- Mesaj
- 1.210
- Çözümler
- 34
- Beğeni
- 897
- Puan
- 1.139
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba arkadaşlar eminim çoğu arkadaşımın yaşadığı hatadır nasıl çözüleceği hakkında araştırmalar yapmışsada çözebilen var çözemeyen var o yüzden kolaylık olması adına yinede paylaşmak istedim.
Olası hata görünümü :
pack/root/uitooltip.py:
//Arat
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, preview = 1):
//Değiştir
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, preview = 0):
//Arat def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY): içinde
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
//Değiştir
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 1)
//Arat def AddRefineItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0): içerisinde
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
//Değiştir
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0)
--------------------------------------------------------------
not :
SetInventoryItem = Envanterde görünmesi için açtık
AddRefineItemData taş basarkenki görünüm için kapattık
uitooltip.py:
Eğer
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, preview = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1):
sizde bu şekildeyse demekki 3 sistem daha eklenmiş ona göre aşağıdaki düzenlemeye uyun.
//Arat
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1, preview = 1):
//Değiştir
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1, preview = 0):
//Arat def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY): içerisinde
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
//Değiştir
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, window_type, slotIndex, 1)
// def AddRefineItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0): data kısmı aynn kalsın yani aşağıdaki gibi
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
Son düzenleme: