quest skill_group begin
state start begin
when login with pc.level>=5 and pc.skillgroup ==0 begin
set_state(run)
end
when levelup with pc.level>=5 and pc.skillgroup == 0 begin
set_state(run)
end
end
state run begin
when login with pc.get_skill_group()!=0 begin
restart_quest()
end
when letter with pc.get_skill_group()==0 begin
send_letter(" Eğitim: ")
local job=pc.get_job()
if job==0 then
local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
if 0!=v then target.vid("teacher1", v, "Bedensel Savas Ögretmeni") end
local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
if 0!=v then target.vid("teacher2", v, "Zihinsel Savas Ögretmeni") end
elseif job==1 then
local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
if 0!=v then target.vid("teacher3", v, "Yakin Dövüs Ögretmeni") end
local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
if 0!=v then target.vid("teacher4", v, "Uzak Dövüs Ögretmeni") end
elseif job==2 then
local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
if 0!=v then target.vid("teacher5", v, "Büyülü Silah Ögretmeni") end
local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
if 0!=v then target.vid("teacher6", v, "Kara Büyü Ögretmeni") end
elseif job==3 then
local v=pc_find_skill_teacher_vid(1)
if 0!=v then target.vid("teacher7", v, "Ejderha Gücü Ögretmeni") end
local v=pc_find_skill_teacher_vid(2)
if 0!=v then target.vid("teacher8", v, " İyileştirme Ögretmeni") end
clear_letter()
end
end
when button or info begin
say(locale.skill_group.lets_join_skill_group[pc.job+1])
setleftimage("")
setmapcenterposition(-200, 0)
select(locale.confirm)
setskin(NOWINDOW)
end
function join(job, group, title, text, error_msg)
local pc_job=pc.get_job()
if pc_job!=job then
say(error_msg)
if pc_job==0 then
say("")
elseif pc_job==1 then
say("")
elseif pc_job==2 then
say("")
elseif pc_job==3 then
say("")
end
say("")
else
say_title(title)
say(text)
local s=select(" Tamam ", " İptal ")
if 1==s then
if pc.get_job()==job and pc.get_skill_group()==0 then
set_state("start")
pc.set_skill_group(group)
pc.clear_skill()
char_log(0, "CLEAR_SKILL", "Clear Skill By Skill Teacher")
return true
else
test_chat("npc_is_same_job:"..bool_to_str(npc_is_same_job()))
test_chat("pc.get_skill_group:"..pc.get_skill_group())
test_chat("pc_job:"..pc.get_job())
end
end
end
return false
end
-- ???
when teacher1.target.click or
skill_group1_1.chat." Bedensel Savaş Eğitimine Başla " or
skill_group2_1.chat." Bedensel Savaş Eğitimine Başla " or
skill_group3_1.chat." Bedensel Savaş Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher1")
if skill_group.join(0, 1, "Bedensel Savaş Öğretmeni:",
"Merhaba, ben Bedensel Savaş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Bedenselin amacı hızlı olmaktır.",
"Malesef[ENTER]Ben Bedensel Savaş öğretmeniyim.") then
say_title(" Bedensel Savaş Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (6,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
when teacher2.target.click or
skill_group1_2.chat."Zihinsel-Savaş Eğitimine Başla " or
skill_group2_2.chat."Zihinsel-Savaş Eğitimine Başla " or
skill_group3_2.chat."Zihinsel-Savaş Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher2")
if skill_group.join(0, 2, "Zihinsel Savaş Öğretmeni:",
"Merhaba, ben Zihinsel Savaş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Zihinselin amacı kendini savunmaktır.",
"Malesef[ENTER]Ben Zihinsel Savaşcı öğretmeniyim.") then
say_title(" Zihinsel Savaş Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
pc.set_skill_level (21,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
-- ???
when teacher3.target.click or
skill_group1_3.chat."Yakın Dövüş Eğitimine Başla " or
skill_group2_3.chat."Yakın Dövüş Eğitimine Başla " or
skill_group3_3.chat."Yakın Dövüş Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher3")
if skill_group.join(1, 1, "Yakın Dövüş Öğretmeni:",
"Merhaba, ben Yakın Dövüş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Rakibini hızlı ve sessiz bir şekilde halt edebilirsin.[ENTER]", "Malesef.[ENTER]Ben Yakın Dövüş Ninja öğretmeniyim.") then
say_title(" Yakın Dövüş Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (36,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
-- ???
when teacher4.target.click or
skill_group1_4.chat." Uzak Dövüş Eğitimine Başla " or
skill_group2_4.chat." Uzak Dövüş Eğitimine Başla " or
skill_group3_4.chat." Uzak Dövüş Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher4")
if skill_group.join(1, 2, "Uzak Dövüş Öğretmeni",
"Merhaba, ben Uzak Dövüş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Yayı düzgün kullanırsan çok güçlü olursun.Özellikle lonca savaşlarında.[ENTER]", "Malesef[ENTER]Ben Uzak Dövüş Ninja öğretmeniyim.") then
say_title(" Uzak Dövüş Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
pc.set_skill_level (51,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
-- ???
when teacher5.target.click or
skill_group1_5.chat." Büyülü Silah Eğitimine Başla " or
skill_group2_5.chat." Büyülü Silah Eğitimine Başla " or
skill_group3_5.chat." Büyülü Silah Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher5")
if skill_group.join(2, 1,
"Büyülü Silah Öğretmeni:",
"Merhaba, ben Büyülü Silah öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Büyülü silah hızlıdır.", "Malesef[ENTER]Ben Büyülü Silah Sura öğretmeniyim.") then
say_title(" Büyülü Silah Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
-- ???
when teacher6.target.click or
skill_group1_6.chat." Kara Büyü Eğitimine Başla " or
skill_group2_6.chat." Kara Büyü Eğitimine Başla " or
skill_group3_6.chat." Kara Büyü Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher6")
if skill_group.join(2, 2,
"Karabüyü Öğretmeni:",
"Merhaba, ben Karabüyü öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Karabüyü güçlüdür.[ENTER][ENTER]", "Malesef.[ENTER]Ben Karabüyü Sura öğretmeniyim.") then
say_title(" Karabüyü Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
else
say("")
say("")
say("")
end
end
end
-- ???
when teacher7.target.click or
skill_group1_7.chat." Ejderha Gücü Eğitimine Başla " or
skill_group2_7.chat." Ejderha Gücü Eğitimine Başla " or
skill_group3_7.chat." Ejderha Gücü Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher7")
if skill_group.join(3, 1,
"Ejderha Gücü Öğretmeni:",
"Merhaba, ben Ejderha Gücü öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Arkadaşların için çok yardımcı olabilirsin.[ENTER]", "Malesef.[ENTER]Ben Ejderha Gücü Şaman öğretmeniyim.") then
say_title(" Ejderha Gücü Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say("")
say("")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
-- ???
when teacher8.target.click or
skill_group1_8.chat." İyileştirme Eğitimine Başla " or
skill_group2_8.chat." İyileştirme Eğitimine Başla " or
skill_group3_8.chat." İyileştirme Eğitimine Başla "
begin
target.delete("teacher8")
if skill_group.join(3, 2,
"İyileştirme Öğretmeni:",
"Merhaba, ben İyileştirme Şaman öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]İyileştirme şaman canını doldurabildiği için güçlüdür..[ENTER]", "Malesef[ENTER]Ben İyileştirme şaman öğretmeniyim.") then
say_title(" İyileştirme Öğretmeni: ")
say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ")
say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ")
say(" 21 Level at kazandınız. ")
if not pc.is_clear_skill_group() then
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
pc.set_skill_level(121,59)
pc.set_skill_level(124,59)
pc.set_skill_level(126,20)
pc.set_skill_level(127,20)
pc.set_skill_level(128,59)
pc.set_skill_level(129,59)
pc.set_skill_level(131,10)
pc.set_skill_level(130,59)
pc.set_skill_level(140,20)
pc.set_skill_level(139,20)
pc.set_skill_level(138,20)
pc.set_skill_level(137,20)
pc.give_item2("50053",1)
horse.set_level( 21 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
say(" ")
say(" ")
say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ")
say("")
say("")
else
say("")
end
end
end
end
end
Siz yazdıklarımı okursanız daha iyi olacaktır..bunu okutursanız tüm sorunlarınız çözülmüş olacaktır
Kral adam quest olmadan demiş yinede emeğin için teşekkürlerSkill_group quest:quest skill_group begin state start begin when login with pc.level>=5 and pc.skillgroup ==0 begin set_state(run) end when levelup with pc.level>=5 and pc.skillgroup == 0 begin set_state(run) end end state run begin when login with pc.get_skill_group()!=0 begin restart_quest() end when letter with pc.get_skill_group()==0 begin send_letter(" Eğitim: ") local job=pc.get_job() if job==0 then local v=pc_find_skill_teacher_vid(1) if 0!=v then target.vid("teacher1", v, "Bedensel Savas Ögretmeni") end local v=pc_find_skill_teacher_vid(2) if 0!=v then target.vid("teacher2", v, "Zihinsel Savas Ögretmeni") end elseif job==1 then local v=pc_find_skill_teacher_vid(1) if 0!=v then target.vid("teacher3", v, "Yakin Dövüs Ögretmeni") end local v=pc_find_skill_teacher_vid(2) if 0!=v then target.vid("teacher4", v, "Uzak Dövüs Ögretmeni") end elseif job==2 then local v=pc_find_skill_teacher_vid(1) if 0!=v then target.vid("teacher5", v, "Büyülü Silah Ögretmeni") end local v=pc_find_skill_teacher_vid(2) if 0!=v then target.vid("teacher6", v, "Kara Büyü Ögretmeni") end elseif job==3 then local v=pc_find_skill_teacher_vid(1) if 0!=v then target.vid("teacher7", v, "Ejderha Gücü Ögretmeni") end local v=pc_find_skill_teacher_vid(2) if 0!=v then target.vid("teacher8", v, " İyileştirme Ögretmeni") end clear_letter() end end when button or info begin say(locale.skill_group.lets_join_skill_group[pc.job+1]) setleftimage("") setmapcenterposition(-200, 0) select(locale.confirm) setskin(NOWINDOW) end function join(job, group, title, text, error_msg) local pc_job=pc.get_job() if pc_job!=job then say(error_msg) if pc_job==0 then say("") elseif pc_job==1 then say("") elseif pc_job==2 then say("") elseif pc_job==3 then say("") end say("") else say_title(title) say(text) local s=select(" Tamam ", " İptal ") if 1==s then if pc.get_job()==job and pc.get_skill_group()==0 then set_state("start") pc.set_skill_group(group) pc.clear_skill() char_log(0, "CLEAR_SKILL", "Clear Skill By Skill Teacher") return true else test_chat("npc_is_same_job:"..bool_to_str(npc_is_same_job())) test_chat("pc.get_skill_group:"..pc.get_skill_group()) test_chat("pc_job:"..pc.get_job()) end end end return false end -- ??? when teacher1.target.click or skill_group1_1.chat." Bedensel Savaş Eğitimine Başla " or skill_group2_1.chat." Bedensel Savaş Eğitimine Başla " or skill_group3_1.chat." Bedensel Savaş Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher1") if skill_group.join(0, 1, "Bedensel Savaş Öğretmeni:", "Merhaba, ben Bedensel Savaş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Bedenselin amacı hızlı olmaktır.", "Malesef[ENTER]Ben Bedensel Savaş öğretmeniyim.") then say_title(" Bedensel Savaş Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (1,59) pc.set_skill_level (2,59) pc.set_skill_level (3,59) pc.set_skill_level (4,59) pc.set_skill_level (5,59) pc.set_skill_level (6,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end when teacher2.target.click or skill_group1_2.chat."Zihinsel-Savaş Eğitimine Başla " or skill_group2_2.chat."Zihinsel-Savaş Eğitimine Başla " or skill_group3_2.chat."Zihinsel-Savaş Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher2") if skill_group.join(0, 2, "Zihinsel Savaş Öğretmeni:", "Merhaba, ben Zihinsel Savaş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Zihinselin amacı kendini savunmaktır.", "Malesef[ENTER]Ben Zihinsel Savaşcı öğretmeniyim.") then say_title(" Zihinsel Savaş Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (16,59) pc.set_skill_level (17,59) pc.set_skill_level (18,59) pc.set_skill_level (19,59) pc.set_skill_level (20,59) pc.set_skill_level (21,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end -- ??? when teacher3.target.click or skill_group1_3.chat."Yakın Dövüş Eğitimine Başla " or skill_group2_3.chat."Yakın Dövüş Eğitimine Başla " or skill_group3_3.chat."Yakın Dövüş Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher3") if skill_group.join(1, 1, "Yakın Dövüş Öğretmeni:", "Merhaba, ben Yakın Dövüş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Rakibini hızlı ve sessiz bir şekilde halt edebilirsin.[ENTER]", "Malesef.[ENTER]Ben Yakın Dövüş Ninja öğretmeniyim.") then say_title(" Yakın Dövüş Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (31,59) pc.set_skill_level (32,59) pc.set_skill_level (33,59) pc.set_skill_level (34,59) pc.set_skill_level (35,59) pc.set_skill_level (36,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end -- ??? when teacher4.target.click or skill_group1_4.chat." Uzak Dövüş Eğitimine Başla " or skill_group2_4.chat." Uzak Dövüş Eğitimine Başla " or skill_group3_4.chat." Uzak Dövüş Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher4") if skill_group.join(1, 2, "Uzak Dövüş Öğretmeni", "Merhaba, ben Uzak Dövüş öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Yayı düzgün kullanırsan çok güçlü olursun.Özellikle lonca savaşlarında.[ENTER]", "Malesef[ENTER]Ben Uzak Dövüş Ninja öğretmeniyim.") then say_title(" Uzak Dövüş Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (46,59) pc.set_skill_level (47,59) pc.set_skill_level (48,59) pc.set_skill_level (49,59) pc.set_skill_level (50,59) pc.set_skill_level (51,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end -- ??? when teacher5.target.click or skill_group1_5.chat." Büyülü Silah Eğitimine Başla " or skill_group2_5.chat." Büyülü Silah Eğitimine Başla " or skill_group3_5.chat." Büyülü Silah Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher5") if skill_group.join(2, 1, "Büyülü Silah Öğretmeni:", "Merhaba, ben Büyülü Silah öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Büyülü silah hızlıdır.", "Malesef[ENTER]Ben Büyülü Silah Sura öğretmeniyim.") then say_title(" Büyülü Silah Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (61,59) pc.set_skill_level (62,59) pc.set_skill_level (63,59) pc.set_skill_level (64,59) pc.set_skill_level (65,59) pc.set_skill_level (66,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end -- ??? when teacher6.target.click or skill_group1_6.chat." Kara Büyü Eğitimine Başla " or skill_group2_6.chat." Kara Büyü Eğitimine Başla " or skill_group3_6.chat." Kara Büyü Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher6") if skill_group.join(2, 2, "Karabüyü Öğretmeni:", "Merhaba, ben Karabüyü öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Karabüyü güçlüdür.[ENTER][ENTER]", "Malesef.[ENTER]Ben Karabüyü Sura öğretmeniyim.") then say_title(" Karabüyü Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (76,59) pc.set_skill_level (77,59) pc.set_skill_level (78,59) pc.set_skill_level (79,59) pc.set_skill_level (80,59) pc.set_skill_level (81,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") else say("") say("") say("") end end end -- ??? when teacher7.target.click or skill_group1_7.chat." Ejderha Gücü Eğitimine Başla " or skill_group2_7.chat." Ejderha Gücü Eğitimine Başla " or skill_group3_7.chat." Ejderha Gücü Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher7") if skill_group.join(3, 1, "Ejderha Gücü Öğretmeni:", "Merhaba, ben Ejderha Gücü öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]Arkadaşların için çok yardımcı olabilirsin.[ENTER]", "Malesef.[ENTER]Ben Ejderha Gücü Şaman öğretmeniyim.") then say_title(" Ejderha Gücü Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (91,59) pc.set_skill_level (92,59) pc.set_skill_level (93,59) pc.set_skill_level (94,59) pc.set_skill_level (95,59) pc.set_skill_level (96,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say("") say("") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end -- ??? when teacher8.target.click or skill_group1_8.chat." İyileştirme Eğitimine Başla " or skill_group2_8.chat." İyileştirme Eğitimine Başla " or skill_group3_8.chat." İyileştirme Eğitimine Başla " begin target.delete("teacher8") if skill_group.join(3, 2, "İyileştirme Öğretmeni:", "Merhaba, ben İyileştirme Şaman öğretmeniyim.[ENTER][ENTER]Sana becerilerini öğretebilirim.[ENTER]İyileştirme şaman canını doldurabildiği için güçlüdür..[ENTER]", "Malesef[ENTER]Ben İyileştirme şaman öğretmeniyim.") then say_title(" İyileştirme Öğretmeni: ") say(" Skillerin başarıyla P yapıldı. ") say(" At skilleri M1, diğerleri P olarak verildi. ") say(" 21 Level at kazandınız. ") if not pc.is_clear_skill_group() then pc.set_skill_level (106,59) pc.set_skill_level (107,59) pc.set_skill_level (108,59) pc.set_skill_level (109,59) pc.set_skill_level (110,59) pc.set_skill_level (111,59) pc.set_skill_level(121,59) pc.set_skill_level(124,59) pc.set_skill_level(126,20) pc.set_skill_level(127,20) pc.set_skill_level(128,59) pc.set_skill_level(129,59) pc.set_skill_level(131,10) pc.set_skill_level(130,59) pc.set_skill_level(140,20) pc.set_skill_level(139,20) pc.set_skill_level(138,20) pc.set_skill_level(137,20) pc.give_item2("50053",1) horse.set_level( 21 ) horse . unride ( ) horse . ride ( ) say(" ") say(" ") say(" www.metin2turkiye.info l board.metin2turkiye.info ") say("") say("") else say("") end end end end end
Uzaktan beceri sistemini ekleyebilirsiniz oyuna başladığında Öğretmene gitmeden uzaktan skil alabilir bir pencere ileVe standart becerileri örneğin dönüşüm at çağırma vs gibi becerileride quesy kullanmadan src üzerinden başlangıçta m olarak vermek istiyorum fikir önerebilecek var mı questleri azaltalım.
kardeş başlangıçta skill seçmeden nasıl m verecek affedersin ? 5 level olur skil seçmek için öğretmene gider öğretmenden M yada G yada P verirsin yazdığın mantıksız olmuş. Skil seçme sistemin varsa oradan verilir yoksa öğretmen questinden değiştirirsinSiz yazdıklarımı okursanız daha iyi olacaktır..
Karekterin ilk oyuna girişinde direkt standart becerilerin seviyeleriyle oynamak istiyorum ama kodlama kısmına bakarım işeme yarar mı diyeUzaktan beceri sistemini ekleyebilirsiniz oyuna başladığında Öğretmene gitmeden uzaktan skil alabilir bir pencere ile
Standart becelerileri demek istedim, at leveli at çağırma falan 5. Seviyeyi beklemedenkardeş başlangıçta skill seçmeden nasıl m verecek affedersin ? 5 level olur skil seçmek için öğretmene gider öğretmenden M yada G yada P verirsin yazdığın mantıksız olmuş. Skil seçme sistemin varsa oradan verilir yoksa öğretmen questinden değiştirirsin
Mantıksız konuşmuyor, konu hakkında fikir alıyor uzaktan beceri sistemini ekleyerek istediğini elde edebilir aklına gelmemiş olabilir.kardeş başlangıçta skill seçmeden nasıl m verecek affedersin ? 5 level olur skil seçmek için öğretmene gider öğretmenden M yada G yada P verirsin yazdığın mantıksız olmuş. Skil seçme sistemin varsa oradan verilir yoksa öğretmen questinden değiştirirsin
tamam sen at , kombo v.s bunlardan bahsediyorsun araştırayım bulursam yazacağım başlığa bakarsak karakter skilleri akla geliyorStandart becelerileri demek istedim, at leveli at çağırma falan 5. Seviyeyi beklemeden
kardeş bak bakayım ne yaxzmış arkadaş normal skillden mi bahsediyor at skili ve kombodan mı ??Mantıksız konuşmuyor, konu hakkında fikir alıyor uzaktan beceri sistemini ekleyerek istediğini elde edebilir aklına gelmemiş olabilir.
5. Seviye beklemeden uyarlayabilirsem standart becerilere quest derdiden kurtuluruzMantıksız konuşmuyor, konu hakkında fikir alıyor uzaktan beceri sistemini ekleyerek istediğini elde edebilir aklına gelmemiş olabilir.
abi ben skıl verme olarak anladım bundan oturu evet hatamı gordum yınede kusuruma bakmayın yanlıs bılgıden dolayıKral adam quest olmadan demiş yinede emeğin için teşekkürler
Merhaba,Siz yazdıklarımı okursanız daha iyi olacaktır..
Tamam kardeş.tamam sen at , kombo v.s bunlardan bahsediyorsun araştırayım bulursam yazacağım başlığa bakarsak karakter skilleri akla geliyor
kardeş bak bakayım ne yaxzmış arkadaş normal skillden mi bahsediyor at skili ve kombodan mı ??
Estf kardeşim, fark ettim dalgınlığına gelmiş ona rağmen vakit ayırmışssın o vaktine bile teşekkür ettim.abi ben skıl verme olarak anladım bundan oturu evet hatamı gordum yınede kusuruma bakmayın yanlıs bılgıden dolayı
AUTO SELECT SKILL Bunu ekle leveli 1'e çek tamamdır.Quest kullanmadan başlangıçta skilleri p ya da master vermeyi nasıl yapabilirim? Önemli olan beceriyi vermek mantığı bir kod ama bulamadım yardımcı olabilecek var mı ?
hocam öğretmenlerden aldırmayacaksan eğer direkt olarak uzaktan beceri seçme sistemin ekleyip oradaki koda göre değişkenlik gösterebilir ch->SetSkillLevel(121,50); mesela 121 skill kodu 50 de m g yada p mi başlayacak ona göre ayarlasanız bu şekilde olabilirQuest kullanmadan başlangıçta skilleri p ya da master vermeyi nasıl yapabilirim? Önemli olan beceriyi vermek mantığı bir kod ama bulamadım yardımcı olabilecek var mı ?
Evet deneyeceğim bunu fikirler için teşekkür ederimhocam öğretmenlerden aldırmayacaksan eğer direkt olarak uzaktan beceri seçme sistemin ekleyip oradaki koda göre değişkenlik gösterebilir ch->SetSkillLevel(121,50); mesela 121 skill kodu 50 de m g yada p mi başlayacak ona göre ayarlasanız bu şekilde olabilir
Üşenip başlığı ve ya içeri okumadan yorum yazılmasını doğru bulmuyorum. Yardımcı olmasını taktir ederim ancak yazılana göz ucuyla konuyu bilmeden fikir vermek pek fayda sağlamayacaktır.Merhaba,
Yardım isteyen sizsiniz durumunuzun farkında olun, yardım etmeye çalışan kişilere daha saygılı olunuz. Bu şekilde cevap vererek bilgisi olan kişilerin konuya yorum atmasını engellersiniz. Belki de bir çok kişi şuan bu yorumdan dolayı cevap vermek istemiyor.