Çözüldü service.h hk.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

CalvinGiorgio

Üye
Üye
Mesaj
872
Çözümler
21
Beğeni
121
Puan
559
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar. Şöyle birşey öğrendim sormak istiyorum.
/e ile service.h'de bulunan ifdefleri kapatıp açabiliyormuşuz buda sistemin çalışmasına olanak sağlıyormuş.
Örneğin: /e enable_shop_search 0 yazarsak Ticaret aynasını kapanıyor. Ben denedim sistem kapanıp açılıyor o şekilde ama diğerleri içinde bu işlem geçerli oluyor mu ?
 
Çözüm
/e aslında event flag olarak biliniyor. Eğer kaynak koduna bu seçeneği eklerseniz olur. Örnek kod;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("block_ticaretcami"))
{
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ticaret camı şuanda kapalı."));
    return;
}

Not eğer void fonksiyon içerisinde ise return yeterli. Ancal bool fonksiyonda kullanacaksanız return false yazın.
/e aslında event flag olarak biliniyor. Eğer kaynak koduna bu seçeneği eklerseniz olur. Örnek kod;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("block_ticaretcami"))
{
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ticaret camı şuanda kapalı."));
    return;
}

Not eğer void fonksiyon içerisinde ise return yeterli. Ancal bool fonksiyonda kullanacaksanız return false yazın.
 
Çözüm
/e aslında event flag olarak biliniyor. Eğer kaynak koduna bu seçeneği eklerseniz olur. Örnek kod;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("block_ticaretcami"))
{
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ticaret camı şuanda kapalı."));
    return;
}

Not eğer void fonksiyon içerisinde ise return yeterli. Ancal bool fonksiyonda kullanacaksanız return false yazın.
peki bu kod'u tam olarak nerde kullanmamız gerekiyor
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst