Çözüldü Oyuna yeni krallık ekleme

  • Konuyu açan Konuyu açan Happy Way
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 93
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Happy Way

Üye
Üye
Mesaj
124
Çözümler
13
Beğeni
52
Puan
749
Ticaret Puanı
0
Oyuna yeni krallık eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?
 
Çözüm
Oyuna yeni krallık eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?

Client/UserInterFace/InstanceBase.h aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        enum
        {
            EMPIRE_NONE,
            EMPIRE_A,
            EMPIRE_B,
            EMPIRE_C,
            EMPIRE_NUM,
        };

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        enum
        {
            EMPIRE_NONE,
            EMPIRE_A,
            EMPIRE_B,
            EMPIRE_C,
           EMPIRE_GRI,
            EMPIRE_NUM,
        };


Client/UserInterface\PythonNetworkStreamModule.cpp Aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_A", 1);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_B", 2);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_C", 3);

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
...
Oyuna yeni krallık eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?

Client/UserInterFace/InstanceBase.h aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        enum
        {
            EMPIRE_NONE,
            EMPIRE_A,
            EMPIRE_B,
            EMPIRE_C,
            EMPIRE_NUM,
        };

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        enum
        {
            EMPIRE_NONE,
            EMPIRE_A,
            EMPIRE_B,
            EMPIRE_C,
           EMPIRE_GRI,
            EMPIRE_NUM,
        };


Client/UserInterface\PythonNetworkStreamModule.cpp Aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_A", 1);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_B", 2);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_C", 3);

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_A", 1);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_B", 2);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_C", 3);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_GRI", 4);

root/introselect.py aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    EMPIRE_NAME = { 
        net.EMPIRE_A : localeInfo.EMPIRE_A, 
        net.EMPIRE_B : localeInfo.EMPIRE_B, 
        net.EMPIRE_C : localeInfo.EMPIRE_C
    }

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    EMPIRE_NAME = { 
        net.EMPIRE_A : localeInfo.EMPIRE_A, 
        net.EMPIRE_B : localeInfo.EMPIRE_B, 
        net.EMPIRE_C : localeInfo.EMPIRE_C, 
        net.EMPIRE_GRI : "Gri Bayrak" 
    }

Tekrar Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            self.flagDict[net.EMPIRE_C] = GetObject("EmpireFlag_C")

Altına Ekle:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            self.flagDict[net.EMPIRE_GRI] = GetObject("EmpireFlag_GRI")

uiscript/selectcharacterwindow.py aç

Arat:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
                {
                    "name" : "EmpireFlag_C",
                    "type" : "expanded_image",

                    "x" : 21,
                    "y" : 12,
                    "x_scale" : 0.5,
                    "y_scale" : 0.5,

                    "image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_c.sub"
                },

Altına Ekle:
{
"name" : "EmpireFlag_GRI",
"type" : "expanded_image",

"x" : 21,
"y" : 12,
"x_scale" : 0.5,
"y_scale" : 0.5,

"image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_gri.sub"
},



ETC\ymir work\ui\intro\empire klasörünü aç empireflag_gri.sub dosyasını oraya at.

ETC\ymir work\ui klasörünü aç newempire.dds dosyasını oraya at.

Yeni bayrak değiştirme questinide paylaştım. Yeni girişte 4. bayrak seçtirme yerini sana sunamam öyle bir vaktim yok ama oyunda 71054 Krallıkların izi eşyası ile oyuncular bayrak değiştirebilir olucak. Gri bayrak ismini verdim tasarımda berbat ama bence düzeltebilirsin :)

Kanıt:

gribayrak.webp
 

Dosya Eklentileri

Çözüm
Client/UserInterFace/InstanceBase.h aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        enum
        {
            EMPIRE_NONE,
            EMPIRE_A,
            EMPIRE_B,
            EMPIRE_C,
            EMPIRE_NUM,
        };

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        enum
        {
            EMPIRE_NONE,
            EMPIRE_A,
            EMPIRE_B,
            EMPIRE_C,
           EMPIRE_GRI,
            EMPIRE_NUM,
        };


Client/UserInterface\PythonNetworkStreamModule.cpp Aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_A", 1);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_B", 2);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_C", 3);

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_A", 1);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_B", 2);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_C", 3);
    PyModule_AddIntConstant (poModule, "EMPIRE_GRI", 4);

root/introselect.py aç

Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    EMPIRE_NAME = {
        net.EMPIRE_A : localeInfo.EMPIRE_A,
        net.EMPIRE_B : localeInfo.EMPIRE_B,
        net.EMPIRE_C : localeInfo.EMPIRE_C
    }

Değiştir:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    EMPIRE_NAME = {
        net.EMPIRE_A : localeInfo.EMPIRE_A,
        net.EMPIRE_B : localeInfo.EMPIRE_B,
        net.EMPIRE_C : localeInfo.EMPIRE_C,
        net.EMPIRE_GRI : "Gri Bayrak"
    }

Tekrar Arat:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            self.flagDict[net.EMPIRE_C] = GetObject("EmpireFlag_C")

Altına Ekle:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            self.flagDict[net.EMPIRE_GRI] = GetObject("EmpireFlag_GRI")

uiscript/selectcharacterwindow.py aç

Arat:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
                {
                    "name" : "EmpireFlag_C",
                    "type" : "expanded_image",

                    "x" : 21,
                    "y" : 12,
                    "x_scale" : 0.5,
                    "y_scale" : 0.5,

                    "image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_c.sub"
                },

Altına Ekle:
{
"name" : "EmpireFlag_GRI",
"type" : "expanded_image",

"x" : 21,
"y" : 12,
"x_scale" : 0.5,
"y_scale" : 0.5,

"image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_gri.sub"
},



ETC\ymir work\ui\intro\empire klasörünü aç empireflag_gri.sub dosyasını oraya at.

ETC\ymir work\ui klasörünü aç newempire.dds dosyasını oraya at.

Yeni bayrak değiştirme questinide paylaştım. Yeni girişte 4. bayrak seçtirme yerini sana sunamam öyle bir vaktim yok ama oyunda 71054 Krallıkların izi eşyası ile oyuncular bayrak değiştirebilir olucak. Gri bayrak ismini verdim tasarımda berbat ama bence düzeltebilirsin :)

Kanıt:

18907 eklentisini görüntüle
Teşekkürler bende kodlara baktığımda bu şekilde yapılacagını düşünmüşüm bir kaç yerde empire kontrolleri var if sorguları bazı yerlerde 3 bazı yerlerde 4 onlarıda güncellemek lazım sonrası okey😌
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst