- Mesaj
- 28
- Beğeni
- 2
- Puan
- 430
- Ticaret Puanı
- 0
ENABLE_ULTIMATE_REGEN sistemini ekledim sistem sorunsuz çalışıyor fakat oyuna start verdiğimde game.core oluşuyor oyun yinede aktif düşme olmuyor.
CORE İÇERİĞİ BU ŞEKİLDE
KODLAR BU ŞEKİLDE
CORE İÇERİĞİ BU ŞEKİLDE
KODLAR BU ŞEKİLDE
C++:
CHAR_MANAGER.CPP
// <Factor> Check whether it has been already deleted or not.
itertype(m_map_pkChrByVID) it = m_map_pkChrByVID.find(ch->GetVID());
if (it == m_map_pkChrByVID.end()) {
// sys_err("[CHARACTER_MANAGER: DestroyCharacter] <Factor> %d not found", (long)(ch->GetVID()));
return; // prevent duplicated destrunction
}
NEW_MOB_TİMER.CPP
CNewMobTimer::CNewMobTimer() : m_pkMobRegenTimerEvent(NULL) {}
CNewMobTimer::~CNewMobTimer() { Destroy(); }
EVENTINFO(empty_event_info){empty_event_info(){}};
EVENTFUNC(main_timer)
{
empty_event_info* info = dynamic_cast<empty_event_info*>(event->info);
if (info == NULL)
return 0;
return PASSES_PER_SEC(CNewMobTimer::Instance().Update());
}
void CNewMobTimer: Destroy()
{
if (m_pkMobRegenTimerEvent)
{
event_cancel(&m_pkMobRegenTimerEvent);
m_pkMobRegenTimerEvent = NULL;
}
for (DWORD j=0;j< m_vecRegenData.size();++j)
{
const TNewRegen& newRegen = m_vecRegenData[j];
if (newRegen.bossPtr)
M2_DESTROY_CHARACTER(newRegen.bossPtr);
}
m_vecRegenData.clear();
}
MAİN.CPP
CNewMobTimer mobTimer;
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: