Teşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
13984 eklentisini görüntüle
13985 eklentisini görüntüle
Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
//CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
CRaceMotionData data1;
CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
hmm nasıldı acababen bunu çözmüştüm sanki yaaa ama nasıl çözdüğümü unuttum valla
o satırlardan resim at egenin dediği gibi hatırlarım belki görünce bilmiyorumhmm nasıldı acaba
Aldığın hatayı paylaşmışsın ama sistemin kendisine ait dosyayı paylaşmamışsın, rica etsem konuya ekler misin?
o satırlardan resim at egenin dediği gibi hatırlarım belki görünce bilmiyorum
PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, "d:/ymir work/pc/warrior/");
CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, "d:/ymir work/pc2/warrior/");
return Py_BuildNone();
}
PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, (char*)"d:/ymir work/pc/warrior/");
CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, (char*)"d:/ymir work/pc2/warrior/");
return Py_BuildNone();
}
C++17 de aynı sistemi kullanıyorum ama hiç böyle bir hata almadım, c++20 de denemedim henüz tabi bilemem.
Eğer başka bir sorun olmadığına eminsen verdiğim örnek işlemi deneyebilirsin.
Hatanın geldiği yer büyük ihtimalle şurası:
C++:PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs) { CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, "d:/ymir work/pc/warrior/"); CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, "d:/ymir work/pc2/warrior/"); return Py_BuildNone(); }
LoadGameWarrior fonksiyonundaki char stFolder[FILE_MAX_NUM] argümanını const char olarak değiştiremeyiz.
O yüzden şu şekilde bir düzenleme yapabilirsin:
C++:PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs) { CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, (char*)"d:/ymir work/pc/warrior/"); CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, (char*)"d:/ymir work/pc2/warrior/"); return Py_BuildNone(); }
Denemedim ama işe yaraması gerek diye düşünüyorum.
Teşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
13984 eklentisini görüntüle
13985 eklentisini görüntüle
Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
//CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
CRaceMotionData data1;
CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
ben yanılmıyorsam diğer dosyalardan bakarak çözmüştüm. yani sonuçta tek bu şekilde tanımlama bu dosyada yok diğer dosyalara bakıp örnek teşkil edecek şeyleri ayıklayarak çözebilirsin benceTeşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
13984 eklentisini görüntüle
13985 eklentisini görüntüle
Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
hata çözüldü sanırım teşekkürler. Dosyaları okutamadım tamamen çözünce bildiririm.C++:CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
Şu şekilde düzenleyebilirsin:
C++://CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData(); CRaceMotionData data1; CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
Geceyle baksana dosyayı bile eklemeden çıkıp gitmişim . İlk defa c++20 olan dosya kullanıyorum ne kızıyondaben yanılmıyorsam diğer dosyalardan bakarak çözmüştüm. yani sonuçta tek bu şekilde tanımlama bu dosyada yok diğer dosyalara bakıp örnek teşkil edecek şeyleri ayıklayarak çözebilirsin bence
Teşekkürler. Biraz efek kayması var oda benden kaynaklıdır.C++:CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
Şu şekilde düzenleyebilirsin:
C++://CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData(); CRaceMotionData data1; CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
estağfurullah ne kızması yav çözüm önerisi veriyrumhata çözüldü sanırım teşekkürler. Dosyaları okutamadım tamamen çözünce bildiririm.
Geceyle baksana dosyayı bile eklemeden çıkıp gitmişim . İlk defa c++20 olan dosya kullanıyorum ne kızıyonda