- Mesaj
- 69
- Çözümler
- 4
- Beğeni
- 130
- Puan
- 724
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba arkadaslar uzerinde calistigim bir sistem icin player tablosuna yeni bir sutun eklemek istiyorum. Burada kaydetmek ve oyuncu oyuna giris yaparken cekmek istedigim "equip_set" adinda, BYTE tipinde bir veriyi saklamak istiyorum. Navicat uzerinden gordugunuz gibi yeni column'u ekliyorum.
Daha sonra asagida gosterdigim duzenlemeleri yapiyorum:
common/tables.h acilir
game/src/char.h acilir
game/src/char.cpp acilir
Tum bunlari yapip basarili bir sekilde game ve db'yi build ettikten sonra oyuna girerken karakteri sectikten sonra giris yapmaya calistigim zaman core crash veriyor. Herhangi bir syserr hatasi almiyorum. Ayni zamanda sys_log kullanarak yaptigim debuglar sonucu t->equip_set'in veri tabaninda oldugundan farkli bir sekilde atandigini gordum. Hatanin sebebi hakkinda bilgisi olan varsa paylasirsa sevinirim.
Daha sonra asagida gosterdigim duzenlemeleri yapiyorum:
common/tables.h acilir
C++:
1.)Bulunur:
int aiPremiumTimes[PREMIUM_MAX_NUM];
2.)Altina eklenir:
BYTE equip_set
C++:
1.) Bulunur
"horse_skill_point = %d, "
2.) Altina ekle
"equip_set = %d, "
3.)Bulunur
pkTab->horse_skill_point);
4.)Degistirilir:
pkTab->horse_skill_point,
pkTab->equip_set);
5.)Bulunur
horse_skill_point FROM
6.)Degistirilir
horse_skill_point,equip_set FROM
7.)Bulunur:
str_to_number(pkTab->horse_skill_point, row[col++]);
8.)Altina eklenri:
str_to_number(pkTab->equip_set, row[col++]);
game/src/char.h acilir
C++:
1.)Bulunur:
BYTE skill_group;
2.)Altina eklenir:
BYTE equip_set;
game/src/char.cpp acilir
C++:
1.)Bulunur:
m_points.iRandomSP = t->sRandomSP;
2.)Altina eklenir:
m_points.equip_set = t->equip_set;
3.) Bulunur:
tab.sRandomSP = m_points.iRandomSP;
4.) Altina eklenir:
tab.equip_set = m_points.equip_set
Tum bunlari yapip basarili bir sekilde game ve db'yi build ettikten sonra oyuna girerken karakteri sectikten sonra giris yapmaya calistigim zaman core crash veriyor. Herhangi bir syserr hatasi almiyorum. Ayni zamanda sys_log kullanarak yaptigim debuglar sonucu t->equip_set'in veri tabaninda oldugundan farkli bir sekilde atandigini gordum. Hatanin sebebi hakkinda bilgisi olan varsa paylasirsa sevinirim.
Son düzenleme: