Bütün işlemleri tekrar ettim bu sefer çalıştı. Farklı olarak yaptıklarım ;
ITEM_RESOURCE RESOURCE_WATERSTONEPIECE olarak sınıflandırılan Taş Parçası eşyası yerine,
ITEM_MATERIAL olarak sınıflandırılan başka bir NoName eşya kullandım.
Special_item_group.txt dosyasında düzenleme yaparken kodu kendim yazmaktansa hazır bir tanesini çoğaltıp VNUM değerlerini değiştirdim.
Hangisi çalışmasına sebebiyet verdi bilmiyorum. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
İlkin sorduğum soruya yönelik cevabı olan var mı, oyuna sıfırdan bir envanter eşyası eklemek (2D, yere atıldığında farklı bir texture'e bürünsün) için ne yapmam gerekiyor, bunun bir rehberi var mıdır? Udemy videolarında buna değiniliyor mu?
1- Locale_tr aç, item_protoyu Zona Archive yada başka bir açıcı ile aç önemli olan proto açıcı olması,
2- Herhangi bir sandığın kodunu arat ve tüm satırı kopyalayıp en altta yapıştır,
3- İtem vnum kısmını oyundan olmayacak bir kod olacak şekilde ayarla örneğin 111111 item proto içinde bu kodu arat yoksa kullan ve item ismini istediğin gibi düzenle örneğin mavi kostüm sandığı
4- İtem protoyu kaydet ve paketle ve locale tr içine at. Buraya kadar yeni bir sandık oluşturduk ve bu sandığa isim verdik.
5- Locale_tr içerisinde bulunan itemlist txt açıp oluşturduğumuz bu sandığa bir sandık iconu ekleyeceğiz oyunda görünümünü beğendiğin bir sandığın kodunu bul ve itemlist txt içerisinde arat. Bu kodun bulunduğu satırı komple kopyala ve en altta 1 yada 2 boşluk kalacak şekilde ekle ve bu kodu oluşturduğun sandık kodu ile değiştir yani 111111 yap. Burada amaç sandık yada itemler için icon oluşturup, kodu gm hesabında yazdığında envanterde gözükmesini sağlamaktır. Dosyayı kaydettikten sonra kapatıyoruz burada işimiz kalmadı
6- Tekrar Locale_tr içerisine dönüyoruz itemdsc.txt oluşturduğun sandık kodunu ekleyip açıklamasını yazıp kaydedip kapatıyoruz burada işimiz bitti.
7- Locale_tr tekrar paketliyoruz ve locale eix ile locale epk leri oyunumuzun pack dosyasına atıyoruz. Ftp den locale eix ve locale epk dosyalarını mutlaka indexle ve crlist güncelle aksi takdirde eğer bilişim sunucu kullanıp vds li bir autopatcher kullanmıyorsan autopatcher in tüm dosyaları ortak sunucudan çekecek ve yaptığın tüm işlemler geçersiz olacaktır. Bu yüzden mutlaka autopatcher i ftp ile güncelle.
8-Son olarak item protoda yaptığın işlemlerin aynısını navicatta yapıp oyuna girip reload p çekiyorsun ve kodu yazıp sandığı envantere çağırıyorsun. Sandık içeriğini düzenlemek daha kolay filezilladan special_item_group dosyasını editleyip güncelliyorsun ve oyuna reboot verip tekrar başlatıyorsun. Tüm bu işlemleri yapmadan önce mutlaka yedek al
Not: Eksiğim yada hatam varsa düzeltebilirsiniz