Çözüldü RenderTarget sistemi efektleri silmiyor

  • Konuyu açan Konuyu açan samed0106
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 51
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

samed0106

Üye
Üye
Mesaj
83
Çözümler
5
Beğeni
12
Puan
429
Ticaret Puanı
0
Merhaba hatamı tanımalayacak bir sysser bulunmuyor fakat şöyle özetleyebilirim RenderTarget sistemi başladığında arkasında sürekli son animasyon kalıyor ve bunu silmiyor animasyonlar üst üste biniyor. Sanırım son efekti öldürecek bir kod eksik nasıl düzeltebilirim?
 
Çözüm
PythonApplication.cpp açılır
aratılır

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CPythonApplication::RenderGame()
bu fonksiyon içinde aratılır
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
float fAspect=m_kWndMgr.GetAspect();
doğru yere eklenir
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        m_kRenderTargetManager.RenderBackgrounds();

Kod bloğu buna benzemeli
Kod bloğu buna benzemeli:
Genişlet Daralt Kopyala
void CPythonApplication::RenderGame()
{
    if (!PERF_CHECKER_RENDER_GAME)
    {

        m_kRenderTargetManager.RenderBackgrounds();

Şu konuyu inceledin mi ?
 
PythonApplication.cpp açılır
aratılır

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
void CPythonApplication::RenderGame()
bu fonksiyon içinde aratılır
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
float fAspect=m_kWndMgr.GetAspect();
doğru yere eklenir
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        m_kRenderTargetManager.RenderBackgrounds();

Kod bloğu buna benzemeli
Kod bloğu buna benzemeli:
Genişlet Daralt Kopyala
void CPythonApplication::RenderGame()
{
    if (!PERF_CHECKER_RENDER_GAME)
    {

        m_kRenderTargetManager.RenderBackgrounds();
 
Çözüm

Şu konuyu inceledin mi ?
İnceledim teşekkür ederim. Aynı yerde aynı hatayı yapmışız
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst