Yardım Quest'deki tuhaf bir problem.

  • Konuyu açan Konuyu açan ChevChelios
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 478
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

ChevChelios

Üye
Üye
Mesaj
89
Çözümler
8
Beğeni
29
Puan
444
Ticaret Puanı
0
Merhaba, filesimde Ork Labirenti adında bir zindan var. Bu zindanın quest'inde tuhaf bir problem var.

Böyle bir kod var fakat sağ tıklayınca hiç bir şekilde üst kata ışınlamıyor.

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
        when kill with pc.get_map_index() >= 2450000 and pc.get_map_index() < 2460000 and npc.get_race() == 696 or npc.get_race() == 695 begin
            local per = number(600,650)
            if d.count_monster() <= per and d.getf("floor_two_stone_count") == 3 then
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("(2.Görev) Ork Anahtarını elde ettiniz. Onunla bir üst kata ışınlanabilirsiniz.")
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                game.drop_item(50904,1)
                d.setf("use_lock", 1)
            end
        end
       
        when 50904.use with pc.get_map_index() >= 2450000 and pc.get_map_index() < 2460000 begin
            if d.getf("use_lock") == 1 then
                d.setf("use_lock", 0)
                d.setf("floor_two_finish", 1)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("(2. Görev) Anahtar sizi 5 saniye sonra ışınlayacak.")
                server_timer('orcfloor2_1_eli_check_timer', 5,d.get_map_index())
            else
                syschat("Anahtarı tekrar kullanamazsınız. Sadece kilitli olan kapının üzerine sürükleyebilirsiniz.")
            end
        end
 

Dosya Eklentileri

Üst