Çözüldü playTime System "timetitle"

  • Konuyu açan Konuyu açan kral2525
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 78
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

kral2525

Üye
Üye
Mesaj
22
Beğeni
1
Puan
430
Ticaret Puanı
0
DB SRC BUİLD ALIRKEN ŞÖYLE BİR HATA ALMAKTAYIM
Ekran Alıntısı2.webp
 
tables.h de TPlayerTable struct yapısının içinde timeTitle yok diyor. Yani üyesi yok diyor. Onu onun içine ekle. Veri tipi olarak bilemem ne için eklendiğini bilmediğim için. Sistemi indirip ekliyorsan tables.h kontrol et.
 
Son düzenleme:
tables.h de TPlayerTable struct yapısının içinde timeTitle yok diyor.
typedef struct SPlayerTable
{
DWORD id;

char name[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];
char ip[IP_ADDRESS_LENGTH + 1];

WORD job;
BYTE voice;

BYTE level;
BYTE level_step;
short st, ht, dx, iq;

DWORD exp;
INT gold;

BYTE dir;
INT x, y, z;
INT lMapIndex;

long lExitX, lExitY;
long lExitMapIndex;

int hp;
int sp;

short sRandomHP;
short sRandomSP;

int playtime;

short stat_point;
short skill_point;
short sub_skill_point;
short horse_skill_point;

TPlayerSkill skills[SKILL_MAX_NUM];

TQuickslot quickslot[QUICKSLOT_MAX_NUM];

BYTE part_base;
WORD parts[PART_MAX_NUM];

short stamina;

BYTE skill_group;
long lAlignment;
#ifdef ENABLE_PLAYTIME_TITLE
int timeTitle;
#endif
short stat_reset_count;

THorseInfo horse;

DWORD logoff_interval;

int aiPremiumTimes[PREMIUM_MAX_NUM];
} TPlayerTable;
 
typedef struct SPlayerTable
{
DWORD id;

char name[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];
char ip[IP_ADDRESS_LENGTH + 1];

WORD job;
BYTE voice;

BYTE level;
BYTE level_step;
short st, ht, dx, iq;

DWORD exp;
INT gold;

BYTE dir;
INT x, y, z;
INT lMapIndex;

long lExitX, lExitY;
long lExitMapIndex;

int hp;
int sp;

short sRandomHP;
short sRandomSP;

int playtime;

short stat_point;
short skill_point;
short sub_skill_point;
short horse_skill_point;

TPlayerSkill skills[SKILL_MAX_NUM];

TQuickslot quickslot[QUICKSLOT_MAX_NUM];

BYTE part_base;
WORD parts[PART_MAX_NUM];

short stamina;

BYTE skill_group;
long lAlignment;
#ifdef ENABLE_PLAYTIME_TITLE
int timeTitle;
#endif
short stat_reset_count;

THorseInfo horse;

DWORD logoff_interval;

int aiPremiumTimes[PREMIUM_MAX_NUM];
} TPlayerTable;
Macrosu tanımlı mı service.h ye veya CommonDefines.h ye
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst