Çözüldü Rendertarget taş ve refine ekranı nasıl kaldırabilirim

  • Konuyu açan Konuyu açan TRBonus
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 701
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

TRBonus

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
22
Çözümler
1
Beğeni
4
Puan
443
Ticaret Puanı
0
Adsız.png
Adsız2.png


Volvox render target sistemi ekledim ,refine ve taş basma ekranından nasıl kaldırabiliirm bi bilgisi olan yardım edebilirmi?
 
Ben olsam AddItemData üzerinden fixlemezdim. Çünkü ilerleyen zamanlarda AddItemData'ya başka argümanlar eklendiğinde karışıklık veya bug olabilir.(Mesela evrim sistemi gibi)

Deneme şansım yok ama şu şekilde deneyebilirsin:

uitooltip.py ekle:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import uiRefine
import uiAttachMetin

Ara:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
def __ModelPreview(self, Vnum, test, model):

Altına ekle:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.tas_ekrani = uiAttachMetin.AttachMetinDialog
self.refine = uiRefine.RefineDialog
self.refine2 = uiRefine.RefineDialogNew #varsa

if self.tas_ekrani or self.refine or self.refine2:
    return
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst