Yardım Server Taraflı Efsun botu sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan furkodyb
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 1K
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

furkodyb

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
3
Beğeni
0
Puan
18
Ticaret Puanı
0
s.a arkadaşlar filesime efsun botu ekledım sani switchbot
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

böyle oluyor arkadaşlar ekli olan files ile karşılaştırdım ewindows sıralamalarını aynı şekil yaptım farklı sıra deneye deneye ama bi türlü itemi slota koyamadım sistemi test ettim sorunsuz çalışıyor nasıl derseniz navicattan itemi switchbota aktardım reboot atıp girdigimde efsun botunda item fakat ben oyundayken manuel ekleyemiyorum videodaki gibi yardımcı olacak arkadaşlara teşekür ederm
 
GROUND'un üstünemi eklediniz yoksa dragon soul mu full eğer karmakarışık eklediyseniz çalışmayacaktır
 
Bir kaynaktan indirmiştim notepad dosyası olarak bunlar uygularsan sorunun çözülecektir.
#3'e dikkat et
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
## 1. Read all files/file-names included in the directory. Some files are giving you very important informations.

## 2. Enum 'EWindows' in Client-Source and Server-Source
    - They need to be equal! (example below)
   
    Server - common/length.h >

        enum EWindows
        {
            RESERVED_WINDOW,
            INVENTORY,
            EQUIPMENT,
            SAFEBOX,
            MALL,
            DRAGON_SOUL_INVENTORY,
            BELT_INVENTORY,
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SWITCHBOT,
        #endif
            GROUND
        };
       
    Client - UserInterface/GameType.h >
   
        enum EWindows
        {
            RESERVED_WINDOW,
            INVENTORY,
            EQUIPMENT,
            SAFEBOX,
            MALL,
            DRAGON_SOUL_INVENTORY,
            BELT_INVENTORY,
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SWITCHBOT,
        #endif
            GROUND,
            WINDOW_TYPE_MAX,
        };
   
## 3. Array for conversion of SLOT_TYPES need's to be completed (for most systems of other devs not done)
    - If you have more SLOT_TYPES than in example, fill up the Array with "RESERVED_WINDOW" for them.
   
    Client - UserInterface/GameType.cpp & UserInterface/GameType.h >

        enum ESlotType
        {
            SLOT_TYPE_NONE,
            SLOT_TYPE_INVENTORY,
            SLOT_TYPE_SKILL,
            SLOT_TYPE_EMOTION,
            SLOT_TYPE_SHOP,
            SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
            SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
            SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
            SLOT_TYPE_SAFEBOX,
            SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
            SLOT_TYPE_MALL,
            SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SLOT_TYPE_SWITCHBOT,
        #endif
            SLOT_TYPE_MAX,
        };
       
    Client - UserInterface/GameType.cpp & UserInterface/GameType.cpp >
   
        BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
        {
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
            INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL
            DRAGON_SOUL_INVENTORY,    // SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SWITCHBOT,                // SLOT_TYPE_SWITCHBOT
        #endif
        };
 
GROUND'un üstünemi eklediniz yoksa dragon soul mu full eğer karmakarışık eklediyseniz çalışmayacaktır
groundan öncede ekledim sonrada ekledim hep denedim sonra grounduda kaldırdım client ve game srcden usta ama gene olmadı teşekür ederim hocam cevabın için
Bir kaynaktan indirmiştim notepad dosyası olarak bunlar uygularsan sorunun çözülecektir.
#3'e dikkat et
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
## 1. Read all files/file-names included in the directory. Some files are giving you very important informations.

## 2. Enum 'EWindows' in Client-Source and Server-Source
    - They need to be equal! (example below)
  
    Server - common/length.h >

        enum EWindows
        {
            RESERVED_WINDOW,
            INVENTORY,
            EQUIPMENT,
            SAFEBOX,
            MALL,
            DRAGON_SOUL_INVENTORY,
            BELT_INVENTORY,
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SWITCHBOT,
        #endif
            GROUND
        };
      
    Client - UserInterface/GameType.h >
  
        enum EWindows
        {
            RESERVED_WINDOW,
            INVENTORY,
            EQUIPMENT,
            SAFEBOX,
            MALL,
            DRAGON_SOUL_INVENTORY,
            BELT_INVENTORY,
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SWITCHBOT,
        #endif
            GROUND,
            WINDOW_TYPE_MAX,
        };
  
## 3. Array for conversion of SLOT_TYPES need's to be completed (for most systems of other devs not done)
    - If you have more SLOT_TYPES than in example, fill up the Array with "RESERVED_WINDOW" for them.
  
    Client - UserInterface/GameType.cpp & UserInterface/GameType.h >

        enum ESlotType
        {
            SLOT_TYPE_NONE,
            SLOT_TYPE_INVENTORY,
            SLOT_TYPE_SKILL,
            SLOT_TYPE_EMOTION,
            SLOT_TYPE_SHOP,
            SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER,
            SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET,
            SLOT_TYPE_QUICK_SLOT,
            SLOT_TYPE_SAFEBOX,
            SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP,
            SLOT_TYPE_MALL,
            SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY,
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SLOT_TYPE_SWITCHBOT,
        #endif
            SLOT_TYPE_MAX,
        };
      
    Client - UserInterface/GameType.cpp & UserInterface/GameType.cpp >
  
        BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
        {
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
            INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
            RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL
            DRAGON_SOUL_INVENTORY,    // SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY
        #ifdef ENABLE_SWITCHBOT
            SWITCHBOT,                // SLOT_TYPE_SWITCHBOT
        #endif
        };
deniyim hocam bi teşekür ederm

bendede aynı şekilmiş hocam hasan fidanın k envanteri ekli acaba ondan kaynaklanıyor olabilirmi ?
 
gametype.h gametype.cpp ve lenght.h dosyalarını rar yapıp konuya ekler misin birde ben kontrol ediyim.
 
Efsun botu kodlarını k envanter kodlarının altında eklemeyi dener misin?
 
Üst