Yardım Sat Sil Sorun

  • Konuyu açan Konuyu açan MCB
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 90
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

MCB

MT Üye
MT Üye
Mesaj
344
Çözümler
25
Beğeni
152
Puan
164
Ticaret Puanı
0
Aktif her altyapıda kullandığım sat sil sistemimi kurdum fakat bu fileste normal markette item sataren böyle oluyor sebebi nedir ?
hiçbir tarafta syserr yok olsa konu açmazdım syserr gibi isteklerde bulunmayın :d

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Şöyle bir dener misin :
ara:
input_main.cpp - ara:
Genişlet Daralt Kopyala
       case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL2:

değiştir :
input_main.cpp - değiştir:
Genişlet Daralt Kopyala
                if (uiBytes < sizeof(BYTE) + sizeof(BYTE))
                    return -1;

                BYTE pos = *(c_pData++);
                BYTE count = *(c_pData);

                sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL2", ch->GetName());
                CShopManager::instance().Sell(ch, pos, count);
                return sizeof(BYTE) + sizeof(BYTE);
 
Bu satır yüzünden bazı şeyler çakışıyor burayı ilk haline alınca normal marketten satış yapıyor k envanterindeyken coreye düşüyor. bu haliyle ikiside koreye düşüyor. GetInventoryItemin çektiği fonksyionu da bir altında paylaştım sorunun kaynağını buldum fakat çözüme ulaşamadım.
shop_manager.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
    LPITEM item = ch->GetItem(TItemPos(bType, bCell));
#else
    LPITEM item = ch->GetInventoryItem(bCell);
#endif

char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
LPITEM CHARACTER::GetItem(TItemPos Cell) const
{
    if (!m_PlayerSlots)
        return nullptr;

    if (!IsValidItemPosition(Cell))
        return NULL;

    WORD wCell = Cell.cell;
    BYTE window_type = Cell.window_type;
    switch (window_type)
    {
    case INVENTORY:
    case EQUIPMENT:
        if (wCell >= INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX)
        {
            sys_err("CHARACTER::GetInventoryItem: invalid item cell %d", wCell);
            return NULL;
        }
        return m_PlayerSlots->pItems[wCell];
    case DRAGON_SOUL_INVENTORY:
        if (wCell >= DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM)
        {
            sys_err("CHARACTER::GetInventoryItem: invalid DS item cell %d", wCell);
            return NULL;
        }
        return m_PlayerSlots->pDSItems[wCell];
#ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
    case UPGRADE_INVENTORY:
        if (wCell >= SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM)
        {
            sys_err("CHARACTER::GetInventoryItem: invalid SSU item cell %d", wCell);
            return nullptr;
        }
        return m_PlayerSlots->pSSUItems[wCell];
    case BOOK_INVENTORY:
        if (wCell >= SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM)
        {
            sys_err("CHARACTER::GetInventoryItem: invalid SSB item cell %d", wCell);
            return nullptr;
        }
        return m_PlayerSlots->pSSBItems[wCell];
    case STONE_INVENTORY:
        if (wCell >= SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM)
        {
            sys_err("CHARACTER::GetInventoryItem: invalid SSS item cell %d", wCell);
            return nullptr;
        }
        return m_PlayerSlots->pSSSItems[wCell];
    case CHEST_INVENTORY:
        if (wCell >= SPECIAL_INVENTORY_MAX_NUM)
        {
            sys_err("CHARACTER::GetInventoryItem: invalid SSC item cell %d", wCell);
            return nullptr;
        }
        return m_PlayerSlots->pSSCItems[wCell];
#endif
 
Son düzenleme:
sıkıntı sellpacketnew olmamasıymış yapınca düzeliyor görmediğim bir sorun için teşekkürler müşterilere de revizyon verelim

uispecialstorage.py:
Genişlet Daralt Kopyala
#arat

    def SellItem(self):
        net.SendShopSellPacket(self.sellingSlotNumber, self.questionDialog.count, self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"])
        snd.PlaySound("sound/ui/money.wav")
        self.OnCloseQuestionDialog()
        
        
#değiştir

    def SellItem(self):
        net.SendShopSellPacketNew(self.sellingSlotNumber, self.questionDialog.count, self.SLOT_WINDOW_TYPE[self.categoryPageIndex]["window"])
        snd.PlaySound("sound/ui/money.wav")
        self.OnCloseQuestionDialog()
 
Geri
Üst