp eklesene
Dosyayı konuya ekle bakıvereyim ben.ekledim hocam aynı
Dosyayı konuya ekle bakıvereyim ben.
yine aynı sinir oldumKodları inceledim. Aslında uyarlama yapılmış ama bilemedim. Dediğim kodları uygun bi alana ekledim. aşağıdaki dosyayı bi dene bakalım düzelcekmi.
Dalgınlığına gelip unutmuş olabilrmisin. Kodları ekledikten sonra derleyip oluşan exeyi atıyosun dur umarım. Birde syser felan vermiyo mu ?y
yine aynı sinir oldum
atıyom hocam hatta ezio kostümü efektlerinide eklemiştim mavi ruhun paylastıgı ile acaba onla olurmu ya ipek kılıcı içinDalgınlığına gelip unutmuş olabilrmisin. Kodları ekledikten sonra derleyip oluşan exeyi atıyosun dur umarım. Birde syser felan vermiyo mu ?