Çözüldü Sınırsız ok nasıl yapılır?

  • Konuyu açan Konuyu açan JinMori
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 43
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

JinMori

Üye
Üye
Mesaj
11
Beğeni
2
Puan
65
Ticaret Puanı
0
Selamlar. Char_battle.cpp dosyasından değiştirileceğini biliyorum fakat src klasöründe bulamadım veya yok. Ne yapmam gerekiyor?
 
Çözüm
Selamlar. Char_battle.cpp dosyasından değiştirileceğini biliyorum fakat src klasöründe bulamadım veya yok. Ne yapmam gerekiyor?
char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// BUL;

void CHARACTER::UseArrow (LPITEM pkArrow, DWORD dwArrowCount)
{
    int iCount = pkArrow->GetCount();
    DWORD dwVnum = pkArrow->GetVnum();
    iCount = iCount - MIN (iCount, dwArrowCount);
    pkArrow->SetCount (iCount);

    if (iCount == 0)
    {
        LPITEM pkNewArrow = FindSpecifyItem (dwVnum);
        sys_log (0, "UseArrow : FindSpecifyItem %u %p", dwVnum, get_pointer (pkNewArrow));
        if (pkNewArrow)
        {
            EquipItem (pkNewArrow);
        }
    }
}

// DEĞİŞTİR;

void CHARACTER::UseArrow (LPITEM pkArrow, DWORD dwArrowCount)
{
    int iCount =...
Selamlar. Char_battle.cpp dosyasından değiştirileceğini biliyorum fakat src klasöründe bulamadım veya yok. Ne yapmam gerekiyor?
char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// BUL;

void CHARACTER::UseArrow (LPITEM pkArrow, DWORD dwArrowCount)
{
    int iCount = pkArrow->GetCount();
    DWORD dwVnum = pkArrow->GetVnum();
    iCount = iCount - MIN (iCount, dwArrowCount);
    pkArrow->SetCount (iCount);

    if (iCount == 0)
    {
        LPITEM pkNewArrow = FindSpecifyItem (dwVnum);
        sys_log (0, "UseArrow : FindSpecifyItem %u %p", dwVnum, get_pointer (pkNewArrow));
        if (pkNewArrow)
        {
            EquipItem (pkNewArrow);
        }
    }
}

// DEĞİŞTİR;

void CHARACTER::UseArrow (LPITEM pkArrow, DWORD dwArrowCount)
{
    int iCount = pkArrow->GetCount();
    DWORD dwVnum = pkArrow->GetVnum();
    //iCount = iCount - MIN (iCount, dwArrowCount);
    //pkArrow->SetCount (iCount);

    if (iCount == 0)
    {
        LPITEM pkNewArrow = FindSpecifyItem (dwVnum);
        sys_log (0, "UseArrow : FindSpecifyItem %u %p", dwVnum, get_pointer (pkNewArrow));
        if (pkNewArrow)
        {
            EquipItem (pkNewArrow);
        }
    }
}

olması lazımdı
 
Çözüm
char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// BUL;

void CHARACTER::UseArrow (LPITEM pkArrow, DWORD dwArrowCount)
{
    int iCount = pkArrow->GetCount();
    DWORD dwVnum = pkArrow->GetVnum();
    iCount = iCount - MIN (iCount, dwArrowCount);
    pkArrow->SetCount (iCount);

    if (iCount == 0)
    {
        LPITEM pkNewArrow = FindSpecifyItem (dwVnum);
        sys_log (0, "UseArrow : FindSpecifyItem %u %p", dwVnum, get_pointer (pkNewArrow));
        if (pkNewArrow)
        {
            EquipItem (pkNewArrow);
        }
    }
}

// DEĞİŞTİR;

void CHARACTER::UseArrow (LPITEM pkArrow, DWORD dwArrowCount)
{
    int iCount = pkArrow->GetCount();
    DWORD dwVnum = pkArrow->GetVnum();
    //iCount = iCount - MIN (iCount, dwArrowCount);
    //pkArrow->SetCount (iCount);

    if (iCount == 0)
    {
        LPITEM pkNewArrow = FindSpecifyItem (dwVnum);
        sys_log (0, "UseArrow : FindSpecifyItem %u %p", dwVnum, get_pointer (pkNewArrow));
        if (pkNewArrow)
        {
            EquipItem (pkNewArrow);
        }
    }
}

olması lazımdı
Teşekkür ederim.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst