Çözüldü Refine ekranında yang düzeni

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 552
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.963
Çözümler
382
Beğeni
4.025
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Dönüşüm ve + basma ekranında yang düzenini değiştirmek istiyorum fakat bununla ilgili bir kaynak bulamadım.
Örneğin 5000000 yerine 5.000.000 şeklinde yazdırmak istiyorum, bununla ilgili bir fikri ya da elinde kaynak olan varsa sevinirim.

Veya şöyle olursa daha iyi olur; Sadece 5M olarak yazacak. Bunun envanter versiyonunu görmüştüm ama refine için olanını bulamadım.
 
Çözüm
Bu şekilde arasına . koyar.
1003_211000.jpg
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
## localinfo.py
    def NumberToString2(n) :
#arat altına ekle
    def NumberToMoney(n) :
        if n <= 0 :
            return "0"

        return "%s" % ('.'.join([ i-3<0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in range(len(str(n))%3, len(str(n))+1, 3) if i ]))

## ui refine
self.costText.SetText(localeInfo.REFINE_COST % (self.cost))
#arat değiştir
self.costText.SetText(localeInfo.REFINE_COST2 % (localeInfo.NumberToMoney(self.cost)))
local_game.txt ekle:
Genişlet Daralt Kopyala
REFINE_COST2    Yükseltme bedeli: %s Yang
uirefine.py dosyasını düzenleyebilirsiniz. Envanter için olan kodlara bakarak düzenleme yapabilirsiniz.
 
Bu şekilde arasına . koyar.
1003_211000.jpg
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
## localinfo.py
    def NumberToString2(n) :
#arat altına ekle
    def NumberToMoney(n) :
        if n <= 0 :
            return "0"

        return "%s" % ('.'.join([ i-3<0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in range(len(str(n))%3, len(str(n))+1, 3) if i ]))

## ui refine
self.costText.SetText(localeInfo.REFINE_COST % (self.cost))
#arat değiştir
self.costText.SetText(localeInfo.REFINE_COST2 % (localeInfo.NumberToMoney(self.cost)))
local_game.txt ekle:
Genişlet Daralt Kopyala
REFINE_COST2    Yükseltme bedeli: %s Yang
 
Çözüm
Teşekkürler, halloldu :)
Konuyu çözüldü olarak işaretleyip kapatıyorum
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst