quest beta_bolgeleri begin
state start begin
when 9012.chat."Ejderha Atesi Burnu" begin
say_title("Ejderha Atesi Burnu:")
say_reward("Ejderha Atesi Burnu tehlikeli bir bolgedir,")
say_reward("bir cok savascı gidip geri gelememistir.")
say_reward("Bu bölgeye seviye 90 ve üzeri oyuncular ışınlanabilirler.")
say_reward("Bölgede bulunan köy ve etrafındaki bazı alanlar PVP korumasındadır,rakip oyuncular birbirlerine saldıramazlar.")
say_reward("Hala gitmek istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet","Hayır")
if s == 1 then
if pc.get_level() >= 90 and pc.get_level() <= 250 then
say("Tehlikeli bölgeye gidiyorsun iyi şanslar !")
pc . warp ( 1104600 , 1785900 )
else
say_title("Beta Haritalara Yolculuk")
say_reward("Seviyeniz bu bölgeye gitmek için yeterli değil.")
end
end
end
when 9012.chat."Gautama Uçurumu" begin
say_title("Gautama Uçurumu:")
say_reward("Gautama Uçurumu tehlikeli bir bolgedir,")
say_reward("bir cok savascı gidip geri gelememistir.")
say_reward("Bu bölgeye seviye 90 ve üzeri oyuncular ışınlanabilirler.")
say_reward("Hala gitmek istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet","Hayır")
if s == 1 then
if pc.get_level() >= 90 and pc.get_level() <= 250 then
say("Tehlikeli bölgeye gidiyorsun iyi şanslar !")
pc . warp ( 1226300 , 1681100 )
else
say_title("Beta Haritalara Yolculuk")
say_reward("Seviyeniz bu bölgeye gitmek için yeterli değil.")
end
end
end
when 9012.chat."Yildirim Daglari" begin
say_title("Yildirim Daglari:")
say_reward("Yildirim Daglari tehlikeli bir bolgedir,")
say_reward("bir cok savascı gidip geri gelememistir.")
say_reward("Bu bölgeye seviye 90 ve üzeri oyuncular ışınlanabilirler.")
say_reward("Hala gitmek istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet","Hayır")
if s == 1 then
if pc.get_level() >= 90 and pc.get_level() <= 250 then
say("Tehlikeli bölgeye gidiyorsun iyi şanslar !")
pc.warp(1114600,1519600)
else
say_title("Beta Haritalara Yolculuk")
say_reward("Seviyeniz bu bölgeye gitmek için yeterli değil.")
end
end
end
when 9012.chat."Nefrit Korfezi" begin
say_title("Nefrit Korfezi:")
say_title("Nefrit Korfezi kapılarını açıyor,")
say_reward("Nefrit Korfezi tehlikeli bir bolgedir,")
say_reward("bir cok savascı gidip geri gelememistir.")
say_reward("Bu bölgeye seviye 90 ve üzeri oyuncular,[ENTER]ışınlanabilirler.")
say_reward("Hala gitmek istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet","Hayır")
if s == 1 then
if pc.get_level() >= 90 and pc.get_level() <= 250 then
say("Tehlikeli bölgeye gidiyorsun iyi şanslar !")
pc.warp(1087000,1656600)
else
say_title("Beta Haritalara Yolculuk")
say_reward("Seviyeniz bu bölgeye gitmek için yeterli değil.")
end
end
end
when 9012.chat."Büyülü Orman" begin
say_title("Büyülü Ormanı:")
say_title("Büyülü Orman kapılarını açıyor,")
say_reward("Büyülü Orman tehlikeli bir bolgedir,")
say_reward("bir cok savascı gidip geri gelememistir.")
say_reward("Bu bölgeye seviye 95 ve üzeri oyuncular,[ENTER]ışınlanabilirler.")
say_reward("Hala gitmek istiyor musun?")
say("")
local s = select("Evet","Hayır")
if s == 1 then
if pc.get_level() >= 95 and pc.get_level() <= 250 then
say("Tehlikeli bölgeye gidiyorsun iyi şanslar !")
pc . warp ( 816700 , 1505000 )
else
say_title("Beta Haritalara Yolculuk")
say_reward("Seviyeniz bu bölgeye gitmek için yeterli değil.")
end
end
end
end
end