Yardım Saldırı hızı limitini kaldırdım karakter vurmuyor

  • Konuyu açan Konuyu açan lmaohw
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 17
  • Gösterim Gösterim 366
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

lmaohw

Premium Üye
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
187
Çözümler
11
Beğeni
65
Puan
474
Ticaret Puanı
0
Saldırı hızı ve hareket hızı limitlerini güncelledim her şeyi doğru yaptım pc dosyalarının içindeki horse_isim dosyalarında da düzenleme yaptım böyle serbeste almış gibi oluyor ve vuruş yapmıyor attan inip geri binince vuruyor
InvisibleTime -3.300000

1717057246888.png




Buna ek olarak bazen karakterler gm olarak başlıyor bu neyden kaynaklanıyor olabilir ama gm yetkisi yok sadece üstünde gm yazıyor

Db/sysser:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: May 30 00:26:32 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Duplicate entry '1' for key 'PRIMARY' (query: INSERT INTO safebox (account_id, size) VALUES(1, 1) errno: 1062)

1717057936420.png
 
Son düzenleme:
Karakterin üzerinde görünen gm effectinin 2 sebebi olabilir;

1- Hava kılıcı, öfke gibi açıp kapatılan becerilerin skill protodaki beceri için gönderilen effect kısmına gm effecti (YMIR) yazıldığı için olabilir

2- Varolmadan önce düzenlediğin hatalı bir sistemin parçasından kaynaklı olabilir.

"/aff " ile kontrol edip gm effect değerini bulup son eklediğin sistemlerde böyle bir şey göndermiş misin kontrol edebilir veya 1. seçenekteki gibi skill protona bakabilirsin.
 
Files alt yapınız ne hocam
Martysama hocam normalde hiç böyle sorunlar yoktu o saldırı hızı hareket hızı sınırlarını güncelledikten sonra böyle oldu o gm olayındada db sysser şunu veriyor

db sysser:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: May 30 00:26:32 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Duplicate entry '1' for key 'PRIMARY' (query: INSERT INTO safebox (account_id, size) VALUES(1, 1) errno: 1062)
 
Hocam değiştirdiğiniz her bir değişkeni srclwrde aratın oradakü değişken türüyle değiştirdikleeiniz aynı olsun muhtemelen 1 2 yerde atlanmıştır.
 
Limiti kaldırmadaki amacı anlayamadım, piyasada bu başlıkta çok rehber konusu var ama kaynaktaki sınırı kaldırmak ne anlam ifade eder oyundaki animasyonların bile belirli bir sınırı var zaten onun üstünde görüntü de reel hızı yakalayamayacak, bunu yapmanın hilecilerin işini kolaylaştırmaktan başka bir işe yarayacağını düşünmüyorum, kaldırmak yerine sınırı arttırın daha iyi (bence).
 
Limiti kaldırmadaki amacı anlayamadım, piyasada bu başlıkta çok rehber konusu var ama kaynaktaki sınırı kaldırmak ne anlam ifade eder oyundaki animasyonların bile belirli bir sınırı var zaten onun üstünde görüntü de reel hızı yakalayamayacak, bunu yapmanın hilecilerin işini kolaylaştırmaktan başka bir işe yarayacağını düşünmüyorum, kaldırmak yerine sınırı arttırın daha iyi (bence).
Özür dilerim yanlış belirtmişim limit kaldırılmadı limiti yükselttim dediğiniz gibi
 
veri tipleri BYTE dan WORD e çevirdim 255 yaptım limitide
255 yapacaksanız veri tipini değiştirmenize gerek yokmuş, eski haliyle kullanabilirsiniz. Sorunun kaynağı için ise detaylı bir rehber dosyasına bakıp orada yazan tüm değişiklikleri eksiksiz yaptınız mı tekrar kontrol edin derim.
 
Çözüm
Üst