Yardım Perma Cevher ve 4. Slot Değer Sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan nyami
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 89
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

nyami

ZeRo
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
374
Çözümler
22
Beğeni
654
Puan
829
Ticaret Puanı
0
1= Perme cevheri iç item e ekledikten sonra sunucuya res atılırsa cevherlerin üstüne süre çıkmaya başlıyor ve normal cevhere dönüyor.
2= 4. cevherlerin süresi çıkmıyor ve eksi değer veriyor.

Extended socket kurulu ve 4 cevhere göre ayarlı ekstra olarak max iç item cevher sayısını 4 e çıkarmaya çalıştım(kodlar ve bir konuyu takip ederek yaptım).

Res sonrası
1719677845443.webp



Res öncesi
1719678161997.webp
 
char_item.cpp de, arat;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
for (size_t j = 2; j < 5; j++)

değiştir;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
                            const auto reservedSlotCount = 2; // sock0=used slot, sock1=available slot
                            for (size_t j = reservedSlotCount; j < reservedSlotCount + ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM; j++)

common/item_length.h, arat; (2x)
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
ITEM_STONES_MAX_NUM

altına ekle;(2x)
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM = ITEM_STONES_MAX_NUM,
 
char_item.cpp de, arat;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
for (size_t j = 2; j < 5; j++)

değiştir;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
                            const auto reservedSlotCount = 2; // sock0=used slot, sock1=available slot
                            for (size_t j = reservedSlotCount; j < reservedSlotCount + ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM; j++)

common/item_length.h, arat; (2x)
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
ITEM_STONES_MAX_NUM

altına ekle;(2x)
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM = ITEM_STONES_MAX_NUM,
2 for döngüsü için de mi yapılacak?
bide bu socket için doğrumu?
 
attığım for bir yerde olması lazım, evet
reservedSlotCount slot olmadığı için hata veriyor.
ama item lengt i dediğin gibi yaptım. cevherlerin neden patladığını anladım sanırım, drac 3 cevhere göre kurmuş algoritmasını ondan patlıyor. yeniden düzeltmeye çalışacağım.


Edit

Şuanda değer olayını düzelttim. dediğim gibi drac perma cevherleri 3 cevhere göre ayarlamış. şu res atınca normal cevher gibi görünmesi ve 4. cevherin verdiği özelliği ayarlamak kaldı sadece.
1719690208109.webp
 
Son düzenleme:
res atınca normal cevher gibi görünmesi

perma cevherlerin socket değerlerini -1 olarak kullanıyor ancak socket değişkenleri unsigned olduğu için maks değere yuvarlıyor ve dolayısıyla -1 kontrolleri çalışmıyor.

vereceğim fonksiyonlardaki değişken tiplerini int olarak değiştirin;
AbstractPlayer.h - SetItemMetinSocket - dwMetinNumber
PythonPlayer.cpp - SetItemMetinSocket - dwMetinNumber
PythonPlayer.h - SetItemMetinSocket - dwMetinNumber
 
perma cevherlerin socket değerlerini -1 olarak kullanıyor ancak socket değişkenleri unsigned olduğu için maks değere yuvarlıyor ve dolayısıyla -1 kontrolleri çalışmıyor.

vereceğim fonksiyonlardaki değişken tiplerini int olarak değiştirin;
AbstractPlayer.h - SetItemMetinSocket - dwMetinNumber
PythonPlayer.cpp - SetItemMetinSocket - dwMetinNumber
PythonPlayer.h - SetItemMetinSocket - dwMetinNumber
şu resten sonra permadan normal cevhere dönüşmesini daha çözemedim. süre yazıları da kafasına göre gidip geliyor bi reste gidiyor diğer reste geliyor.

 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Üst