Çözüldü Release modda oyun içi debug koordinat bilgilerini nasıl kapatabilirim?

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaptan Yosun
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 529
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaptan Yosun

Moderatör
Moderatör
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
959
Çözümler
31
Beğeni
936
Puan
939
Ticaret Puanı
0
1700975615039.png


Bunları hangi dosyadan kapatabilirim? Sanırım bu kodların çalıştığı kısıma debug koşulu eklemem yeterli ancak hangi dosyada hatırlayamadım.
 
Çözüm
Buldum. Çok da kolaymış.
ClientSource'da UserInterface.cpp'yi açıyoruz


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef _DISTRIBUTE
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

yazan kısmı

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef NDEBUG 
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1"; 
#endif

olarak değiştiriyoruz.
Buldum. Çok da kolaymış.
ClientSource'da UserInterface.cpp'yi açıyoruz


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef _DISTRIBUTE
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1";
#endif

yazan kısmı

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef NDEBUG 
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 0";
#else
        stRegisterDebugFlag ="__DEBUG__ = 1"; 
#endif

olarak değiştiriyoruz.
 
Çözüm
şöyle birşey uygulayabilirsin zannımca olacaktır Coordinate mesela yada oradan herhangi bir yazıyı locale_game yada locale_interface den arat başındaki yazıyıda notpad++ da hem src dosyalarında hemde pack dosyalarında arat satır çıkacaktır locale lerde yoksa direk notpatta arat çıkar umarım
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst