Oyun içerisinde chatte yazılmış olan yazılara ulaşmak için günlerdir denemeler yaptım ancak envanterdeki bir itemin verilerine ulaşmak gibi hazır bir fonksiyonu olmadığını anladım. Daha önce bu konu ile ilgilenmiş birisi yardımcı olabilir mi?
Chatte en son yazılan yazıyı otomatik bulup bir değişkenin içerisine atayacaksın ve bunu örneğin sadece gmnin kullanabileceği oyun içinde bir fonksiyon olarak tanımlayıp onu /ornek_fonksiyon gibi butona yazdırıp en son oyuncunun yazdığı yazıyı butona bastığında gm için tekrar edecek ve bu yazı oyuncuların yazdığı son yoruma kadar değişiklik gösterecek sürekli olarak ? (ne yazdıysa artık en son oyuncu)hayır aslında istediğim çok basit. Örneğin chatte en son "s.a" yazıldı ve ben buna erişerek bir değişkene atadım değişkenin adı da "yazi" olsun bu değişkeni chat.AppendChat(7,str(yazi)) şeklinde kullanabilmeliyim
text SendChatPacket ile gönderiliyor, oradan bağlantı kurarak yapabilirsin aynı mantıkla.maalesef uiChat.py de bizim göndermeden önce yazdığımız yazı tutuluyor
O zaman denildiği gibi temp içinden çekmeyi deneyebilirsin kodlara bakarak. Veya offline PM sistemini chate uyarlayarak da manuel olarak o chat yazılarını belirli bir süreliğine saklayıp içinden rastgele bir tanesini çağırabilirsin, süre sonunda saklanan dosyayı sıfırlatırsın.Bizim gönderdiğimiz yazıya erişmekte sorun yok. Erişemediğim başkasının gönderdiği yazı yani ChatLogWindow olarak geçen yerde akan chat penceresindeki yazılardan herhangi biri