elif itemSubType == 2: #weapon
if player.GetRace() != 7 and player.GetRace() != 3:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
if player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
if player.GetRace() == 0 or player.GetRace() == 4:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
elif itemSubType == 3: #weaponcostume...
Acaba Yazma Şansınız varmı Githup WsEski filesimde şu şekilde yapmışım istersen bi dene..
8298 eklentisini görüntüle
Uitooltip.py çok yanlış düzenlemişsin sanırım. Render target ile alakalı kodların içinde GetRace() ve IsAntiFlag koşullarını falan kontrol et.
### Belt Item ###
elif item.ITEM_TYPE_BELT == itemType:
self.__AppendLimitInformation()
self.__AppendAffectInformation()
self.__AppendAttributeInformation(attrSlot)
self.__AppendAccessoryMetinSlotInfo(metinSlot, constInfo.GET_BELT_MATERIAL_VNUM(itemVnum))
## 코스츔 아이템 ##
elif 0 != isCostumeItem:
self.__AppendLimitInformation()
if app.ENABLE_RENDER_TARGET_SYSTEM:
if preview != 0:
if itemSubType == 0: ##Kost?
self.__ModelPreview(itemVnum, 2, self.__ItemGetRace())
elif itemSubType == 1: ##Sa?
self.__ModelPreview(item.GetValue(3), 1, self.__ItemGetRace())
elif itemSubType == 2: ##Silah
self.__ModelPreview(itemVnum, 3, self.__ItemGetRace())
elif itemSubType == 3: #sash
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, self.__ItemGetRace())
Bunu biraz Daha açarmısınız Render target için kuşak kodlarını bulun ve yukarıdaki koddaki mantık ile onuda ekleyin. Anlamadım TamPython:### Belt Item ### elif item.ITEM_TYPE_BELT == itemType: self.__AppendLimitInformation() self.__AppendAffectInformation() self.__AppendAttributeInformation(attrSlot) self.__AppendAccessoryMetinSlotInfo(metinSlot, constInfo.GET_BELT_MATERIAL_VNUM(itemVnum)) ## 코스츔 아이템 ## elif 0 != isCostumeItem: self.__AppendLimitInformation() if app.ENABLE_RENDER_TARGET_SYSTEM: if preview != 0: if itemSubType == 0: ##Kost? self.__ModelPreview(itemVnum, 2, self.__ItemGetRace()) elif itemSubType == 1: ##Sa? self.__ModelPreview(item.GetValue(3), 1, self.__ItemGetRace()) elif itemSubType == 2: ##Silah self.__ModelPreview(itemVnum, 3, self.__ItemGetRace()) elif itemSubType == 3: #sash self.__ModelPreview(itemVnum, 4, self.__ItemGetRace())
Yazarken mantığını anlayın diye görsel olarak ekledim bakarak yazmanız sizin için daha faydalı olabilirdi.
Render target için kuşak kodlarını bulun ve yukarıdaki koddaki mantık ile onuda ekleyin.
elif itemSubType == 2: #weapon
if player.GetRace() != 7 and player.GetRace() != 3:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
if player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
if player.GetRace() == 0 or player.GetRace() == 4:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3:
self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
elif itemSubType == 3: #weaponcostume
if item.WEAPON_SWORD == item.GetValue(3):
if player.GetRace() != 7 and player.GetRace() != 3:
self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
if item.WEAPON_DAGGER == item.GetValue(3) or item.WEAPON_BOW == item.GetValue(3):
if player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1:
self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
if item.WEAPON_TWO_HANDED == item.GetValue(3):
if player.GetRace() == 0 or player.GetRace() == 4:
self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
if item.WEAPON_BELL == item.GetValue(3) or item.WEAPON_FAN == item.GetValue(3):
if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3:
self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
Anlamadığım 1 Şey Var Çözdüm Fakat itemSubType == 4: Ne alaka Ve Nerden Çekiyor Bilginiz Varsa Aktrarırsanız SevinirimBul
Python:elif itemSubType == 2: #weapon if player.GetRace() != 7 and player.GetRace() != 3: self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace()) if player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1: self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace()) if player.GetRace() == 0 or player.GetRace() == 4: self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace()) if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3: self.__ModelPreview(itemVnum, 4, player.GetRace())
Altına Ekle
Python:elif itemSubType == 3: #weaponcostume if item.WEAPON_SWORD == item.GetValue(3): if player.GetRace() != 7 and player.GetRace() != 3: self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace()) if item.WEAPON_DAGGER == item.GetValue(3) or item.WEAPON_BOW == item.GetValue(3): if player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1: self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace()) if item.WEAPON_TWO_HANDED == item.GetValue(3): if player.GetRace() == 0 or player.GetRace() == 4: self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace()) if item.WEAPON_BELL == item.GetValue(3) or item.WEAPON_FAN == item.GetValue(3): if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3: self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())